Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ajassa uuden ystävän/läheisen työkaverin/uuden miesystävän todellinen luonne tulee esille?

Vierailija
08.06.2010 |

Siis että uskaltaa näyttää myös ne huonot puolet?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palvoi maata jalkojeni alla, kunnes muuttui mustasukkaiseksi kyttääväksi hirviöksi! Todellinen luonne siis paljastui vasta kun muutimme yhteen...

Vierailija
2/2 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piilottamaan oikean luonteensa niin pitkään kun ei asuta yhdessä..

voi olla myös että todellinen luonne tulee aiemmin esille mutta esim. hänen lähipiiristään paljastuu jotain vasta myöhemmin..

esim. itse sain tietää naisystäväni äidin kuolleen vasta kun olimme olleet yhdessä vuoden. aina tuntui siltä että nainen ei halunnut äidistään puhua ja tämän vuoksi en viitsinyt inttää ja aina kysellä kun ei omatoimisesti kertonut.. sanoi vain että eivät ole enää tekemisissä ja että vanhempansa eivät ole enää yhdessä.. olin kyllä todella katkera kun tuo tuli esille, koin itseni petetyksi.. mutta naiseni kertoi asian olleen niin vaikea että ei siitä ollut kovin monelle puhunut vaikka aikaa tuosta oli jo 5v (siis äidin kuolemasta)

edelleen olemme yhdessä ja nykyään jaamme kaiken.. luotamme toisiimme ja elämme hyvässä parisuhteessa.. annoin anteeksi sen että minulle ei kerrottu aikoinaan heti faktoja perhetaustoista..

t. ja olen ihan suomalainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan