Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G_Monenko miehen kanssa olet ollut sängyssä?

Vierailija
16.07.2005 |

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea pitää kokeilla =)

Vierailija
22/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinkkunainen saisi harrastaa seksiä ilman rakkautta niinkuin sinkkumieskin. Vastuu ja suojautuminen on tietenkin muistettava.

Mä en ainakaan suostu siihen, että miehille annetaan lupa toteuttaa itseään ja vielä kehuskellaan sillä, ja nainen, jolla on enemmän kuin yksi seksikumppani on heti joku jakorasia.

Mielihyvä seksistä kuuluu kaikille aikuisille, jotka sitä vapaaehtoisesti keskenään harrastavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta kertakäyttöastioita yhtä paljon kuin laatutavaraa, en myöskään sellaisia, jotka ovat toimineet kertakäyttötavarana toisille. Minun puoleltani olisi siis ehdoton turn off, jos miehellä olisi liikaa aiempia partenereita. Seksin ainutlaatuisuus kärsii, jos siitä tulee vain yksi viihdyke muiden joukossa, jota toteutetaan jokaisen vähänkin sopivan tyypin kanssa. Olen kyllä samaa mieltä, että on ihme, kun miehet voivat nauraa yhdessä " lumpuille" ja " jakorasioille" , vaikka ovat olleet itsekin heitä polkemassa.

Vierailija
24/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole nyt mikään maailmanloppu tuo luku. Nykyään seurustelen yhden miehen kanssa. Minullakin oli teininä vaan tuo yksi mies, seksiä ei ollut juuri lainkaan, mitään en osannut edes. Sitten homma räjähti käsiin, jätin teinirakkauteni ja harrastin yhdenyönjuttuja sekä muutaman lyhyen suhteen. Näistä opin paljon. Nyt tiedän, mitä mieheltä haluan ja tiedän mitä en halua. Sekistä tuli opittua hirveästi, eri tavoista..

En ole määrästä ylpeä, mutta en sitä häpeäkään. Miksi häpeäisin sellaista joka on osa minua ja jonka avulla olen oppinut paljon muista miehistä, itsestäni ja elämästä.. Kokemuksia hyvät naiset, kokemuksia... En ole ainakaan tynnyrissä kasvatettu, joka ei näe muutakuin oman näkökulmansa moneen asiaan.

Patja en ole ollut kenellekkään. Nainenkin voi haluta seksiä. 20 kumppania sinkkuna ei ole paljon, etenkin jos ikää on jo.

Lopettakaa moralisointi, naurettavaa paheksua muiden elämää. Kukaan meistä ei ole täydellinen.

T: mieluumin 20 kanssa kuin yhden, kahden tai kolmen.

Ps. Eikä luvun tarvitsisi enää kasvaa, olen löytänyt etsimäni, mutta jos niin käy ettei suhde kestä niin olenko sitten ilman vai?? :D TUSKIN!

Vierailija
25/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä sinkku, viime maanantaina jätetty :(

Minulla ei ole kokemusta yhden illan jutuista, vaan kaikki tätä viimeisintä suhdetta lukuunottamatta ovat olleet 1-6v mittaisia suhteita. Tästä olen aika ylpeä. Ja sänkykumppaneiden määrä siis 6 vain. Mutta en silti moiti, jos jollain on enemmän tai vähemmän.

Vierailija
26/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

arviolta 10 miehen kanssa, mutta vain yhden kanssa olen varsinaisesti harrastanut seksiä.

Vierailija
27/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi pitkää seurustelusuhdetta ja yksi yhden viikonlopun juttu. Poikaystäviä mulla oli nuorena monta mutta hyvin nopeasti tulin siihen lopputulokseen että tämä ei ole se minun mieheni.

Ikää on 30 ja mieheni kanssa olen ollut 11 vuotta yhdessä. Meillä on erittäin hyvä seksielämä :)

Vierailija
28/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä onkin istten rutkasti vähemmän.. olisko max 10..

Vierailija
29/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäsi siis maailmankuvaansa voi avartaa mahdollisimman monella seksikumppanilla? Itse olen todellakin eri mieltä.

Pyhä sylvi!! Ei ihme, että seksitaudit leviää siihen malliin mitä nykyään.

Vierailija
30/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olisin pannut useampaakin, mutta muutama yhdenillan juttu osoitti, ettei pelkkä seksi oikein mulla nappaa. harmi vaan. no, miehen kanssa ollaan oltu 15v yhdessä ja sinä aikana ei ole karttunut muita kokemuksia... nyt olen 34v.

Vierailija
31/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 25

Vierailija
32/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin olisin halunnut kokemuksia, mutta tämä kolmas on nyt aviomieheni.

Vierailija
33/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tullut raskaaksi tai saanut sukupuolitautia. Satun vain pitämään seksistä enkä mieti tekemisiäni jonkun muun mielipiteen vuoksi.

Nykyisen mieheni kanssa yhdessä jo vuosia, eikä sinä aikana ole ollut muita. Niin ja ikää 30 v.

Vierailija
34/97 |
17.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika jännä, että on näin paljon muitakin yhden miehen naisia

Vierailija
35/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa vaan ja siihen täysin tyytyväinen. ;)

Vierailija
36/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenen sain helposti laskettua, mutta siitä varmaan puuttuu toinen mokoma ainakin, kenen kanssa on seksiä harrastettu. Nukkunut eri miesten vieressä on varmasti toiset 20 kpl, ainakin.

Vierailija
37/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et mul on monta miestä ollu...No onnex nyt olen naimisissa joten tähän ne jääkin...

Vierailija
38/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä aikaa aina vain yhden

Vierailija
39/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi pari kolme, jonka kanssa suuseksiä tms. muttei syystä tai toisesta enempää.

Vierailija
40/97 |
18.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säälin niitä, jotka ovat olleet vain yhden miehen kanssa. Vaikka pitäisi itseään " korkean moraalin" omaavana, tulee aika jolloin mietti, onko tosiaan niin, että koko elämä tulee elettyä, eikä ole ollut seksiä, kuin yhden miehen kanssa. Tottakai on hienoa, että voi tuntea olevansa ylpeä itsestään, mutta pudotus on huima sitten, kun huomaa, että alkaa haluta uusia kokemuksia. Ja se aika tulee ihan varmasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi