Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko yh-isän kanssa jos lasten äiti tapaa lapsiaan isän luona?

Vierailija
10.06.2010 |

On siis myös yötä. Asuu toisella paikkakunnalla, ei ole varaa eikä voimia kulkea edestakaisin, myös asunto on huonokuntoinen ja pieni, eivätkä lapset siellä viihdy.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muitakin miehiä, niitä joilla lapset käyvät oman äidin luonna sekä niitä joilla ei ole vielä lapsia ollenkaan. Myös niitä jotka eivät suostu tuollaisiin järjestelmiin ja joilla on munaa sanoa asiasta ja vetää homma niin läpi että toimii.

Eli en seurustelisi.

Vierailija
22/30 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisitte olla kahden! Sitten jos ja kun muutatte yhteen, tämä ei tietenkään onnistu enää.

Onko siihen jotain muita syitä, ettei äitiä ehkä voi jättää lasten kanssa keskenään? alkoholiongelmaa tms ? Jos näin on, miesystäväsi on kyllä tosi mahtaa tyyppi, että jaksaa pitää lasten yhteyden äitiin tällä tavoin...

Täällä on vaikeaakysyä neuvoa, kun ei voi kaikkea kertoa/Tää on myös vaikea neuvoa näiden tietojen perusteella, kun taustalla voi olla asioita, joita ehkä sinäkään et tiedä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joutuu "antamaan" lähi-isälle voidakseni pitää välit hyvänä. Seurustelen tahollani, miesystävä ei taida oikein käsittää kuviota. Mutta asumisoloni ovat niin surkeat, en voi hakea lapsia tänne, eivätkä he halua olla. Niinpä tapaan lapsia parin kuukauden välein, kunhan suostun seksiin exän kanssa.

Vierailija
24/30 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavimmin hyvä isä koska miettii asioita lasten kannalta.

Miten etä tapaamiset järjestää.

Eihän mies löydä uuttakaan, koska tuohon tilanteeseen kukaan järkevä nainen ei halua sotkeutua.

Mikä velvollisuus miehellä on hyysätä exää?

Tosi nyssykkä mies, kun tuohon alkaa.

Vierailija
25/30 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joutuu "antamaan" lähi-isälle voidakseni pitää välit hyvänä. Seurustelen tahollani, miesystävä ei taida oikein käsittää kuviota. Mutta asumisoloni ovat niin surkeat, en voi hakea lapsia tänne, eivätkä he halua olla. Niinpä tapaan lapsia parin kuukauden välein, kunhan suostun seksiin exän kanssa.

Vierailija
26/30 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on luultavimmin hyvä isä koska miettii asioita lasten kannalta.

Miten etä tapaamiset järjestää.

Eihän mies löydä uuttakaan, koska tuohon tilanteeseen kukaan järkevä nainen ei halua sotkeutua.

Mikä velvollisuus miehellä on hyysätä exää?

Tosi nyssykkä mies, kun tuohon alkaa.

mulla on juuri tällainen tilanne, ja mies käyttää juuri näitä perusteluja, miksi mun pitäisi hälle antaa. Kun ei saa muitakaan.

Vierailija
27/30 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en seurustelis muutenkaan miehen kanssa jolla on lapsia!!

Vierailija
28/30 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole provo. Tää on mun elämää, enkä muuta voi.

Vierailija
29/30 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nukkunut samassa sängyssä exäni kanssa vielä vuosia eron jälkeenkin ja varmaan vaimonsa tietää sen -toivottavasti. Olimme lomalla yhteisten lastemme kanssa. Me ainakin olemme oikeasti ja vain ja ainoastaan ystäviä, paria meistä ei enää ikinä tule.

Vierailija
30/30 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tapauksessa isä käy vain meillä tapaamassa lapsiaan eikä siinä todellakaan ole mitään virityksiä menossa.