Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi meni nukkumaan kivi nenässä

Vierailija
09.06.2010 |

onko jotain vaaraa? Ajattelin et huomenna mentäis lääkäriin mut luin sairaslapsicomista et täytyy mennä ihan välittömästi lääkäriin. Lapsi työnsi syvälle nenään ja hetken se häiritsi mut sit ei enää niin voidaanko nyt rauhassa odottaa aamuun asti, lapsi jo nukkumassa.

Toisella lapsella oli 3 viikkoa popcornin jyvä nenässä kunnes se poksahti ja tuli jättiaivastus ja popcorni lensi valkoisena ulos... 3 eri lääkäriä väitti ettei siellä nenässä mitään ole vaikka lapsi selkeästi kärsi siitä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli puuhelmi nenässä, että pitää mennä heti lääkäriin. En nyt muista tarkkaa syytä, mutta vakavat seuraukset saattavat olla.

Vierailija
2/18 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt heti. Siellä osaavat kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä lähtisin päivystykseen voihan lapsi unissaan vetää vaikka henkeensä sen kiven. Soita ainakin johonkin ja kysy mitä teet

Vierailija
4/18 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittavat tunnin päästä. lapsi nukkuu rauhassa ja leikki illalla tapahtuneen jälkeen useamman tunnin ihan rauhassa. Kauhea se on repiä lasta sängystä sikeästä unesta. Siinä huudossa ja kiukussa se ainakin menee hengitysteihin. En kyllä uskalla herättää ainakaan. voi perkele et näin piti käydä.

eli kun meidän toisella lapsella oli se popcornin jyvä kolme viikkoa niin kokoajan oli siis hengenvaara lähellä?

Vierailija
5/18 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme Helsingissä, niin korva -ja nenätautien klinikalle otettiin. Lääkäri työnsi pitkän -jonkun tunnustellen..

Itse olen kuulema laittanut appelsiininkuorta nenääni ja lääkäri poistanut.

Soita edes sillä jos jotain ikävää sattuu niin ei sanota että miksi et kysynyt asiantuntijoilta...tuskin mitään sattuu, mutta kuuluu hoitaa asia kun on lapsesta kyse joka ei itse voi sitä hoitaa.

Vierailija
6/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, oisinpa kyllä kiikuttanu heti päivystykseen!

Vierailija
7/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen uni... kyllä mä veisin lääkäriin ja heti. en uskaltaisi kokeilla, että voiko vetää sen kiven hengitykseen.

Vierailija
8/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi luultavasti suuttuu ja vetää herneen nenään.

Vierailija
9/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoivat että ei tarvitse tulla heti ja että seurailkaa pari päivää.

aina muuten kun olen kysynyt täältä jotain niin kauheella kiireellä ois tarvinnu viedä päivystykseen teidän mukaan.

Vierailija
10/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina muuten kun olen kysynyt täältä jotain niin kauheella kiireellä ois tarvinnu viedä päivystykseen teidän mukaan.

Vierailija
11/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otettiin ainakin 6 kuvaa eikä kiveä löydä. lapsi sen sijaan alkanut valittamaan kiveä ja tulee toispuoleista räkää. se on jossain helvetin syvällä. sit kun saadaan lääkäri uskomaan että siellä on kivi niin joutuu nukutukseen ja sitten se poistetaan. aikamoinen soppa yhdestä kivestä.

Vierailija
12/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvattiinko se popcorni silloin?

jos se kivi teki jonkun haavan sinne ja on tipahanut oikeasti pois?

Vierailija
13/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei röntgenissä näy????

Mites teidän muksut noin laittelee kiviä ja popcorneja sinne nenuun?

Vierailija
14/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvattiinko se popcorni silloin?

jos se kivi teki jonkun haavan sinne ja on tipahanut oikeasti pois?

tutki moni lääkäri ja sanoi ettei siellä mitään ole. voihan tuo periaatteessa olla pudonnut huomaamatta mut lapsi sitä valittaa ja mistä tuo toispuoleinen räkä?

Vierailija
15/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei röntgenissä näy????

Mites teidän muksut noin laittelee kiviä ja popcorneja sinne nenuun?

sekin kokea... ei ne muuta ole kumpikaan laittanut, toivottavsti tää kerta riittää toisellekin. istuttiin vielä molemmat vanhemmat ja sisarukset hiekkalaatikon reunalla eli vahteja oli neljä ihan vieressä ja silti näin pääsi käymään.

Vierailija
16/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä lauseesta sai kuvan, että ap:n lapselta tuli kypsä poppari nenästä ulos ja tuo mielikuva sai mut kikattamaan hysteerisesti.

"Toisella lapsella oli 3 viikkoa popcornin jyvä nenässä kunnes se poksahti ja tuli jättiaivastus ja popcorni lensi valkoisena ulos"

Vierailija
17/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä lauseesta sai kuvan, että ap:n lapselta tuli kypsä poppari nenästä ulos ja tuo mielikuva sai mut kikattamaan hysteerisesti. "Toisella lapsella oli 3 viikkoa popcornin jyvä nenässä kunnes se poksahti ja tuli jättiaivastus ja popcorni lensi valkoisena ulos"

ja vieläkin tuo vaan naurattaa, ei voi mitään.

Vierailija
18/18 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se tuli poksahtaneena ulos. Eli kolme viikkoa kestää popcornin kypsyä nenässä. kattilassa saa nopeammin... hauska kuulla ettei ole ainoa tapaus maailmassa. kauanko sulla kypsy?