Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G_Monenko miehen kanssa olet ollut sängyssä?

Vierailija
16.07.2005 |

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiihän sitä paljon muutakin: millaista olisi elää jonkun toisen kanssa. Millaista olisi olla turkkilainen. Millaista olisi, jos tekisimme vielä yhden lapsen. Miten mukavaa olisi elellä kymmenen kiloa keveämpänä. Mitä jos opiskelisin maisteriksi...

Loputtomiin voi miettiä, miltä jokin kokemus tuntuisi, mutta kokemuksen jättää kuitenkin hankkimatta, koska on tyytyväinen siihen mitä on. Jos sängyssä menee hyvin ja parisuhde on onnellinen, miksi ihmeessä pitäisi haikailla kännisekoiluita? Mitä niistä jää käteen muuta kuin kokemuksia? Mitä arvoa on kokemuksilla, jotka on hankittu tuolla tavoin. Voisinhan ryöstää pankin kokemuksen vuoksi tai syödä vaikka koiranpaskaa. Mitä minä siitä muuta saisin, kuin sen kokemuksen, jolla ei ole muuta painoarvoa kuin olla yksi typerä teko?

Yhden miehen naisella on aina mahdollisuus vaihtaa säätyä useamman miehen naiseksi. Monen kanssa maannut ei saa koskaan takaisin sitä ainutlaatuisuuden ja arvon tunnetta, joka vallitsee parisuhteessa, joissa molemmat ovat toistensa ainoat kumppanit. Silloin ei ole taustalla häiritseviä muistoja, ei kateutta, ei mustasukkaisuutta.

Vierailija
42/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja kolme naista!). Ite oon vähän yli kolmekymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja nipistinmies..

Anus on ihanasti turvoksissa..

Teuvo

Vierailija
44/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä kun soimaan itseäni niistäkin, mutta ei kai tarvi enää, kun monen muun luvut täällä on potenssiin jotain... Huh huh!

Enpä todellakaan haluaisi kiikkustuolissa muistella menetettyä mainetta.

n29

Vierailija
45/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja naisia kolme. Tähän on siis mukaan luettu kaikki seksuaalisen toiminnan muodot: suuseksi, petting, perinteinen yhdyntä ja anaaliseksi.

Vierailija
46/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tasa-arvon myötä siirtyneet huoriksi ! Missä naisellisuus ?

Vierailija
47/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitäkin olen tähän asti hävennyt. Suurin osa niistäkin olisi saanut jäädä kokematta. Vain muutama kaunis muisto ja mielelläni olisin ollut nykyiselle aviomiehelleni ensimmäinen.

Vierailija
48/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksisuhteita takana tasan 10.

Vierailija
49/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oisko noin 45 miehen kanssa tullut vehdattua?

Se siinä on hyvä, että tietää todella, että koolla on väliä ja mikä on huono rakastaja. Ei lähde suhteilemaan 3 sekunnin maitovalaan kanssa, jolla on erektiossa 7 cm pitkä.

Osaa niinko sitä laatua kysyä ja vaatia...;)))

Vierailija
50/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ovat tasa-arvon myötä siirtyneet huoriksi ! Missä naisellisuus ?

Vierailija
51/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä ollaan oltu 15 vuotta jo, seurustelu alkoi teininä :)

Vierailija
52/97 |
19.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista yksikään ei mikään " känninen sekoilu" tai muukaan yhden illan juttu. Saa nähdä mitä jatkossa, olen juuri eronnut pitkästä avioliitosta. Kaipaisin seurustelukumppania mutta otan kyllä mielummin pelkästään hyvää seksiä kuin surkean seurustelusuhteen. Ikää 36.

Vierailija
53/97 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meni oikein niin 23 varmaan... siis seksiä. Jos kaikki pettingit ja sormipelit lasketaan niin ainakin 45 tai enemmän. Ikää 35 ja naimisissa ollut 11 vuotta, tänä aikana ei muita kuin oma mies. Sitä ennen 2x kolmen vuoden suhde ja yksi 1,5 vuoden suhde.

Lyhyinä sinkkuaikoina loput...

Ja sulle 98: ihan samoin ajattelen minä, jos meille tulisi ero, niin en takuulla alkaisi ihan heti uuteen seurusteluun. Ja seksiä varmaan saa tarpeen vaatiessa ;)

Vierailija
54/97 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää mulla 30 ja nainen olen.

Vierailija
55/97 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillan ihan kohtuullinen luku, toisilla yksi. Välissä joku katkera haukkuu kaikki suomen naiset huoriksi. Vastausvuoro. Yhden miehen naiset leijuvat

jossain moraalisessa ylemmyyden tilassa, unohtaen että tarjottu moraalinen malli perustuu vanhentuneeseen ja miesten ylivaltaa pönkittävään malliin.

Vierailija
56/97 |
20.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pitkissä seurustelusuhteissa jo 16-vuotiaasta alkaen, mutta sinkkuaikoina olen kyllä seksin tarpeessa paneskellut vähän kenen kanssa sattuu. Huonoja, hyviä, hauskoja, noloja, nautinnollisia ja epätoivoisia reissuja on ollut monta. Meillä on niin erilaisia viettejä ja erilaisia käsityksiä oikeasta ja väärästä. En hyväksy pettämistä, enkä varatun miehen kanssa vehtaamista, mutta jos kaks sinkkua haluaa harrastaa seksiä, niin en näe sitä pahana asiana. Musta on aika hienoa, että joku on harrastanut seksiä vain yhden kanssa. Mä olen tavannut sen oikean vasta vanhemmalla iällä ja olen seksuaalinen ja impulsiivinen persoona- joten ei olis onnistunut mulla toi.

Vierailija
57/97 |
21.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Onpas huolimattomia naisia. 0-5 olis semmoinen määrä mitä naiselta >hyväksyisin.

Kenellä tarkalleen ottaen oma elämä pitää käydä hyväksyttämässä?

Vierailija
58/97 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen kanssa olen puuhaillut vaikka mitä, mutta sänky asteelle ei olla menty, mutta sanoisinko sänkyasteelle menneiden kans niin noin 20. Ja lisää uusia tuulia vain haluttaa.

Vierailija
59/97 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Monen kanssa olen puuhaillut vaikka mitä, mutta sänky asteelle ei olla menty, mutta sanoisinko sänkyasteelle menneiden kans niin noin 20. Ja lisää uusia tuulia vain haluttaa.

Toihan on jo huoraamista, ei edes indonesialaiset naiset tee

samanlailla eli vehtaa monien miehien kanssa.

Vierailija
60/97 |
22.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhden naisen. Laatu korvaa määrän.

Joku kertoi säälivänsä vain yhden ihmisen kanssa harrastettua seksiä. Minä puolestani säälin sekä naisia että miehiä, jotka sekoilevat kännissä tietämättä kenen kanssa seksiä harrastavat. Itse olen ollut absolutisti vuodesta -96, eikä ole koskaan tarvinnut katua kännissä tehtyjä juttuja, vaikka kännissä olen kyllä ollutkin. Kontrolli on toiminut aina.

Joku toinen mainitsi puolestaan, että ei ole koskaan saanut sukupuolitautia, eikä ei-toivottua raskautta, koska on pitänyt huolen itsestään. Näin terveydenhuollon ammattilaisena voin kertoa, että kondomi kyllä suojaa mm. HIV:ltä, mutta tauteja on moneen lähtöön, joista osa tarttuu esim. suuseksin välityksellä ja osa jopa häpykarvojen kautta. Lisäksi kondomitkaan eivät ole täydellisiä, vaan voivat rikkoutua yhdynnän aikana. Seksin harrastaminen tuntemattoman henkilön kanssa on siis aina riski, jota voi minimoida, mutta ei koskaan poistaa täydellisesti.

En moralisoi näillä sanoilla ketään, enkä saarnaa omien ratkaisujeni puolesta. Ymmärrän täysin, että joillekin seksin harrastaminen useiden kumppaneiden kanssa on ollut se " juttu" , joista on kiksejä saanut tai edelleen saa. Kaikki ratkaisut eivät kuitenkaan sovi kaikille, joten mielestäni ihminen voi elää täysin tasapainoista ja onnellista elämää riippumatta siitä onko seksikumppaneita ollut 1 vai 100. Antaa siis kaikkien kukkien kukkia, mutta olkaa hyvät ihmiset varovaisia. Maailma on iso ja joskus vaarallinen paikka.

-M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan