Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miltei 6v ja 8v lapset ovat joskus 30min-1h kahdestaan kotona

Vierailija
09.06.2010 |

kun emme jaksa pakottaa enää esim kauppareissuille jne. Ovat rauhallisia lapsia ja pärjääviä mutta tätäkään eivät kaikki sulata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin meilläkin oli kun itse olin lapsi. Riippuu perheestä ja lapsista, mielestäni ei mitään moitittavaa!

Vierailija
2/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommalla on puhelin, jolla soittaa jos tulee hätä tai muuten kysyttävää. Hyvin ovat pärjänneet ja tykänneet olla keskenään. Hyvä se on harjoitella nyt, kun ei vielä ole ihan pakko olla säännöllisesti ilman aikuista. Syksyllä lähtee pienempikin kouluun ja väistämättä niitä iltapäiviä tulee, jolloin ovat keskenään jonkun aikaa.

Ja tosiaan, itse olin alle kouluikäisenä ihan itsekseni. Isoveli huiteli kavereidensa kanssa vaikka piti mua katsoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat jääneet silloin tällöin yksin kotiin jo viime syksystä, aluksi vain 15 min mutta nykyään jo 1-1,5 tuntia (katsovat yleensä filmiä).

Vierailija
4/4 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olleet melko pienenä jo yksin kotona. Nuorin täytti justiinsa 6 vuotta ja jää kotia esim. kauppareissujen ajaksi vaikka olisi ihan yksinkin kotona. Eipä ole mitään hätää ollut. Sanoo aina itekin, et no mikä hätä mulla muka täällä kotona vois olla.

Reippaita miehiä on noista vanhemmistakin lapsista kasvanut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän