Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Astrologiasta

11.08.2005 |

Kyllä, tähtientulkintaketjun aloitus aivan täysin " uppo-nalle2" n innoittamana! Hei Uppis! *vilkuttaa*

Astrologia, tuo horoskooppien tiede :D. Vuosikaudet pidin astrologiaa suunnattomana huuhaana, ja pidän edelleenkin useiden lehtien päivä- ja viikkohoroskooppeja sellaisena. Mutta sitten... Vuonna 1990 löysin entisen vuokrakotini ullakolta irtokantisen ja tosi pölyttyneen opuksen, olikohan se nimeltään " Tähdet ja kohtalo" . Siitä luin ensimmäisen kerran kuvauksia nousumerkeistä, ja olipa kirjassa taulukkokin tuon merkin laskemiseksi. Hassu oli tunne, kun kirjassa kuvailtiin nousumerkin vaikutusta nimenomaan ihmisen ulkoisen olemukseen ja käytökseen, ja kirja piti lähes sanalleen paikkansa jokaisen laskemani tutun ja sukulaisen kohdalla! Sai skeptismini vähän kyytiä...

Sitten joskus tämän vuosituhannen alkupuolella huvittelimme ystäväni talviloman kunniaksi ostamalla kirjakaupan alekorista CD-ROM:n " Sinä ja tähdet" . Niskakarvat pystyyn nousten luimme kumpikin ohjelman meille tekemiä tarkkoja syntymäkarttoja, niin yksityiskohtaisia ne tuntuivat olevan. Jopa tietyt mullistavat elämämme käänteet näkyivät, vieläpä oikeissa ajankohdissa. Huii! Olin jo lähes vakuuttunut :DDD

Jokin pikku skeptikko-osa minussa vielä nalkuttaa, mutta nykyään olen hyvinkin vaikuttunut astrologian mahdollisuuksista ihmisluonnon kuvaajana. En ole kylläkään jaksanut perehtyä aiheeseen ihan niin antaumuksella kuin Uppis täällä, mutta suurella mielenkiinnolla tarkkailen lähiympäristöäni ja tietenkin sitä omaa tähtikarttaani ;DDD.

Mitä mielipiteitä tai kokemuksia teillä on astrologiasta? En todellakaan tarkoita tällä niitä päivähoroskooppeja, vaan ihan asianmukaisesti laadittuja syntymäkarttoja, joissa ainakin tärkeimmät tekijät on otettu huomioon. Tiedän, että ainakin vakaumuksellisilta kristityiltä Raamattu kieltää astrologian noituutena, oikeaa Raamatun kohtaa en kyllä muista. Se, missä puhutaan noitanaisista? Miten muut uskonnot suhtautuvat astrologiaan? Olen käsittänyt, että muinaiset arabit ainakin arvostivat astrologiaa, miten nämä nykyiset muslimimaat siihen suhtautuvat?

Uteliaana kyselee Tinuri, vaaka aurinkomerkiltään, nouseva rapu, kuu kaloissa ja vaa' assa stelliumi joidenkin laskureiden mukaan (= 5 planeettaa samassa merkissä), joten kai tuo vaakapuoli aika vahvasti korostuu..? Ulkonäköön se ainakin on vaikuttanut, stelliumin omistajien näet sanotaan olevan puna- ja kiharatukkaisia ;D

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
25.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos jollain on luppo-aikaa ja kiinnostusta vilkasta mun kartaani, olisin ikionnellinen!

Aurinko: 16° 39' Leijona 9. huone

Kuu: 5° 12' Rapu 9. huone

Merkurius: 3° 53' Neitsyt 10. huone

Venus: 7° 5' Rapu 9. huone

Mars: 8° 10' Jousimies 2. huone

Jupiter: 3° 55' Vaaka 11. huone

Saturnus: 8° 50' Härkä 7. huone

Uranus: 1° 32' Vaaka 11. huone

Neptunus: 25° 56' Skorpioni 1. huone

Pluto: 23° 33' Neitsyt 11. huone

Chiron: 6° 13' Oinas 5. huone

Ceres: 2° 33' Vesimies 3. huone

Pallas: 23° 48' Jousimies 2. huone

Juno: 2° 7' Kauris 2. huone

Vesta: 17° 40' Rapu 9. huone

Kuunsolmu: 22° 56' Kalat 5. huone

Vertex: 4° 53' Kaksoset 8. huone

Askendentti: 0° 55' Skorpioni

2. huone: 27° 50' Skorpioni

3. huone: 5° 9' Kauris

Keskiyö: 17° 43' Vesimies

5. huone: 21° 26' Kalat

6. huone: 14° 35' Oinas

Deskendentti: 0° 55' Härkä

8. huone: 27° 50' Härkä

9. huone: 5° 9' Rapu

Keskitaivas: 17° 43' Leijona

11. huone: 21° 26' Neitsyt

12. huone: 14° 35' Vaaka

Johtava Kiinteä Muuttuva Yhteensä

Tuli: 1 1 2 4

Maa: 1 1 2 4

Ilma: 2 1 1 4

Vesi: 3 1 1 5

Yht.: 7 4 6 17

Vierailija
102/121 |
26.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia on minusta kiehtovaa, vaikka en olekaan sen parissa aktiivisesti puuhastellut. Niinpä olen monesti miettinyt, miten mahtaa meidän perheemme elämään vaikuttaa se, että sekä minä että kaksi tytärtäni olemme kauriin merkissä syntyneet :)

Minä:

Aurinko Kauris

Kuu Kaksonen

Nouseva Vesimies

Esikoinen:

Aurinko Kauris

Kuu Kaksonen

Nouseva Härkä

Nuorimmainen:

Aurinko Kauris

Kuu Vaaka

Nouseva Skorpioni

Kertokaapa, tuleeko teillä jotakin erityistä mieleen tästä kokoonpanosta? Haluatteko tietää jotakin muuta, en oikein tiedä mitkä osat tuosta kartasta ovat oleellisimpia?

Voin sitten vastata minkälaisia havaintoja olen tyttäristäni tähän mennessä tehnyt, vaikka aika pieniä molemmat vielä ovatkin ;)

*uteliaisuudesta kihisten*

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
27.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomaa on pukannut, joten nyt vasta olen ehtinyt palstailla. Kiitokset kosmomammalle hauskasta tulkinnasta. Minulle tulee Tiede-lehti ja muutama muukin vastaavanlainen julkaisu :) Ja kyllä, leijonan joskus typerääkin ylpeyttä on joutunut taltuttamaan vuosien varrella.

Lueskelin tuossa noita trigrammi-tulkintoja. Olen näköjään tulen kirkkaus, joten ehkäpä se antaa selityksen buddhalaisuudelle ;)))

Ihminen kai hakee selitystä siihen, miksi on sellainen kuin on ja miksi toimii niinkuin toimii: itsetuntemusta. Horoskooppi, psykologia tai vaikka sitten ihan kristinusko voi toimia kannustimena siihen, että pohtii omaa sisintään ja omia motiivejaan. Sokea usko mihin tahansa on typeryyttä, mutta järjen ja sydämen yhdistäminen toimii aina. Kriittisyys on hyvästä, ei kaikkea tarvitse hyväksyä. Ehkä niin horoskooppeihin kuin uskontoihinkin pätee vanha viinaa koskeva sananlasku: vain viisaille :)

Minulla on ihana, hassu tytär, jolla on mielenkiintoiset merkit hänelläkin. Zkelvinin mini-me on aurinkomerkiltään Leijona, jolla

nousumerkki skorpioni

kuu jousimiehessä

merkurius neitsyessä

venus leijonassa

mars kaloissa

jupiter leijonassa

saturnus ravuissa

uranus kaloissa

neptunus vesimiehessä

pluto jousimiehessä

true node härkä

Vierailija
104/121 |
27.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä:

Aurinko Kauris

Kuu Kalat

Nouseva Vesimies

Esikoinen:

Aurinko Kauris

Kuu Kaksonen

Nouseva Härkä

Nuorimmainen:

Aurinko Kauris

Kuu Neitsyt

Nouseva Skorpioni

Vierailija
105/121 |
27.08.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan mielenkiinnosta olen ottanut selville omia juttujani.

Aurinko Skorpioni

Kuu Härkä

Merkurius Jousimies

Venus Skorpioni

Mars Jousimies

Jupiter Leijona

Saturnus Neitsyt

Uranus Skorpioni

Neptunus Jousimies

Pluto Vaaka

Epäilijä odottaisi kiinnostuneina kommentteja, jos joku mut vaikka onnistuisi vakuuttamaan ;)

P.S. Mies mua 2 pv nuorempi, myös skorpioni (liekö kohtuu samanlaiset planeettakuviot). Monet on tuominneet liittomme epäonnistumaan, eihän 2 skorpionia voi kuulemma elää onnellisesti yhdessä...

Vierailija
106/121 |
02.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhhoh, onpa tullut paljon " tutkintapyyntöjä" :o , harmi kun en osaa noihin vastailla.

Semmosta aattelin kysellä, että onko kenellekään tuttu " Smiling Stars- Astrologisia tulkintoja henkisen astrologian pohjalta" ? Sain meinaan mieheltä ja äidiltä synttärilahjaksi semmosen ( " universalioni" huomenna) :D:D

Esittely ko. tulkinnasta:" Syntymäkartta on kuin kosminen peili, josta näemme itsemme. Henkinen astrologia auttaa löytämään uusia tapoja tuon peilin tarkastelemiseen korkeammasta näkökulmasta. Syntymäkarttaa tutkimalla voidaan paljastaa ihmisen tärkeimmät henkiset kasvupisteet, ne karmalliset läksyt, jotka hänen toivotaan oppivan tässä inkarnaatiossa. Kartalta löytyvät myös ne koodaukset, jotka sisältävät suurimmat kehitysmahdollisuudet.

...--sinulle, joka haluat tietää lisää omasta olemuksestasi, keskeisistä karmallisista läksyistäsi ja potentiaalisuudestasi.

Tulkinnat laaditaan henkilökohtaisesti tilaajille, kyseessä ei ole astrologisella ohjelmalla tehty tietokonetulostus.

Tulkinnan tekijä(E.Lehtiranta) on työskennellyt henkisen astrologian parissa 70-luvun lopulta lähtien."

Kuulostaa aika hurjalta;) Mielenkiinnolla odotan, että 15-18sivuinen tulkintani saapuu.

Itse muuten uskon, että jokaisella ihmisellä on mahdollisuus valaistua jokaisessa inkarnaatiossa, oikeastaan jokaisessa hetkessä.

Asiasta kolmanteen, mitä mieltä olette Walschin " keskusteluja Jumalan kanssa" - trilogiasta(vai onko niitä nyt neljä?) ? Itse aloitin kirjasta 3, ja kyllä on viisasta keskustelua...

Vierailija
107/121 |
09.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on nyt tällä hetkellä tulkinta " energia" aivan lopussa - omassa elämässä on menossa aika rankka vaihe ajan ajanjakso (tosin positiivisessa mielessä =0)) joka vie kaikki mehut meikäläisestä tällä hetkellä. Muutenkin olen kyllä edelleen vahvasti sitä mieltä, että tmä astrologian tarjoama viisaus on parhaimmillaan sellaista omaa hiljaista tietoa - jota on hyvin vaikea toiselle ihmiselle opettaa tai sanoa ylhäältä käsin ns. " ylimpänä totuutena" mitään yleispätevää tyyliin " sinä olet tuollainen ja tuollainen, mutta tälläinen et ole alkuunkaan" itse pidän paljon enemmän siitä, että kerron miten jokin tietty planeetta vaikuttaa ihmiseen, ja miten sen sijaintia ihmisen kartalla tulisi tulkita - puhun myös erittäin mielelläni ihmisen henkilökohtaisista kasvun alueista. Tämän kaltaisessa tulkinnassa tarvitaan myöskin vastavuoroisuutta (keskustelua) ja tulkittavan omia kokemuksia siitä minkä aihealueen hän kokee elämässään vaikeaksi tai mihin asiaan hän kenties haluasi muutosta. Jos kaikki on hyvin, ei muutosta (/ syvempää tiedostamista VÄLTTÄMÄTTÄ tarvita ollenkaan) - eivät kaikki ihmiset halua tiedostaa tekojensa / ajatuksiensa syvempiä vaikuttimia - ja se on ihan ok myöskin =0), jos sitten löytää muualta päteviä ja mieluisia suuntaviittoja elämälleen ja ratkaisuilleen.

Itse koen astrologian äärimmäisen mielenkiintoiseksi-, sen parissa voi todellakin etsiskellä ja löytää loputtomasti! Itse olen 12 vuotta " puuhaillut" tämän parissa; lukenut alan kirjallisuutta, keskustellut muiden saman (ja myöskin eri ;0)) henkisten ihmisten kanssa ja yrittänyt imeä itseeni tietoa jokaisesta mahdollisesta ilmansuunnasta. Suosittelen kaikille aiheesta kiinnostuneille nyt omakohtaista perehtymistä asiaan =0) - aloittakaa se matka tänään, millä takaan, että haluatte olla vielä 10 vuoden päästäkin ;0). Havainnoikaa ympäristöänne - mitä merkkiä äitisi / kumppanisi / lapsesi edustaa? Onko hän tyypillinen " lajinsa" edustaja? Onko hänellä kenties nousevamerkki (tai kartalla hallitseva vaikutus) jollakin vastakkaisella merkillä millä selittyy se ettei hän käyttäydy niinkuin länsimainen aurinkomerkki (se merkki minkä vaikutuksen piirissä hän on syntynyt) antaisi olettaa? Tutkiskelkaa, olkaa kiinnostuneita ja pitäkää tuntosarvet valppaina ;0)!

Sinulle joka kyseli kahden skorpionin yhdessä elämisestä minun on pakko vielä vastata sen verran, että kaksi skorpionia tulee (minun kokemukseni) mukaan toimeen keskenään - heillä voi olla oikein onnistunutkin liitto, sillä kumpainenkin ymmärtää toisen kiihkeyttä (skorpionin pinnan alla AINA kuohuu - Marssin kiihdyttävää vaikutusta) eikä pistä pahakseen ajoittaista draamaa niinkuin jokin herkempi merkki saattaisi pistää. Kumpaisenkin periksi antamattomuus saattaa aiheuttaa vaikeuksia - joten joustoa kannattaa siinä suhteessa harjoitella.

Kuopus kutsuu - got to go!

Palaan vielä kirjoittamaan jokusen sanan kiinalaisista horoskoopeista ;0)...

Vierailija
108/121 |
12.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

shangsa:

Semmosta aattelin kysellä, että onko kenellekään tuttu " Smiling Stars- Astrologisia tulkintoja henkisen astrologian pohjalta" ? Sain meinaan mieheltä ja äidiltä synttärilahjaksi semmosen ( " universalioni" huomenna)

Ei ole tuttu, mutta vinhalta kuulostaa. Kerrothan meille, oliko tulkinta mielestäsi oikeaan osuva, voitko suositella meille " astrologiahöppänöille" ;D?

shangsa:

Asiasta kolmanteen, mitä mieltä olette Walschin " keskusteluja Jumalan kanssa" - trilogiasta(vai onko niitä nyt neljä?) ? Itse aloitin kirjasta 3, ja kyllä on viisasta keskustelua...

En ole tutustunut, vaikka aikeissa on. Kävin lukaisemassa, mitä evankelisluterisen kirkon sivuilla ko kirjoista sanotaan, ja kiinnostuin oitis lisää ;D...

Oli asiaakin " shangsa" lle: Jossain aiemmassa viestissäsi kirjoitit, että ihmiselle voi laskea myös henkilökohtaisen heksagrammin. Miten tuo tapahtuu ja onko tulkinta sitten jonkun I Ching' in 64:stä selityksestä mukainen? Löysin muuten ihan mielenkiintoisen sivun trigrammi-aiheeseen liittyen:

http://storymind.com/dramatica/noas_archetypes.htm

Kyselee taas Tinuri (ikuisessa kyselyiässä ;D?)

Vierailija
109/121 |
12.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve vaan tinuri :D

Heksagrammin laskenta on tosi helppoa:

Lasketaan vaan yhteen koko pvm.+koko kk.+ vuosiluvun nro:t erikseen, eli esim. jos hlö on syntynyt 12.12.1946 niin lasketaan

12+12+1+9+4+6= 44, I Chingissä siis heksagrammi nro. 44

Syntymäajasta lasketun heksagrammin sanotaan värittävän ihmisen koko elämää, jonkinlainen teema tms.

Mikä I Ching kirja sulla on? Suosittelen edelleen tuota Richard Wilhelm:in

käännöstä, jos vaan englanti sujuu.

Henkinen astrologia tulkintani ei oo vielä saapunut. Kuulemma menee joitain viikkoja tilaamisesta... odottelen kovasti, ja voin toki kertoa mielipiteeni siitä sitten.

Walschin kirjoista vielä, siis nehän ei ole uskonnollisia, henkisiä kyllä ja uskonnoistakin puhutaan, mutta niiden " sanoma" ei millään mahdu minkään yksittäisen uskonnon kansiin. Erittäin tietoisuutta laajentavaa lukemista!!

Vierailija
110/121 |
12.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kirpputorilta löytämäni suomenkielisen " tekijäksi" on merkitty Christopher Markert. Tiedä sitten häntä :D. Sain muuten henkilökohtaiseksi heksagrammikseni numeron 21, tässä kirjassa " Pakottaminen" . Hmm... Mitähän tuosta päättelisi. Ja huomenna kirjastoon lainaamaan Walshin kirjoja ;D.

Vierailija
111/121 |
13.09.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lampimasti myos tata " Keskusteluja Jumalan kanssa" trilogian jalkeen ilmestynytta teosta. Erinomaista uskontokritiikkia. :)

Vierailija
112/121 |
20.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi shangsalle kirjoittamatta noista kiinalaisista horoskoopeista - lähinnä se, kun kyselit minun sisäisen kumppanini merkkiä.

Olen siis sisäiseltä kumppaniltani apina ;0) ;0) ;0) - ja kyllä täytyy sanoa (myöntää), että löydän itseni myöskin apinasta =0)!

Näin täällä (Itämainen horoskooppi - kirjassa mm. sanotaan):

" Apinassa on taikaa. Kerran hänen pauloihinsa joutuneen on vaikea oppia elämään ilman Apinan ympärillä leijuvaa epätodellisuuden, hykerryttävän hulluuden ja välinpitämättömyyden ilmapiiriä. Apina puhuu, puhuu, kokeilee siinä sivussa kymmentä eri valloitustemppua, oli sitten kyseessä mahdollinen romanssi, liikeneuvottelu, sukulaisvierailu - yhdentekevää, Apina osaa ja oppii nopeasti kaikki pienet ja suuret temput ja tahtoo kokeilla kykyjään käytännössä. Hänellä on nippu kaavoja ja toimintaohjeita joka tilanteeseen takataskussa.

Kaikista värikkäistä valheistaan huolimatta Apinaan on lähes mahdotonta suuttua vakavissaan. Mikäli hän noteeraa kujeilujensa uhriksi joutuneen henkilön tärkeäksi olemassa ololleen, Apina järjestää minkälaisen shown tahansa voittaakseen ystävänsä ystävyyden uudelleen saadakseen tämän nauramaan koko jutulle, joka näin jälkikäteen tarkasteltuna oli täysin mitätön, lähes olematon, kenties sitä ei ollutkaan.... ;0)

Ylitsevuotavan, monimutkaisen luontonsa vuoksi Apinalla on vaikeuksia pysyvien, läheisten kontaktien luomisessa homo sapiensien kanssa, joihin hän suhtautuu epäilevästi ja jokseenkin alentuvasti. Sitä paitsi hän kyllästyy nopeasti, joten mahdollisen kumppanin on syytä olla vähintään yhtä älykäs, impulsiivinen, kiinnostava, moniulotteinen, kiehtova ja pitkälle kehittynyt kuin hän itse.

;0)! Kyllä löysin tuosta(kin) itseäni! Juuri, kun ajattelin ettei ole enää mahdollista löytää lisää muuttuvaa elementtiä " kartaltani" - niin eikös siihen sitten tullut vielä apinankin vaikutusta mukaan - KÄÄÄK.

Vierailija
113/121 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mainostan vähän hyvää keskustelufoorumia kaikille astrologiasta kiinnostuneille:

http://www.astro.fi

...Ja jatkettaisko tätä ketjua seuraavaksi Maya-astrologialla ;D? Käykääpä laskemassa oma KIN-merkkinne täältä:

http://koti.mbnet.fi/maya/index.php

Terveisin Valkoinen Galaktinen Tuuli Tinuri :D

Vierailija
114/121 |
22.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu on ehkä merkittävin tekijä, sietääkö vai ei jotakuta. Ylpeä kuu on vaikea minun mielestäni, anopillani oli leijonakuu. TUlimerkki. Tulimerkkikuiden on vaikeampi itkeä kuin vesikuiden. Itselläni on vesikuu kalat, itken tai ainakin pala nousee kurkkuun herkästi. Voihan olla että chakrani ovat epäkunnossa. TUnnen voimakasta empatiaa.

Oinaskuu on oikea tahtokuu. Seurailkaapa.

Vierailija
115/121 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä tulkintaa saisi maanvastaanottavaisuudelle ? Tuo taivaanluovuus tulkinta oli hienoimpia mitä olen lukenut. Saako kysyä missä olet opiskellut aiheesta tai onko jokin lähde mistä löytyy ? Yt.Lingxu

116/121 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mars ja venus planeetat molemmat oinaissa. Tykkään ehkä siksi varatuista ja p*nemisesta. ONko muilla vastaavat merkit? Aurinko ja kuu rauhallisemmissa maan planeetoissa, en paljasta liikaa, kun haluan olla anonyymi. Nousu merkki ilma-elementtiä. Kiinalainen käärme, mulla myös kukko ja lohikäärme(2X)-elementtejä pilaareissa.

Ihastukseni näyttää tykkävän samantyyppisistä naisista kuin  minä...Uskon että hänen aiempien naistensa merkit ovat samaa kuin mun kuumerkki, tai itse asiassa tiedänkin en vain usko. Onko teidän mielestä niin että sitä ihastuu helposti johonkin tietyn tyyppiseen naiseen /mieheen?

N-43

117/121 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohei kirjoitti:

Kuu on ehkä merkittävin tekijä, sietääkö vai ei jotakuta. Ylpeä kuu on vaikea minun mielestäni, anopillani oli leijonakuu. TUlimerkki. Tulimerkkikuiden on vaikeampi itkeä kuin vesikuiden. Itselläni on vesikuu kalat, itken tai ainakin pala nousee kurkkuun herkästi. Voihan olla että chakrani ovat epäkunnossa. TUnnen voimakasta empatiaa.

Just sitä kun ihailemmallani miehellä on ollut naisia, joiden aurinkomerkki on ollut sama kuin minun kuumerkki, joten ehkäpä sopisimme yhteenkin. Riippuu tietenkin muustakin. ja muustakin kuin astrologiasta.

N-43

118/121 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nohei kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuu oinaasta. Tunnen hyvin erään, sukulaiseni.

N-43

119/121 |
16.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä35319 kirjoitti:

Nohei kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuu oinaasta. Tunnen hyvin erään, sukulaiseni.

N-43

Juuri sellainen omantiensä kulkija tämä kuu-oinas sukulaiseni. Olen tosin minäkin.

N-43

Vierailija
120/121 |
18.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko skorpioni

Nouseva kalat

Kuu härkä

Merkurius skorpioni

Venus vaaka

Mars leijona

Ihan tyytyväinen saamiini merkkeihin,😆.

Sitä en tiedä kenen kanssa olisi helpoin pari suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi