Mies lähtee viikoksi Aiya Napaan
Ei siinä mitään, saahan kesälomalla tehdä mitä haluaa....lähteä sit vaikka Aiya Napaan. Vähän vaan mietityttää kun miehen matkakaverina on vanha opiskelukaveri joka on sinkku, ja jolla on "haku päällä" koko ajan.
Ihan fiksuja ja luotettavia miehiä molemmat, mutta onkohan niin että joukossa tyhmyys tiivistyy ja sit ollaankin tuhannen jurrissa oksentelemassa pitkin rantabulevardia. Saati sit jos alkavat siellä jotain pimatsuja pokaamaan.
Äh. Periaatteessa mulla ei ole mitään miehen lomaa vastaan, mutta kuitenkin jotenkin toivon että olisivat nyt menneet edes johonkin muualle kun tuolla kohteella taitaa olla aikamoinen bilemaine?
Kommentit (30)
kun on kesäloma. sinäkö olet kotona hoitamssa lapsia ? Saisitko sinä lähteä viikoksi vaikka Ibizalle ja mies jäis lapsia hoitamaan ?
elleivät sitten ole ottaneet sitä ainutta kaukana sijaitsevaa perhehotellia :D
Suosittelen että lähdet itse itseksesi johonkin toiseen paikkaan, vaikka Alanyaan, Ibizalle, tai vaikka toisena viikkona Ayia Napaan sinäkin! :)
Ja menkää yhdessäkin jonnekin.
t. yks jonka neuvoja ei kannata kuunnella, se on eron alku tuo...
mummolaan, jonne mies sitten tulee kun kotiutuvat tuolta matkaltaan.
Eli kyllä me yhdessäkin ollaan. Ja kyllä mies on puhunut jo talvella että tekevät "Maken" kanssa kesällä jonkun reissun, joten ei tuo yllätyksenä tullut.
Mies tosin väittää ettei tiennyt ton paikan maineesta mitään, ja että Make sen kohteen valitsi. Mulla ei yhtään tee edes mieli tollaselle rantalomalle, suuntaisin mieluummin esim. johonkin Euroopan kaupunkiin.
Jotenkin vaan sellanen tyhmä olo kun olen tosta kohteesta juttuja lukenut. Luotan kyllä mieheeni enkä halua häntä nyt missään talutushihnassakaan pitää, mutta olisivat nyt hitto menossa vaikka Kanarialle.
jos mieheni lähtisi tuollaiselle matkalle, tietäisin kyllä, mitä se menis sinne tekemään. Hyvä, jos sinulla ap on luottamus kunnossa mieheesi.
sen verran kuulee juttuja noista miesten reissuista
useamman kerran vuodessa (2-4). Osa on työpaikan palkintomatkoja, osa kavereiden kanssa tehtyjä pidennettyjä viikonloppuja jne. Lisäksi tietty harrastuksiin liittyvät matkustamisen Suomessa (noin 20 / vuosi).
Olen usein surullinen, koska mulla olis toki lupa myös mennä, mutta ainakaan toistaiseksi mulla ei ole ollut varaa kuin yhteen yhteiseen lomaan.
Olisko mun myös syytä alkaa seurailemaan reissujen tarkoituksia tai porukkaa tarkemmin? Onko syytä epäillä, että mun mies tekee matkoja pettääkseen tms.?
Miehesi lähtee siis biletyspaikkaan, sinkkukaverinsa kanssa??! En suostuisi moiseen ikinä!
Mies pettää vaikka naapurikaupungin uimarannalla jos on halua pettää. Eli ap jos huolestuttaa, se kertoo suhteenne laadusta.
siis pitäskö tämmösistä reissuista huolestua tai olla päästämättä
konkreettisesti, mitä kaksi miestä voi tehdä jossain aiya napassa? Ottaa aurinkoa? Patikoida? Tutustua paikalliseen kulttuurin. Tuskin, lähinnä siellä voi kai bilettää, bilettää, bilettää... Siellä on täysin irti normaaleista arkikuvioista, varsinkin kun perhekin puuttuu, kynnys pettämiseen hämärtyy, laskee ja katoaa..
En siis toisin sanoen ymmärrä tuollaista perheelliseltä mieheltä ollenkaan.
että jos se on suhteen loppu, siis että ei päästä toista matkoille mihin haluaa mennä. Onko se sitten sen arvoista, siis menettää toinen, parisuhde jne. ja jatkaa lapsen kanssa elämää kaksin?
Mä en ainakaan edes uskalla olla päästämättä..
siis onko tosi, että miehesi reissaa pitkin maailmaa ja sinä et, koska sinulla ei ole varaa? Miksi hiivatissa miehesi ei kustanna sinunkin matkojasi ja jätä vaikka osaa omista tekemättä???
Never ever en moiseen suostuisi.
niin se kertoo sitten jo aika paljon suhteen laadusta ja toisen osapuolen arvoista.
mitä rahaan tulee, meillä on aika eritasoiset tulot, tienaan noin kolmanneksen miehen tuloista. Toki meillä on yhteinen tili, minne molemmat siirtää kuukaudessa saman verran, mutta tämä raha menee ruokaan ja laskuihin. Molemmille jää tämän jälkeen yli jäävät omaan käyttöön. Mulle siis vähemmän, koska asuntolainat ja bensat täytyy maksaa.
Mitä tulee miehen matkoihin, en usko, että hän luopuisi kovalla työllä hankituista palkintomatkoista saati harrastuksiin liittyvistä peli- yms. reissuista. Sen kaveriporukan matkan toki voin munkin mielestä jättää väliin, mutta en ole sitäkään tohtinut kieltää.
Olenko mä siis ihan idiootti, että annan toisen mennä ja odotan itse kotona? Miten mun pitäis ottaa tää asia esille niin ettei seuraavaksi keskustella erosta?
tapauksessa on ylijäämärahojen epätasainen jako. Molemmille yhtä paljon, riippumatta siitä kumpi rahat hankkii! Tehän olette perhe!
ei tuollaiseen tarvitse suostua ja normaali, naistaan rakastava mies ei edes tuollaista toiselle tekisi. Nostahan kissa pöydälle!!
tuo teidän yhteisten kulujen jakohan on ihan perseestä suomeksi sanottuna. Oikeampi jakotapa olisi esim. tulojen suhteessa yhteisiin menoihin osallistuminen tai kaikkein reiluin sellainen, että molemmille jäisi suurinpiirtein saman verran omiin menoihin.
kay MISSAAN matkoilla yksin tai jossain kaveriporukassa. me ollaan perhe, kun on lomat ja vapaata HALUTAAN olla yhdessa. mies toissa ja ma kotona lasten kanssa ja kun johonkin matkustetaan, niin kylla, mies maksaa matkat. en ikina antais kohdella itseani noin, enka voisi itskaan kohdella toista noin. ja muutn,mun miehni on mamu muslimi