Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 17,5 luuseripoika ei osaa kuoria perunoita!!!

Vierailija
10.06.2010 |

Ei ole äitinsä opettanut ja isästä on vielä vähemmän opettajaksi. Ottaako ne tuollaista luuseria edes armeijaan perunan kuorimista opettelemaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se osaa, se vaan ei viitsi, eikä halua.

Vierailija
2/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perunoiden kuoriminen on hinttareiden ja neitien puuhaa, eikä siinä mitään, jos tykkää syödä perunansa keltaisena.

T: 11cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perunoiden kuoriminen ole menestyksen mitta

Vierailija
4/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni armosta läpi. Älyssä ei ole vikaa vaan mielenterveydessä. Tuskin huolivat armeijaan, kaikista muistakin paikoista luuseri on potkittu pois ja isä ja isovanhemmat vaan silittävät päätä ja passaavat.

Vierailija
5/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni armosta läpi. Älyssä ei ole vikaa vaan mielenterveydessä. Tuskin huolivat armeijaan, kaikista muistakin paikoista luuseri on potkittu pois ja isä ja isovanhemmat vaan silittävät päätä ja passaavat.

Silloin on syytä olla hiljaa ja kärvistellä :)

Vierailija
6/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ihan omaa järkeä käyttämällä osta perunat kuoria. Sillä oli kotitalous valinnaisaineenakin. Ja miten opetat, kun isänsä on niin laiska että syö potut kuorineen ja mummo hyppää takajaloilleen jos poikaa komentaa kuorimaan pottunsa itse. Eilenkin anoppilassa, anoppi ei antanut luuseripojan edes yrittää itse kuoria perunoitaan.

Vierailija
7/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunge nyt jo se v***u päähäs.

Vierailija
8/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis ihan omaa järkeä käyttämällä osta perunat kuoria. Sillä oli kotitalous valinnaisaineenakin. Ja miten opetat, kun isänsä on niin laiska että syö potut kuorineen ja mummo hyppää takajaloilleen jos poikaa komentaa kuorimaan pottunsa itse. Eilenkin anoppilassa, anoppi ei antanut luuseripojan edes yrittää itse kuoria perunoitaan.

Vierailija
9/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta olehan hiljaa ja ihan rauhassa.

Potut voi syödä erittäin hyvin kuorineen.

Vierailija
10/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin kyllä huolestunut siitä, että mitä teet sen miehen kanssa enää. Jos asenteesi on tuollainen, kannattaisiko antaa miehen ja tämän pojan jatkaa elämäänsä ihan ilman sinua ja ilkeitä kommettejasi? Todennäköisesti lapsi ainakin kärsii sinusta.

Vierailija
11/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen kun äitinsä oli kyllästynyt katselemaan luuseria ja minä savustin luuserin pois miehen asunnosta, kun en laittanut sille ruokaa ollenkaan, enkä hakenut valmisruokia kaupasta.

Enkä myöskään pessyt luuseriteinin pyykkejä. Luuseripentu muutti anopin hoiviin ja siellä sitä passataan kuin pikkupoikaa.

Asuu varmaan vielä 3-kymppisenäkin mummolassa, jos ei ole aiemmin kuollut huumeisiin tai isovanhemmista aika jättänyt.

Samanlainen luuseri on pojan isä ja siksi en olekaan sen kanssa virallisesti yhdessä.

Vierailija
12/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan söi kuorineen. Eikä ollut/ole mikään luuseri Vaan opiskeli määräajassa hyvillä arvosanoilla ja on nykyään ihan normi perheenäiti ja virkanainen. Ei vaan taida perunoita kuoria vieläkään, jos ne kuorineen lautaselle asti pääsee.

Vierailija
13/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmentavasta kurssista ja sai kenkää sieltä. No, tuskin tuolla tyylillä kovinkaan montaa vuotta menee ja sitten katuoja tai nuorisovankila kutsuu.

Vierailija
14/14 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummipoika on samanlainen, ei kuori perunoita, en tiedä onko kyse siitä että ei osaa vai onko niin että on vaan tottunut saamaan ne perunat kuorittuna. Yleensä se pyytää jotain kuorimaan hänen perunansa.

Meillä keitetään yleensä perunat kuorineen että vitamiinit säilyy, pojan kaverin perheessä ne kuoritaan ja kun söi meillä niin oli ihan ihmeissään kun perunat pitää kuoria itse!

Mä sanoin sille että "pitäähän sun koulussakin kuoria perunat", mutta vastas että "vaan koulussa". Eli osaa, mutta ei viitsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän