Laatuvertailu Vero Moda, H&M, Zara, Vila, Mango ym.
Eli mitä noita yleisiä vaateliikkeitä nyt on. Mä en ole Suomesta paljoa vaatetta ostanut, joten kiinnostaa.
Kommentit (9)
Kivoja vaatteita, jotka kestävät hyvin normaalikäytössä. Lapsille myös aina jotain kivaa. Lindex on parantanut tasoa huimasti viimeisen ehkä kolmen-neljän vuoden sisällä.
Mulla on joitain Mangon ja Zaran vaatteita, jotka todella hyvää laatua ja tosiaan kestäneet useamman vuoden. Jotkut taas kulahtaa parissa ekassa pesussa. Vero Modan farkuissa on selkeästi parempaa ja huonopaa laatua. ne paremmat maksaa vähemmän enemmän mutta pysyy parempina. H&M:n aikuistehn vaatteet tuntuu olevan järestään huonolaatuisia, yhden kesän kesätoppeja viitsii ostaa, ei muuta, sen sijaan lapsille olen löytänyt kestävää.
henkkimani vaatteet ovat paljastuneet loppujen lopuksi heikkolaatuisiksi. Asusteet mm. laukut ovat kyllä parempaa tekoa.
Yhdetkään eivät sopineet, vaikka olin normaalipainoinen. Tämä tosin ei laadukkuuteen liity mitenkään...
on tehty joillekkin ihme ripakintuille, mäkin olen normaalipainon ja alipainon rajalla ja ne ei mahdu päälle..
Samoin Stockmannin oma merkki global on ihan surkea.
Olen itse päättänyt, että maksan suosiolla enemmän vaatteesta, mutta vaadin, että se myös kestää käyttöä. Minulla on vaatteita, joita olen oikasti käyttänyt 15 vuotta ja jotka yhä ovat paremmassa kunnossa, kun halparievut yhden-kahden pesun jälkeen.