Miten saada iloa ja elämäntarkoitusta.
Olen kyllästynyt kaikkeen, olen ollut koulukiusattu (pojat) ja ujo ja arka olen edelleen. Kännissä vain osaan olla rento ja silloin menee överiksi ja olen pettänyt miestäni useasti, ennen lapsia, ollut ns. suhteita ja nyt oli viime syksynä ihastuminen joka edelleen vaivaa ajoittain. miehelle kerroin.
Meillä 2lasta ja on eka mieheni ja ollaan oltu 11v yhdessä. Riitoja ollut rajujakin. Tosin enempi henkistä.
Kaikki päivät vaan samanlaista mies vie lapset tarhaan ja itse haen ja teen ruuat ja mies tulee töistä illalla vasta 19:00 aikaan kun pitkä työmatka. Ei paljoa jutella ja lapset nukkumaan ja toinen tietokoneella tai tv:n katselua.
Häpeän itseäni ja sitä että olen pettänyt ja jotenkin häpeän miestäni myös. On vähän nössä ja kiltti ja kotona sitten saattaa olla helposti tulistuva välillä jos sanon jostain tai lapset kiukuttelee/metelöi.
Syön masennuslääkkeitä mutta niistäkään ei kuin hetkellinen apu. Ystäviä ei lähellä ole. Tukiverkostot huonot. Minun vanhempani asuvat lähellä muita ei ole ja mieheni ei edes siedä äitiäni tai halua nähdä. En vain jaksa. Välillä ihan hyviä hetkiä mutta sitten tämä toivottomuus ja ahdistus taas tulee ja varsinkin töissä. En tiedä miksi? Tunne että on yksin.