Onpas valmispaketista "leivottavat" leivonnaiset mauttomia!
Tykkään leipoa ja leipomuksista tulee aina maukkaita. Kaupassa oli alennuksessa pakettitoscakakku, eli jauhoja pussissa ja sekoitetaan vain vesi ja uuniin. Ostin huvikseni, koska en ollut ennen tehnyt sellaista, enkä tietääkseni maistanutkaan.
Tulipa mautonta! Onko noi joidenkin mielestä oikeasti hyviä?
Kommentit (10)
paketti. Oli kyllä ihanan pehmeä ja mehevä kakku, mutta pohja ei maistunut käytännössä miltään. Valmiita kakkupohjia ostan kyllä, koska ne on hyvänmakuisia :)
ap
Ei niistä voi puhua samana päivänäkään kuin itsetehdyistä. Hirveä teollinen natriumglutamaatin maku.
MÄ käytän noista valmisleivontajutuista lähinnä suklaaleivonnaisia (muffinsseja). Ne saa tosi nopeasti valmiiksi yllätysvieraiden tullessa. Koskaan en niitä tarjoile sellaisenaan, vaan aina hiukan tuunaan. Mariannerouhe, rusinat, mantelirouhe jne. Päälle sokerikuorruketta, nonpparelleja, marjahilloa tms.
On hyvää eikä lainkaan mautonta :)
mä en juurikaan.. tai yleensäkään muffinit ei ole suurta herkkua. Sit kokeiltiin Dr Oetkerin Princess Lillifee- sitruunakakkua, se oli hyvää! Mutta lapset ei tykänneet.. =0)
Siinäpä ne kokeilut.. teen yleensä itse alusta loppuun, niin tietää, mitä tulee.
Joo-o...maistui lähinnä saippualta.
Joo-o...maistui lähinnä saippualta.
joskus jossain kylässä ollut kakku noista valmiista kakkupohjista ja pahoja oli ne ainakin.
käytä. Ainoa valmis juttu on Pirkan pakasteessa olevat tavalliset pullat. Ne maistuu älyttömän hyvälle!! Itse en saa ihan tavallisista pikkupullista noin hyviä. Kanelipullat onnistun itekin tekemään.
Itse en viitsi enää tehdä, täysin turha vaiva.
Silloin tällöin tulee kaupassa katsottua noita paketteja, mutta näillä tiedoilla saavat jäädäkin sinne kauppaan.