Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä, miksi tällä palstalla on lapsettomia.

Vierailija
08.06.2010 |

90% jutuista on lapsiin liittyviä asioita. Jos sivutaan parisuhdetta, ongelmat johtuvat usein lapsiperheen ajanpuutteesta, lastenkasvatuksesta jne.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen ihmetellyt että miten joku on eksynyt tänne, jos ei ede halua lapsia. itse löysin tämän (helvetin) kun plussasin ja kirjotin googleen vauva. no eipä nuo kiukkuiset vastukset ole yllätys koska se kuuluu av:n tapoihin.

:)

Vierailija
22/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisesti olla täällä "helvetissä"?

;)

t. lapseton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoisesti olla täällä "helvetissä"?

;)

t. lapseton

:D

29

Vierailija
24/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap sure. Maailmassa on paljon asioita, joita sinä et ymmärrä, mutta olet varmasti silti ihan hyvä ihminen ja äiti :)

Vierailija
25/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätökselleen, jos se meinaa joskus horjahdella... Sen verran ikävää vaikutelmaa saa usein etenkin äitien henkisestä hyvinvoinnista ja lapsiperhearjesta.

Ap! Se varmaan riittää kun yrität ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia.

t. lapsellinen

Vierailija
26/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos puhuttaisiin niin häppäisisin paikalta.

Vierailija
27/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% jutuista on lapsiin liittyviä asioita. Jos sivutaan parisuhdetta, ongelmat johtuvat usein lapsiperheen ajanpuutteesta, lastenkasvatuksesta jne.

ehkä 20€ liittyy lapsiin.

Vierailija
28/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joillain niin kovin rajallinen.

Vierailija
29/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään aloitusta lapsiin liittyen, vaikka niitä pari onkin. Täällä turisen juuri ihan muista aiheista.

Vierailija
30/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja muutamia vieläkin tajuttomampia vastauksia.

Itse vihaan sanaa lapsiperhe, ja maailman hahmottamista sitä kautta, onko jollakulla lapsia vai ei. Ihmisillä tuntuu olevan kauhea tarve luokitella ihmisiä eri kategorioihin. On homot, uskovaiset,... ja voih, lapsiperheet!

En edes vaivaudu sanomaan, onko mulla lapsia vai ei. Tai onko mulla koira, tai kissa. Tai uskonko jumalaan. Sanon vain, että mulla on välillä tarve keskustella asioista muidenkin kuin tuntemieni ihmisten kanssa erinäisistä asioista ja siksi tänne silloin tällöin päädyn.

Aloitus oli varmaan jonkun todella kapeakatseisen ja maailmaanäkemättömän ja erittäin huonon itsetunnon omaavan henkilön kirjoittama. Hän kun ei näe maailmaa muuta kuin sen ryhmän kautta johon kuuluu (=lapsiperhe) eikä hänellä itse asiassa taida olla identiteettiä ilman tuota ryhmää, jonka ympärilleen piirtää.

Vierailija
31/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka elämä on ollut aika rikki niin kauan kuin olen hänet tuntenut. Käsittääkseni hän palstailee täällä kokeakseen, ettei muilla mene paljon paremmin kuin hänelläkään. Tämä on harha, koska tällä palstalla kirjoittelu on kielteisempää kuin elämä yleensä; tänne kerääntyy juttuja ikävyyksistä, joita ei monien elämässä tapahdu koskaan. Mutta hänen tarpeisiinsa palsta tosiaan vastaa:-). Ja sitten tietysti on vielä mahdollisuus yrittää stalkata kateutensa kohteita..

Vierailija
32/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Vauva-lehden keskustelupalsta ja minä ainakin (lapseton sinkku) luen kyseistä lehteä. Eli kyllä mulla on suurempi oikeus täällä roikkua kuin jollain Kaksplussan kymmenlapsisella lukijalla.

Ja huomauttaisin, että täällä on ihan omat palstat äideille. Menepä sinne, viihdyt varmaan paremmin.

Vierailija
33/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lapsikeskustelut. Sitä paitsi kaikilla meillä on jonkinlaiset vanhemmat ollut ja kaikki ollaan lapsia oltu, joten mielipide voi olla lapsiinkin liittyvissä aiheissa.

Täällä aina kehutaan niitä legendaarisia ketjuja, joista monikaan ei liity mitenkään vauvoihin ja silti ei muka tajuta miten tänne on voinut eksyä vauvoja haluamattomia ihmisiä. Ihan kuulkaa linkin olen tänne kaverilta aikoinani saanut.

Kummallista muutenkin, että kukaan ei kyseenalaista esim. niitä vanhempia ihmisiä täällä, joilla ovat kaikki lapset suurinpiirtein pesästä lentäneet. Mitä he tekevät VAUVA-palstalla? Tosin tämähän ei ole vauva-palsta, vaan AV.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän