Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G_Monenko miehen kanssa olet ollut sängyssä?

Vierailija
16.07.2005 |

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lisäksi ihan vain nukkunut joidenkin kanssa, ei edes pettingiä ollut.

Vierailija
2/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastanut kolmen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kovin ylpeä näistä, mutta ikää 29 ja sinkkuvuosia aika monta.

Vierailija
4/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kumppaneita on siis ehtinyt olla, ei neljääkymmentä mutta sinnepäin.

Vierailija
5/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytpä aikuisena naisena tietää mitä tahtoo!

t. nykyään yhden naisen mies, menneisyydessä parinkymmenen

Vierailija
6/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin miehen kanssa pientä " pettinkiä" .

Mutta varsinaista seksiä (mukaanlukien yhdyntä) vain nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
7/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut n. kymmenen kanssa. Mukavat muistot :-)

Vierailija
8/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja olen lihava! heh!

Vierailija
9/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevälle sattuu, enempi tekevällä vielä enempi :)

-Rouva 24.v

Vierailija
10/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloimme seurustelemaan jo 15-vuotiaina, joten ei ole ollut muita.

Vierailija
11/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneitä muisteleville voi olla väliä. mutta, siis, tuo on ihan sama; muistutan vaan, että olisin paljon onnellisempi kuin nykyiseni ei olisi tehnyt sitä enää kun olemme jo naimisissa. nyt kaikella on väliä ja yhteenkään erheeseen ei ole varaa. en ole ollut yhenkään miehen kanssa :)

APi

Vierailija
12/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä korkeasta moraalistani.

Vierailija
13/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti nuo joidenkin miesmäärät, sillä mua jo alkanut hävettää. Muutama yhden illan juttu... ei oo mua varten.

Vierailija
14/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 30 ja risat, mieheni (jota en ole ikinä pettänyt) kanssa olemme olleet yhdessä 9 vuotta.

Kokemukset ihan jees, onpahan jotain mille voi kiikkustuolissa hihitellä...

Vierailija
15/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää niitä, joilla on ollut kemmeniä panoja. Tätä en tietenkään sano kenellekään suoraan, mutta mielessäni pidän heitä halpoina lunttuina. Kuluneina ja likaisina. Ja niin heitä pitävät miehetkin, jopa ne samat, joilla on ollut itselläänkin suuret määrät partnereita menneisyydessä.

Miksi pitää muistella yhdenillan panoja kiikkustuolissa? Eikö ole parempiakin muistoja kuin ne hetket, jolloin antoi toisen käyttää omaa kroppaa hyväkseen ja antoi tämän tyydyttää himonsa omaan reikään. Sillä tällaisiahan ne känniset yhden yön panot useimmiten on, sen verran olen saanut kuulla ja lukea. Eihän minun tarvitsekaan ymmärtää, mutta toivoa voin, että osaan kasvattaa tyttäreni kunnioittamaan omaa naiseuttaan sen verran, ettei ala patjaksi ventovieraille tyypeille, joille on täysin yhdentekevä esine. Aion kasvattaa heidät uskomaan, että seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen ja ovat hyvin kaunis asia. Oman kumppanin kanssa voi tehdä mitä ikinä haluaa ja keksii, mutta vieraden kanssa ei kannata itseään saatuttaa ja mieltänsä turmella.

Vierailija
16/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullu jaeltua itseään, onneksi.

Vierailija
17/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurimmalla osalla miehiä on ollut kymmeniä tai sitten vain yksi. Minulla on 5. Luulin ennen tätä olevani aika keskiverto. Ilmeisesti olenkin jotenkin outo?

Vierailija
18/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En voi ymmärtää niitä, joilla on ollut kemmeniä panoja. Tätä en tietenkään sano kenellekään suoraan, mutta mielessäni pidän heitä halpoina lunttuina. Kuluneina ja likaisina. Ja niin heitä pitävät miehetkin, jopa ne samat, joilla on ollut itselläänkin suuret määrät partnereita menneisyydessä.

Miksi pitää muistella yhdenillan panoja kiikkustuolissa? Eikö ole parempiakin muistoja kuin ne hetket, jolloin antoi toisen käyttää omaa kroppaa hyväkseen ja antoi tämän tyydyttää himonsa omaan reikään. Sillä tällaisiahan ne känniset yhden yön panot useimmiten on, sen verran olen saanut kuulla ja lukea. Eihän minun tarvitsekaan ymmärtää, mutta toivoa voin, että osaan kasvattaa tyttäreni kunnioittamaan omaa naiseuttaan sen verran, ettei ala patjaksi ventovieraille tyypeille, joille on täysin yhdentekevä esine. Aion kasvattaa heidät uskomaan, että seksi ja rakkaus kuuluvat yhteen ja ovat hyvin kaunis asia. Oman kumppanin kanssa voi tehdä mitä ikinä haluaa ja keksii, mutta vieraden kanssa ei kannata itseään saatuttaa ja mieltänsä turmella.

Minulle yhden illan panot ei ollut mitään ruumiini hyväksikäyttöä.

MINÄ halusin panna miestä,tyydyttää MINUN himoni ja tarpeeni.

Kyllä se nainenkin voi olla saavana osapuolena.Joutaa jo romukoppaan tuommoinen " nainen antaa, mies saa" ajattelu.

Onhan sitä tullut mieleen, että vähempikin olisi riittänyt.Mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi.Ja onneksi vastuuni tunsin aina;ei yhtään vahinkoraskautta tai seksitautia.

Vierailija
19/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan hinkua kokemuksia muista miehistä.

Vierailija
20/97 |
16.07.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanan rakkaan aviomieheni.... kerran kännissä on tullut toisen kanssa pettingiä harrastettua (ennen kuin tapasin mieheni) mutta luojan kiitos silloin ei tapahtunut enempää....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi