Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan "järkyttynyt" tyttäreni saamista synttärilahjoista!

Vierailija
10.06.2010 |

Siis lähinnä siitä miten arvokkaita lahjoja kaverit toivat. Tyttäreni juhli hiljattain 7 -vuotissynttäreitä ja vieraita oli 10 eskarikaveria. Lahjaksi tuli 2 barbieta, eikä mitään niitä halvimpia mahdollisia, iso pakkaus Bindeez"helmiä", Petshop-hahmoja iso lajitelma yms, yms. Mielestäni hurjan arvokkaita lahjoja kaverisynttäreille.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kaksi alaaste ikäistä ihanaa lasta. synttäreitä on usein. ostan varmaan 1000 eurolla vuodessa lahjoja mitä vievät mukanaan :)

Vierailija
22/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisiahan sitä nykyisin annetaan, harva enää mitään alle 15e lahjaa vie (ihan sen takia ettei sellaisella summalla saa nykyisin juuri mitään!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaverilahjoiksi tuli vielä kalliimpia lahjoja!

Noin 25 euron legopakkauksia tuli monia erilaisia. Eli yksi tuollainen 25 euron paketti yhdeltä vieraalta! Kutuvieraat siis luokkakavereita!

Meillä on ollut aina periaatteena, että kaverisynttäreille viedään "pienempää" eli hinta mieluiten 10e, maksimissaan 12e. Ja yritän aina hyödyntää jonkun alen, että saisi vähän laadukkaampaa ja parempaa silla rahalla.

Mua oikeasti hävettää ottaa noin kalliita vastaan ja ihan siksi, että sitten kun nuo luokkakaverit pyytää poikaani synttäreilleen niin on kovat paineet ostaa myös yli 20 e lahja. Meillä ei siihen ole varaa. Kolme lasta ja iso asuntolaina pitävät siitä huolen :(

Vierailija
24/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika rakastaa gogo-pusseja ja olisi ikikiitollinen sun lahjastasi.

Hinta ei ole ratkaiseva tekijä.

Vierailija
25/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat niitä, jotka ostavat turhan kalliita lahjoja. Mistä lie johtuu, hallitsematonta rahankäyttöä, tarvetta todistella jotakin, hankkia ystäviä lahjoilla, huono itsetunto...?

Taitaa 8-15 euroa olla aika tyypillinen lahjan arvo nykypäivänä. Saahan sillä vaikka mitä, mielikuvitus on vain rajana. Joku teatterilippukin on hyvä vaihtoehto tavaralle.

Vierailija
26/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi opettaa paremmin rahan arvoa. 10 euron lahja on sentään vanhaa rahaa 6o markkaa! Kuka olis oikeasti ennen ostanu jollekin koulukaverillensa 60 markan lahjan. Eipä varmaan kukaan.. Myös jotkut vanhemmat vois pari kertaa miettiä rahankäyttöään. Jos on tarvetta jollekin kalliimmalle tai isommalle lahjalle, niin me ollaan ostettu porukalla sellainen.

Vierailija
27/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä viikko sitten juuri käyty keskustelua YO-lahjoista ja niiden arvosta. Silloin osa oli vakaasti sitä mieltä että 20€ on riittävä summa ja nyt osa näyttää olevan sitä mieltä että 10€ on liian vähän kaverilahjaksi pienelle lapselle. Aika uskomatonta. Itse pitäisin 10€ ehdottomana ylärajana, 5-7€ on eskari-ikäiselle riittävä.

Vierailija
28/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille lahjoista!

ps. omat lapseni käyvät useilla synttäreillä -silloin lahjojen arvo yleensä laskee- ostan itse noin 10 e arvoiset lahjat

Vierailija
29/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aivan sama mitä maksaa, kunhan jotain löytyy. Musta ainakin on tosivaikeeta ostaa muille, tuntemattomille lapsille lahjoja.

Vierailija
30/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis enää stressaannu, vaikka joku lahja vaikuttaisi kovin kalliilta, sillä todennäisesti se on ostettu jostain tooooooooooodella edullisesti=)

Vierailija
31/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kympin maksoin 30 euron Bratz-paketista

Vierailija
32/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan yleensä max 10 euron lahjoja. Yleensä kivoja tavaroita ja leluja löytyy edullisesti tarjouksista, lelumaahantuojien ystävämyynneistä, loppuunmyynneistä jne.

Tosin 10 eurolla saa ihan kivoja juttuja kaupoista normaalihinnallakin, kunhan näkee vähän vaivaa eli kiertelee eri kauppoja.

Vierailija
33/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin saa liian paljon krääsää lahjaksi ja milloin liian kallista. Yritäpä siinä sitten luovia...

Vierailija
34/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvo 2e-5e riippuu tapauksesta.Meillä ei olisi varaa sijoittaa joka kissanristiäisiin yhtään enempää eikä olla itsekkään kallimpaa vailla.pääasia että edes joku vaivautuu tulemaan juhliin.ärsyttävää sekin että turhaa työtä tekee tarjottavien eteen ja pari vierasta tuleekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän