Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kyllä ymmärrä miksi yhteiskunnan pitäisi maksaa sterilsaatioleikkaus

Vierailija
09.06.2010 |

Ymmärrän sen, jos raskaus vaarantaa naisen hengen ja muu ehkäisy ei sovi. Muutenhan leikkaus ei ole terveyden kannalta välttämätön. Oikeastaan on hullua, että täysin terve ihminen leikataan. Ja vakituisessa parisuhteessa oleville voisi silloinkin suositella miehen sterilisaatiota, joka on huomattvasti halvempi keino.

Kyllä ehkäisy on asia, josta jokaisen tulisi vastata itse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ap ei ymmärrä :)

Vierailija
2/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen aina joutunut maksamaan pillerini ja kierukkani itse

jos joku sitä haluaa, maksakoon itse

ei se nyt niiin kallista ole

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työikäinen johtavassa asemassa oleva mies on kuolemassa, ei ole mitään rajoitteita siihen, mitä lääketiede saa maksaa pelastaakseen hänen henkensä. Otapa mielenterveysongelmainen tai varhaiseläkkeellä oleva. Menkööt, koska verorahoja ei vain kuluu, ei tule.

Sterilisaatio säästää yhteiskunnan varoja, joten tottakai se on yhteiskunnan edun mukaista.

Nämä taloudelliset perusasiat opetetaan lääkiksen ekana vuonna!

Sinisilmäistä ajatella, että lääketiede ei olisi myös talouspolitiikkaa.

Vierailija
4/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nimenomaan ole pikemminkin niin päin, että sterilisaatioiden purku - kun se mieli muuttuu - rasittaa terveydenhuoltoa kohtuuttomasti ja siksi sterilisaatiota ei enää mielellään nuorille edes suostuta tekemään.

Jos työikäinen johtavassa asemassa oleva mies on kuolemassa, ei ole mitään rajoitteita siihen, mitä lääketiede saa maksaa pelastaakseen hänen henkensä. Otapa mielenterveysongelmainen tai varhaiseläkkeellä oleva. Menkööt, koska verorahoja ei vain kuluu, ei tule.

Sterilisaatio säästää yhteiskunnan varoja, joten tottakai se on yhteiskunnan edun mukaista.

Nämä taloudelliset perusasiat opetetaan lääkiksen ekana vuonna!

Sinisilmäistä ajatella, että lääketiede ei olisi myös talouspolitiikkaa.

Vierailija
5/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei oikein mitkään lasit sovi, enkä voi pitää piilareita. Enkö mä vois vaatia yhteiskuntaa maksamaan mun silmäleikkauksen?

Vierailija
6/6 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lapsettomuushoitoja, lapsettomuus ei ole sairaus,se on ominaisuus.!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi