Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee viikoksi Aiya Napaan

Vierailija
08.06.2010 |

Ei siinä mitään, saahan kesälomalla tehdä mitä haluaa....lähteä sit vaikka Aiya Napaan. Vähän vaan mietityttää kun miehen matkakaverina on vanha opiskelukaveri joka on sinkku, ja jolla on "haku päällä" koko ajan.

Ihan fiksuja ja luotettavia miehiä molemmat, mutta onkohan niin että joukossa tyhmyys tiivistyy ja sit ollaankin tuhannen jurrissa oksentelemassa pitkin rantabulevardia. Saati sit jos alkavat siellä jotain pimatsuja pokaamaan.

Äh. Periaatteessa mulla ei ole mitään miehen lomaa vastaan, mutta kuitenkin jotenkin toivon että olisivat nyt menneet edes johonkin muualle kun tuolla kohteella taitaa olla aikamoinen bilemaine?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme näin aikoinaan sopineet ja näin mennään. Ei multa puutu mitään, ihan normituloinen olen kuitenkin itsekin. Ja mies ostaa mulle silloin tällöin jotain mukavaa: vaatteita, kosmetiikkaa tms.

Mutta en ole koskaan edes ajatellut, että mun pitäis jotenkin rajoittaa toisen menoja. Sen jouduin alkuaikoina aika painokkaasti tekemään selväksi, että menoista sovitaan yhdessä, siis että matkat yms. ei mene päällekkäin yhdessä sovitun kanssa. Nooh, tätä keskustelua joudutaan käymään joskus vieläkin, kun se tuppaa unohtumaan.

Mutta kysymys edelleen kuuluu, miten ihmeessä voin ottaa asian puheeksi? Oisko mun siis todella kiellettävä miestäni harrastamasta / ottamatta palkintomatkoja vastaan? Ja mitä sitten, jos hän sen seurauksena lähtee?

Vierailija
22/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "varasti" toisen aloituksen. Mutta en ole ennen voinut kuvitellakaan, että on olemassa perheitä joissa toisen menoja voi/uskaltaa rajoittaa.

Olen erään muun asian takia joutunut käymään mieheni kanssa keskustelua siitä, että en anna kenenkään enää kävellä ylitseni ja näemmä olen tässäkin asiassa antanut :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin perheissä (kuten omassani) ei ole kyse siitä, että toisen menoja rajoitettaisiin, ja siksi ei matkusteta kavereiden kanssa. Meillä ainakin on kyse siitä, että kun on lomaa, sen ihan oikeasti haluaa aina viettää kumppaninsa ja perheen kanssa. Ja jos matkustaa jonnekin, paras matkaseura matkan onnistumiseksi on oma puoliso, ei siis edes ole kiinnostusta matkustaa kavereiden kanssa.

Vierailija
24/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkeutensa ottaakseen asian edes jollain tasolla puheeksi. Ensi viikolla tulossa seuraava matka, se nyt on jo sovittu ja maksettu, mutta sitä seuraavan kohdalla on kai jo syytä keskustella.

Pelkään, että tästä tulee iso riita, mutta tosiaan, kai mullakin on jotain oikeuksia tässä perheessä.

Vierailija
25/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasa-arvo ja toisen kunnioittaminen. Ei tuo normia oo.

Vierailija
26/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitten niin :( en vaan todellakaan tiedä miten asiassa edetä. Vaadinko siis miestä maksamaan munkin omia reissuja vai kiellänkö häntä menemästä omilleen? Onko eroa onko kyse harrastusmatkoista vai palkintojutuista? Molempiin liittyy ikävä kyllä kuitenkin baareissa käynti yms. vaikka erilaisia reissuja ovatkin.

Oisko ok matka-matkasta -periaate?

Mä toisaalta mieluiten reissaisin koko perheen voimin, en yksin tai omien kavereideni kanssa. Tässä siis pieni klikki. Siis ratkaisuna kieltää miehen matkustaminen?

Vierailija
27/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan ap nyt huolissaan, että miehen sinkkukaverilla on jotain taka-ajatuksia? Siis että yrittää iskeä miehesi?

Jos näin ei ole, niin kyllähän kaksi normaalia heteromiestä on todellakin tuheron perässä koko ajan.

Älä turhaan kysele tai huolehdi, antaa poikien naia nasautella lomallaan.

Vierailija
28/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko ap:n mies lähdössä sen sinkkukaverin kanssa homppeloimaan.. Anyway, kurjaa kuitenkin, mies menee kaverin kanssa etelän lomalle ja vaimo pääsee mummolaan. Minua ei kyllä noin kohdeltaisi, eikä kohdellakaan.

Vierailija
29/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki mustakin, vaikka mun ei koskaan pitänyt pettää. En osannut ikinä kuvitella että niin tekisin. No otin liikaa viinaa, oli liian hauskaa, menin liian pitkälle jne.

Nyt harmittaa ihan tolkuttomasti. EN päästäisi omaa miestäni tuollaisille matkoille.

Vierailija
30/30 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasin mies sais käydä testeissä aika usein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi