Synnytyksestä 5kk ja pomppinen
Eli mulla on n.5kk synnytyksestä ja tänään piitkästä aikaan koitin hyppiä trampoliinillä ja huomasin että kauheaa painetta alapäässä tuntui.. Siis ihan samanlainen tunne, kuin rupeaisi ponnistamaan ( siis se tunne pepussa kun kakat tulisi ) onkohan ihan normaalia ?
Kommentit (6)
tanssi ok, jos ei ole hyppyjä, vaan tasaista liikettä. Ja silti pitää jännittää koko ajan lantionpohjaa.
Mahtaakohan zumbassa olla paljon hyppy liikkeitä. Mistä sen tietää/huomaa että lantiopohjalihakset ovat oikeasti kunnossa ?
Jos tuntuu kurjalta ei kannata, mutta jos ei, niin ok. Mulle sanoi lääkäri jälkitarkastuksessa näin. Kysyin voinko alkaa juoksemaan, ja hän jäi oikeen miettimään, miksi joku sanoo, ettei voisi.
Mä menisin kokeilemaan sitä Zumbaa.
Mä saattaisin ehkä tänä kesänä uskaltautua kokeilemaan trampoliinia jossain Puuhamaassa... Kuopus on nyt 1v2kk :D
Vaikka mies sanookin, että yhtään kovempaa ei tarttis pystyä rutistelemaan lantionpohjan lihaksilla (;P) niin trampoliini on kyllä vihonviiminen kapistus vasta synnyttäneelle naiselle XD
maltapas olla pomppimatta ellet halua kosteaa tulevaisuutta virtsankarkailun muodossa. Menee jopa 1 vuosi synnytyksestä, ennen kuin kudokset ovat palautuneet entisiin mittoihinsa ja voi alkaa pomppia.
Ja mäkun tyhmänä jatkoin pomppimista -.-' . Ajattelin, että olisivat kunnossa kun treenannukki 3-4 kk päivittäin, muttei näköjään ole :( Eihän tässä sitten uskalla mitään hölkkä lenkeille mennä, ja juuri kun ajattelin rupea harrastamaan zumbaa.. Mahtaakohan vaikuttaa pahasti nuo lihakset jos tanssia harrastaa ?