Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monelle vieraalle riittää yksi pellillinen suolaista piirakkaa?

Vierailija
09.06.2010 |

Vieraita tulossa n.20. Ajattelin tehdä jauheliha- ja katkarapupiirakat, molempia yhden pellillisen, riittääkö? (Lisäksi täytekakkua, keksejä, makea piirakka.)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun appiukko on tulossa, niin kahdelle sellaiselle, jos ovat vähän pieniruokaisempia niin ehkä 10:lle, jos ei ole mikään "päivän pääateria" eli lounas- tai päivällisaika kyseessä.

Vierailija
2/11 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö varata molempia kaikille vai oletetaanko, että suurin osa ottaa vain toista? Hoooh... onpa tää vaikeaa :( Pitäisköhän tehdä tuota jauhelihapiirakkaa varalta kaksi pellillistä...? Kyseessä on party lite-kutsut, eli ei mitään suurempia kekkereitä. Kestää 2-3 tuntia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut ei halua katkarapua ja toiset taas mielummin syövät sitä, eli eiköhän riitä.

Vierailija
4/11 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulossa juhlapöytään saa pellillisestä leikkattua 30 pientä palaa.

HAlukkaat voi ottaa sitten useamman.

Vierailija
5/11 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sitten päättelet. Jos oma väki syö vaikka neljäsosan pellillisestä niin sitten sitä riittää neljä kertaa isommalle porukalle kuin teitä on. Kai olet pannut merkille, miten paljon oma perheesi syö?

Vierailija
6/11 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhelihapiirakka: peruspohja (tai valmispohja ;)), täytteeksi jauhelihaa, sipulia, paprikaa+ tuorejuusto-kerma-kanamuna-juustoraaste-seos. Katkarapupiirakka: Sama pohja, täytteeksi katkarapuja, purjoa+ sama seos kuin jauhelihapiirakassa. Molempia olen tehnyt iltapalaksi itsellemme (piirakkavuoassa) ja mun mielesetä ainakin ihan hyvän makuisia. Pellille en ole aikaisemmin tehnyt. Saa antaa muitakin hyviä vinkkejä jos jollain mielessä ;) -AP

Vierailija
7/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menen kylään, haluan syödä ainakin kaksi pellillistä suolaista piirakkaa. Mitä enemmän suolaa, sitä parempi.

Vierailija
8/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakussa joskus naurattanut kuinka isoja paloja jotkut kehtaa ottaa, vaikka häissä.

Niin paljon ettei meinaa lautaselle mahtua;)

Vierailija
9/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:lle : )))) Kiitos!

mä luin aluksi otsikon vähän väärin ;)

Vierailija
10/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolaista piirakkaa ;P

12:lle : )))) Kiitos!

mä luin aluksi otsikon vähän väärin ;)

Vierailija
11/11 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisille kutsulle ei varmaan tulla pelkästään syömisen takia. Juuri tein pellillisen eilen ja tarkoitus tarjota siitä kymmenelle. Hyvin tulee riittämään, eihän palat tarvitse olla kovin isoja, koska on muutakin tarjottavaa