Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minkä ikäiselle lapselle olette alkaneet lukemaan iltasatua?

Vierailija
08.06.2010 |

mietin että vauva on 11 kk ja en ole kertaakaan iltasatua lukenut... nukahtaa ilmankin, onko se väärin? pitääkö jo aloittaa lukeminen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus onkin kuunnellut sitten syntymästään asti:-)

Ikää nyt 8v ja 6v (ja molemmat ovat jo kauan lukeneet itse, muttei se ole koskaan vaikuttanut iltasatujen kuunteluun).

Vierailija
2/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen kun nukahtaa yksin! Niin mäkin teen, luen päivällä moneen otteeseen. Ei se ILTAsatu, ainakaan nukuttajana, ole mikään itseisarvo.

-se ope tuolta toisesta iltasatu-ketjusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vauva vasta mahassa, rv 35+3.

Avopuolisoni (ja siis lapsen isä) lukee joka ilta jo nyt pikkuisellemme sadun. Näin tulee isänkin ääni hyvin tutuksi :)

Vierailija
4/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista iltasatua sängyssä ei vielä. Niitä luen sitten lähempänä eskari-ikäiselle. Luen vielä tokaluokkalaiselle. Yläkouluun asti olen lukenut.

2vuotias nukahtaa peittelyyn, hyvänyön toivotuksiin ja iltarukous on sängyssä vielä lopuksi. Jää sänkyyn sitten nukahtamaan.

Vierailija
5/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me luetaan tarinoita kyllä päivällä, mutta en ole tavaksi ottanut iltasatua, niin mietin että milloin olisi hyvä aloittaa...

ap

Vierailija
6/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa iltasatu alotettiin vasta kun piti keksiä uusi nukkumaanmenorutiini kun lopetin imetyksen 3v 10 kk iässä. imetys vaihtui tosi luontevasti iltakirjaksi. ja pysynyt siitä lähtien, nyt lapsi jo 5 ja puoli vuotta. dinosauruskirjaa luettiin tänään...

Vierailija
7/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

skarppi, että jaksoi hetken seurata. Aluksi niitä kuvakirjoja sun muita ja sitten myöhemmin tekstikirjoja. Eiköhän tuossa alta vuoden iässä ollut jo iltasaturutiini päällä. 4-vuotiaana sitten oppi lukemaan itse, eikä enää kelvattu iltasatuseuraksi. :/

Vierailija
8/8 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuoden ikäisenä, kun lopetin imetyksen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi