Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon ehkä julmin ihminen tän maan päällä, vihaan sitä lasta!!

Vierailija
10.06.2010 |

Viha on vahva sana, mutta siis ihan oikeasti itseänikin inhottaa, kuinka voinkin tuntea näin kaverini ruikuttavaa lasta kohtaan!!!? :O Ihan sairasta, toissa päivänä oltiin kaupungilla pörräämässä ja lapsi (pian 3 vee) ei halunnu istuu kärryissä mutta ei voinnu olla ilman kärryjä koska viipottais sata metriä meitä edellä kun ei meinaa millään totella että ei saa juosta tms.

No sanoin sitten kaverilleni että pistä se kävelemään kärryjen vieressä niin että pitää niistä kärryistä kiinni ja missään nimessä ei saa otetta irrottaa kärryistä tai muuten joutaa istumaan takaisin kärryihin. Toimi ihan hyvin... ehkä minuutin, sitten lapsi alkoi vaatimaan että hän työntää kärryjä ja kaverini antoi sitten työntää..

Mä niin KIHISIN siinä vieressä kun ei voi sanoa lapselle että nyt sä kävelet siinä vieressä tai sitten menet kärryihin istumaan.

Parkkipaikalla lapsi juoksenteli ja sai kokoajan olla huutamassa että nyt odotat, ja mielessä välähti et jos se oikeesti auton alle jäis niin mä ihan oikeesti vaan nauraisin :O Valahtaisin maahan pitkäkseni ja nauraa räkättäisin että VIHDOINKIN!

Sitten kun oltiin kaupassa niin lapsen piti päästä niitä ostoskärryjäkin työntämään ja kun tarrasin kärryistä kiinni kun meinasi törmätä ohikulkijaan, niin lapsi alkoi MINULLE vänkäämään: Saara (lapsi) työntää ei Anne (minä) työnnä. Totesin vain että ja tasan työnnän ja panoin lapsen kättä melko kovaa kärryjen kahvaa vasten että lapsi alkoi itkemään.

Ja tässä on vain murto-osa yksinään mitä eilen tapahtu. Ja voitteko kuvitella, olen tuon lapsen kummitäti ja haaveilen saavani joskus omia lapsia :O

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ampua itsesi.

Tee se toisaalta jo nyt, pitääkö lapsia pahoinpidellä????

Vierailija
2/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se oikeesti auton alle jäis niin mä ihan oikeesti vaan nauraisin :O Valahtaisin maahan pitkäkseni ja nauraa räkättäisin että VIHDOINKIN!

Totesin vain että ja tasan työnnän ja panoin lapsen kättä melko kovaa kärryjen kahvaa vasten että lapsi alkoi itkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ok mutta viha pitää jättää ajatuksen tasolle ja purkaa muualle kuin lapseen. Muutenkin aika perus uhmaikäisen juttuja. Eli lehmänhermoja treenaamaan..

t. 3:n äiti ja 1:n äitipuoli

Vierailija
4/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sairasta :(

Vierailija
5/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi harmittamaan tuo lapsen satuttaminen :(

Uhmikset osaa kyllä olla rasittavia, mutta ne on kuitenkin vasta lapsia...

Vierailija
6/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota kun saat omasi. ;) Sitten tuo on vain siedettävän raivostuttavan ja suloisen rajamailla (riippuen omasta päivästäsi).

Äiti luultavasti tiesi että jos lapsi laitetaan rattaisiin istumaan niin sitten alkaa sellainen hulabaloo että teillä olisi ollut kaksi kertaa kamalampaa.

Eri asia kannattaako noin yleensä ottaa 3v ikäistä mukaan kaupungille pörräämään jos siellä ollaan pitempäänkin ja on tarkoitus viihtyä lapsettoman kaverin kanssa (tai kaverin jolla ei ole lasta mukana).

Vierailija
7/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

melko varmasti omat lapsesi joskus jonain päivänä käyttäytyvät vastaavanlaisesti. harvalla lapsella joka päivä tuollainen päivä, mutta aina silloin tällöin, usein varsinkin, jos aikuiselta ei muuten huomiota saa.

Vierailija
8/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille lapsille tulee tuossa 3 vee iässä samanlainen kausi. Toisille pahemmin kuin toisille.

Mutta kun se on oma lapsi, asia on ihan eri.

Suosittelen kyllä lapsenteon harkitsemista tarkkaan. Jos haluat satuttaa kaverisi lasta, miten käy oman kanssa kun olet sen kanssa 24/7?

Vierailija
9/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ystävällesi, sinähän osaisit kasvattaakin lapsen mielestäsi paremmin. Kateellisuutesi kaverisi onnesta purkaantuu pieneen viattomaan lapseen, koska et tunnista tunteitasi ja työstä niitä. Näin kukaan osapuolista ei ole tyytyväinen.

Kandeis varmaan mennä jonnekin vihanhallintakursseille:(. Ja alkaa rakentaa omaa elämääsi eikä takertua noin voimakkaasti toisen elämään, puhut ystävästäsi, kuin hän olisi puolisosi...Säälin tyhmyyttäsi.

Vierailija
10/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiys on juuri sitä, että mitään et saa tehdä oman tahtosi ja suunnitelmasi mukaan vaan lapsi sitä, lapsi tätä ja aina ensin, että sitten kun saat lopulta lapsen päiväunille olet jo ihan poikki kaikesta taivuttelusta, houkuttelusta jne. Ja tuossa mennyt vasta puolipäivää. = )

Vierailija
11/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole paha ihminen, sulla on ehkä pms. omat lapsesi tekevät sitten samaa, mutta äidinrakkaus auttaa kestämään ja pinnakin venyy pakon edessä. Lapsettomilla on joskus se ongelma lasten kanssa, että he suhtautuvat heihin kuin aikuisiin ja eivät osaa ottaa sitä lapsen sekoilua rennosti vaan oikein keskittymällä keskittyvät siihen ja kuvittelevat että se voi lopppua jos komentaa tai "puhuu järkeä". Mutta älä enää satuta ketään lasta tai niiden äidit tappaa sut jos huomaa.

Vierailija
12/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se oikeesti auton alle jäis niin mä ihan oikeesti vaan nauraisin :O Valahtaisin maahan pitkäkseni ja nauraa räkättäisin että VIHDOINKIN!

Totesin vain että ja tasan työnnän ja panoin lapsen kättä melko kovaa kärryjen kahvaa vasten että lapsi alkoi itkemään.

Ihmetyttää tuollainen löysä kurinpito. Täytyy olla selkeät säännöt mitä saa tehdä mitä ei. Ja aikuista TÄYTYY kuunnella. Oli se sitten oma äiti tai kummitäti.

Vierailija
13/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kestä kiukkuilua niin olisi MENNYT POIS.

Lapsi raukka.

Toisaalta tämä oli joku sairas provo jonka joku mielenvikainen keksi kun ei muutakaan tekemistä ole ja itsekseen hihittelee lukiessaan meidän kauhistelua. HULLU!!

Vierailija
14/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihasin lapsia aina. Ne kuolaa, kakkaa, tekee kaikkea ällöä ja kaiken sen päälle se HELVETILLINEN kiukuttelu.

Nyt mulla on yksi oma joka on mulle tärkeintä maailmassa. Aivan ehdoton ykkönen. Menee kuolat ja kaikki. Mutta edelleen mä inhoan monia lapsia ja just sitä ettei voi sanoa toisten lapsille että naama umpeen, minä määrään jos oma äiti ei sitä ymmärrä!

Vierailija
15/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ystävällesi, sinähän osaisit kasvattaakin lapsen mielestäsi paremmin. Kateellisuutesi kaverisi onnesta purkaantuu pieneen viattomaan lapseen, koska et tunnista tunteitasi ja työstä niitä. Näin kukaan osapuolista ei ole tyytyväinen.

Kandeis varmaan mennä jonnekin vihanhallintakursseille:(. Ja alkaa rakentaa omaa elämääsi eikä takertua noin voimakkaasti toisen elämään, puhut ystävästäsi, kuin hän olisi puolisosi...Säälin tyhmyyttäsi.

Tää on ihan mielenkiintoinen näkökanta, tosin en missään määrin ole kateellinen kaverilleni, hän sai lapsen kun oli juuri ja juuri 18, hän on kiinni lapsessa tosiaan melkein sen 24/7 koska on yh, minä matkustelen ja pidän hauskaa muiden kavereitteni kanssa kun ystäväni jää aina lehdelle soittelemaan..lapsensa kanssa.

Siinä mielessä on totta että tosiaan itsekin haluan olla äiti joku päivä, mutta en tosiaan vielä moneen vuoteen sillä olen tässä tapauksessa nähnyt hyvin läheltä, että pitää ensin elää tätä omaa elämää , matkustaa jne jne ennen niitä lapsia. :)

Ja joku tuossa kommentoi että kyllä minunkin lapseni tulevat käyttäytymään noin, mikä on ihan varmasti totta, mutta mä en edes KESKUSTELISI lapsen kanssa siitä että jos nyt istut nätisti rattaissa niin mennään ostamaan jäätelöä. Kun tietää että se ei kuitenkaan istu nätisti ja silti se jäätelö ostetaan.

Ja minä en todellakaan vänkäisi lasta turvaistuimeen autoon todeten hiljaa hyssytellen: Rauhoituhan nyt... noooh... äläs nyt... kato laitetaan turvavyö ni mennään sitten kotiin syömään jäätelöä... Saara hei... kato, lähetää kohta ajamaan....

Vaan ottaisin sen lapsen, laittaisin istumaan ja toteaisin että nyt istut siinä ja antaisin huutaa vaan leipää. Ja jäätelöt ja muut herkut jäis siltä päivältä saamatta huonon käytöksen takia.

ap

Vierailija
16/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan mielenkiintoinen näkökanta, tosin en missään määrin ole kateellinen kaverilleni, hän sai lapsen kun oli juuri ja juuri 18, hän on kiinni lapsessa tosiaan melkein sen 24/7 koska on yh, minä matkustelen ja pidän hauskaa muiden kavereitteni kanssa kun ystäväni jää aina lehdelle soittelemaan..lapsensa kanssa.

Siinä mielessä on totta että tosiaan itsekin haluan olla äiti joku päivä, mutta en tosiaan vielä moneen vuoteen sillä olen tässä tapauksessa nähnyt hyvin läheltä, että pitää ensin elää tätä omaa elämää , matkustaa jne jne ennen niitä lapsia. :)

Ja joku tuossa kommentoi että kyllä minunkin lapseni tulevat käyttäytymään noin, mikä on ihan varmasti totta, mutta mä en edes KESKUSTELISI lapsen kanssa siitä että jos nyt istut nätisti rattaissa niin mennään ostamaan jäätelöä. Kun tietää että se ei kuitenkaan istu nätisti ja silti se jäätelö ostetaan.

Ja minä en todellakaan vänkäisi lasta turvaistuimeen autoon todeten hiljaa hyssytellen: Rauhoituhan nyt... noooh... äläs nyt... kato laitetaan turvavyö ni mennään sitten kotiin syömään jäätelöä... Saara hei... kato, lähetää kohta ajamaan....

Vaan ottaisin sen lapsen, laittaisin istumaan ja toteaisin että nyt istut siinä ja antaisin huutaa vaan leipää. Ja jäätelöt ja muut herkut jäis siltä päivältä saamatta huonon käytöksen takia.

ap

Vierailija
17/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan ottaisin sen lapsen, laittaisin istumaan ja toteaisin että nyt istut siinä ja antaisin huutaa vaan leipää. Ja jäätelöt ja muut herkut jäis siltä päivältä saamatta huonon käytöksen takia. ap

Luuletko että se lapsi siinä vain istuu kiltisti kun sinä hänet siihen istuimeet laitat. Jos lapsi vaan huutaisi niin eihän se mitään. Mutta kun lapset - toisin kuin nuket - osaavat liikkua ja kiemurrella harmillisen kätevästi. Venkoilevaa ja kiemurtelevaa lasta on lähestulkoon mahdotonta saada kiinni turvaistuimeen koska sen turvavyöt ja lukot ovat niin turvallisia että niitä on hankala tuosta vaan napsauttaa kiinni. Itse olen kyllä siitä onnellisessa tilanteessa että lapseni ei protestoi millään tavalla turvaistuimeen istuttamista mutta silti jos hän vähääkään innoissaan liikkuu istuimessa niin on todella hankalaa saada lapsi istuimeen kiinni.

Ps. Jäätelöitä ja muita herkkuja ei noin muutenkaan kannata antaa joka päivä lapselle. ;)

Vierailija
18/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki nämä suunnitelmasi ovat murskana!

=D

mutta mä en edes KESKUSTELISI lapsen kanssa siitä että jos nyt istut nätisti rattaissa niin mennään ostamaan jäätelöä. Kun tietää että se ei kuitenkaan istu nätisti ja silti se jäätelö ostetaan.

Vierailija
19/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

ap

Kyllä se kylmä totuus iskee vielän kasvoja vasten joku päivä. Hymyilyttää tää naivius!

Vierailija
20/46 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

Minusta vaikutat oikeasti kypsältä vanhemmaksi jo nyt. Jos et vielä halua lapsia se on ok, mutta periaatteessa siis. Vanhemman tehtävä on joskus (tai oikeastaan useinkin) olla "ikävä" lastaan kohtaan. Mitä järkeä on läsyttää ja "keskustella", kun usein näkee tapauksia, joissa oppi ei ole mennyt perille vuosikausien "keskustelusta" huolimatta?

Ketju on lukittu.