Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin lahja lapsen synnyttyä?

Vierailija
09.06.2010 |

Millaisen lahjan sait lapsesi syntymän jälkeen mieheltäsi ja oliko lahja mieleinen? Entä mitä olet mieltä vaikkapa Kalevalan Lapsi-korusta (hela jossa sininen kivi pojalle, punainen tytölle).

Entä mitä toivoisit tuossa tilanteessa lahjaksi?

Ja tottakai lapsi on se paras lahja ;).

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et vastannut....

kerroit toivoneesi nimenomaan tuota korua. Nyt sinulla on yksi lapsi joka on siis ihanin, toinen lapsi ei koskaan tule yltämään tuohon eikä kolmas, joten älä vaan tee lapsia yhtään enempää. Sain lahjat molemmista lapsista, en ymmärtänyt että siitä annetaan lahja, ekasta lapsesta sormus jossa 3 timanttia=meidän perhe...no siitä toisesta ei tullut timantteja, tuli sellainen housut ja pusero-setti, jota pidin tosi paljon. Minusta se oli tosi tyhmää, pakkohan ne lapset oli synnyttää.. Olisiko mun pitänyt palkita niistä siittiösoluista jotka kiinnittyivät munasoluuni? Lapsellista touhua, jolla vaan brassaillaan työkaverien, kaverien silmissä. Eli mun mies onparempi kuin teidän mies. Mitä se isäsi ostikaan äidillesi? Ja olitko esikoinen vai ainut lapsi...entä se luokanopettajuus/lastentarhaope?

Vierailija
2/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivannut. Paras lahja on ollut se, että mies on ollut toinen vanhempi alusta asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun...tavaraa..elämä ilman krääsää ei ole elämää...

Vierailija
4/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mitään kaivannut.

Minusta korut on aika turhia.

Vieraiden on kiva muistaa äitiäkin,esim kukkia tai suklaata, ettei vauva ole se ainut joka saa huomiota!

Vierailija
5/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummastakaan lapsesta...

Ei kyllä ollut huomenlahjastakaan kuullut, kun anoppi häiden jälkeen kysyi, että mitä sait huomenlahjaksi ja sanoin, että ei tullut mitään, niin mies oli ihan että, ai olisko pitänyt olla joku lahja, miksi? Eikä kyllä sitten ostanut myöhemminkään

Vierailija
6/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tällaisesta lahjaperinteestä tai tavasta. Pitkäänkin ollut? En ole lahjoja synnytysten jälkeen saanut. Myönnän, että äitienpäivänä olisin halunnut sen Kalevalan lapsi-korun, mutta meidän tuloilla sellaista ei osteta :(

Vierailija
7/52 |
11.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on teiltä pois, jos jonkun mies ostaa lapsensa äidilleen lahjan? Ja kyllä, voi olla ihan yhtä lailla vanhempi lapselleen, vaikka ostaisi lapsensa äidille lahjan, jestas...

Vierailija
8/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on musta vaikeampaa...

Vierailija
9/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajattelin nyt keskittyä äidin lahjaan. Isä on tottakai myös tärkeä =).

Eli voidaan tehdä kyselystä kaksiosainen:

Kertokaa äidin ja isän lahja!

Itse kokosin isälle etukäteen isyyspakkauksen. Minä sain kukkia, suklaata ja toivomani Kalevalan lapsikorun.

-ap

Vierailija
10/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siittäkin lahja saada.. Mä ainakin sain lahjan siinä lapsessa. Ei materia sitä voita.

Vierailija
11/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaan anneta toisillemme mitään lahjoja kun kohta esikoisemme syntyy.. hän on meidän lahja ja se että saamme viettää aikaa yhdessä vauvan syntymän jälkeen ja yhdessä hoitaa häntä riittää minulle.. ehkä joskus joulu tai synttärilahjaksi voisin pyytää tuon äiti-lapsi korun

Vierailija
12/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen syntyessä, siis oikeesti, miksi?

Vierailija
13/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso vaaleansininen safiiri keskellä ja timantit rivissä reunoilla.

Vierailija
14/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aihe kiteyttää kommentteja; miksi lapsen lisäksi pitäisi jotain saada. Ei tarvitsekaan. Kuten mainitsin, lapsi on paras lahja. Mikään materia ei mene tämänkään asian edelle.

- ap

Vierailija
15/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut edes toivoa :)

Hmm...sain valtavan ruusukimpun, ihanan illallisen kun pääsimme kotiin ja suurta rakkautta.

Me ei olla kovin lahjaorientoituneita, oltu koskaan. Joululahjat on mieluummin jotain tarpeellista ja panostetaan sit vähintään kerran vuodessa kaksin pitkään viikonloppuun jossain. Ja tiedän ettei nää sulje toisiaan pois, tietenkään. Ei vaan oikein ehkä keksitä mitään kauhean hienoa ja yllättävää ja kun itse esim. en oikeastaan pidä mitään muita koruja kuin kihla- ja vihkisormukset (jossa on panostettu yhteen isompaan kiveen), huomenlahjaksi saamani simppelit timanttikorvikset ja timanttikaulakoru, joka on valmistujaislahja vanhemmiltani. Näin jonkun sellaisen oikeasti pysyvän muiston keksiminen on vähän hankalaa.

Vierailija
16/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

korvakorut joissa oli selvä ajatus mukana:) Ne oli ihanat ja mies oli ne ite halunnut mulle antaa. Minä en pyytänyt tai edes ajatellut asiaa itse. Sairaalaan sain myös viestin mieheltä illalla jossa kertoi että rakastaa minua:) Tuli olo että arvostaa sitä mitä olin juuri tehnyt,synnyttänyt ihanan lapsen.

Vierailija
17/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuonut sairaalaan aina sen mitä olen pyytänyt, yleensä vähän enemmänkin. Ei me mitään lahjoja olla toisillemme hommattu, synttärit ja joulu on erikseen. Ensimmäistä odottaessa tein miehelle isyyspakkauksen, sitä hän on vieläkin lämmöllä muistellut. Oli kuulemma paras lahja, minkä oli ikinä saanut. Ai niin, ostihan se mies mulle ekan synnytyksen jälkeen peräruiskeita, kun en leikeltynä uskaltanut kakalla käydä pelätessäni tikkien repeämistä. Voisihan sitäkin lahjana pitää :D

Vierailija
18/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tuonut sairaalaan aina sen mitä olen pyytänyt, yleensä vähän enemmänkin. Ei me mitään lahjoja olla toisillemme hommattu, synttärit ja joulu on erikseen. Ensimmäistä odottaessa tein miehelle isyyspakkauksen, sitä hän on vieläkin lämmöllä muistellut. Oli kuulemma paras lahja, minkä oli ikinä saanut. Ai niin, ostihan se mies mulle ekan synnytyksen jälkeen peräruiskeita, kun en leikeltynä uskaltanut kakalla käydä pelätessäni tikkien repeämistä. Voisihan sitäkin lahjana pitää :D

Vierailija
19/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt muistin että on joskus tapana antaa tässä tilanteessa lahja.

Enkä siksi osannut kuin vasta nyt yhdistää isäni antaman Kalevalan Lapsi-korun tähän juttuun. Siis isäni tosiaan osti minulle lahjan lapsen synnyttyä.

Vierailija
20/52 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mulla jää juttu kesken...

Siis nyt kun tuolla ylempänä puhuttiin siitä Lapsi-korusta, niin katsoin miltä näyttää ja totesin että kaulassani killuu samanlainen hopeisena. Luulin ensin synttärilahjaksi kun jäi mun ja muksun synttäreille väliä vaan muutama päivä. Ehkä vähän nolo... :)

Täytyypä kiittä uudemman kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän