Ennustajalla käyneet! Kuinka hyvin ennustukset
Kommentit (8)
Osa meni juuri niin, mutta yhden asian näki ihan väärin (näki sellaisen vaihtoehdon jota oltiin harkittu mutta myös tyrmätty ja joka ei koskaan toteutunut).
Osa meni juuri niin, mutta yhden asian näki ihan väärin (näki sellaisen vaihtoehdon jota oltiin harkittu mutta myös tyrmätty ja joka ei koskaan toteutunut).
teillä on toteutuneet?
Siis ihan lapsuusjutuista lähtien, sellaisia asioita mitä kukaan "ulkopuolinen" ei voisi tietää (tiesi esim. mitä nimeä vanhempani minulle suunnittelivat, koska luulivat minun olevan poika).
Tulevaisuuden ennustukset menivät sitten suurelta osin pieleen - ennustajan mukaan joutuisin vielä deittailemaan noin 7 miestä ennen aviomiehen löytymistä, vaikka todellisuudessa olin juuri tavannut tulevan mieheni. Myös lapsia ennustettiin kolmen vuoden sisään, eipä ole näkynyt. :)
teillä on toteutuneet?
Toteutui:
Tiesi mieheni ajatuksia minusta ja parisuhteestamme, parisuhde myös parani paremmaksi kuin ikinä ennen kuten hän ennusti (ennustajalla käydessä olin eron partaalla). Tuota en olisi ihan heti uskonut, mutta toteutui!
Toteutui myös lisäopiskeluni, ennusti että tulen aloittamaan opiskelut ja löytämään siten oman alani ja paikkani työelämässä, oman kutsumukseni. Piti paikkaansa.
Tiesi myös tulevan remontin ja kesämökin oston.
Pieleen meni:
- Ennusti että lapsilukumme on täynnä, mutta niin vaan tuli vielä yksi lapsi.
teillä on toteutuneet?
Toteutui: Tiesi mieheni ajatuksia minusta ja parisuhteestamme, parisuhde myös parani paremmaksi kuin ikinä ennen kuten hän ennusti (ennustajalla käydessä olin eron partaalla). Tuota en olisi ihan heti uskonut, mutta toteutui! Toteutui myös lisäopiskeluni, ennusti että tulen aloittamaan opiskelut ja löytämään siten oman alani ja paikkani työelämässä, oman kutsumukseni. Piti paikkaansa. Tiesi myös tulevan remontin ja kesämökin oston. Pieleen meni: - Ennusti että lapsilukumme on täynnä, mutta niin vaan tuli vielä yksi lapsi.
Itse en ole käynyt ennustajalla, enkä tule käymään. Olen uskovainen.
mutta ne kaikki ennustukset olivat samanlaisia kuin sään ennustaminen tyyliin; voipi olla puolipilvistä, ehkä satelee vähän ja aurinkokin voi pilkistää. Eli ihan sama, mitä tapahtuu, niin osittain ainakin kaikki toteutuisi. Humpuukia.
ennustukset kävi pelottavan hyvin toteen. Mies ei uskonut ennustuksiin vaikka kerroin hänelle niistä. Tein vielä niin, että kirjoitin jokaisen ennustetun asian eri paperille, miehen ja mun nimmarit siihen ja laitoin kirjekuoriin & sinetit päälle. Sit kun ennustus toisensa perään toteutui, avasin kyseessä olevan kirjeen ja annoin miehen vielä lukea ennustuksen. Jopa alkoi mieskin uskoa ennustuksiin, niin todenperäisiä ne oli.