Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä, miksi tällä palstalla on lapsettomia.

Vierailija
08.06.2010 |

90% jutuista on lapsiin liittyviä asioita. Jos sivutaan parisuhdetta, ongelmat johtuvat usein lapsiperheen ajanpuutteesta, lastenkasvatuksesta jne.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keitä täällä saa pyöriä?

Oletko kenties Maailman Napa?

Vierailija
2/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopas eka sivun aloituksia? Onko niistä 90% lapsiin liityyviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein päätynyt tänne palstalle Googlen kautta: kirjoitan esim. "parturi Espoossa" tai "kuukautisten siirto" tms whatever, niin päädyn tänne, jossa joku on jo kysynyt asiasta ja saanut enemmän tai vähemmän fiksuja vastauksia. Tätä kautta sain tietää koko palstan olemassaolosta.

TOiseksi: olen monen lapsen kummitäti,ja täällä saa hyviä vinkkejä esim. mitä ostaa lahjaksi tietyn ikäisille lapsille.

Kolmanneksi, saan vahvistusta omalle elämäntavalleni lukiessani av-vuodatuksia: että onneksi mulla ei ole lapsia, jos/kun se lapsiperheiden elämä noin kamalaa on ;P

Vierailija
4/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mä pyörin täällä joka jumalan päivä. ja olen kirjaimellisesti LAPSETON ja tulen olemaankin. koska en voi lapsia saada. tää sai nyt mut jotenkin pahalle tuulelle.. ehkä oon täällä siks et haluan lukea lapsellisien ajatuksia maailman menosta, koska kuitenkin lapset on sydäntäni lähellä!

Vierailija
5/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska täältä saa vastauksen melkein mihin tahansa. Aina joku tietää jonkun jutun ja viitsii vastata kyselyihin.

Lisäksi palsta on täynnä ketjuja, jotka jaksavat viihdyttää mua. Täällä on uskomattoman lahjakkaita kirjoittajia, joiden jutut saa mut kierimään naurusta. Se, että minulla ei ole lapsia eikä miestä ei tokikaan tarkoita sitä, ettenkö saisi tulla tänne itseäni viihdyttämään.

Vierailija
6/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en viihtyisi täällä jos mulla ei olisi lapsia. On nämä jutut kuitenkin niin lapsikeskeisiä.

Vierailija
7/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tällä palstalla mua kyllä kiinnostaa kaikki MUU kuin lapsijutun. Oon niin totaalisen kyllästynyt näihin kasvatus yms. väittelyihin.

Jutellaanhan täällä paaaljon muustakin, muuten en täällä olisikaan.

Vierailija
8/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joillekin ominaista.

Tero

Vierailija
9/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa voi anonyymisti kysellä mitä vain. Lapsikeskeiset ketjut harvemmin kiinnostavat, mutta kyllä noita muitakin aiheita riittää aika lailla.

En kyllä ymmärrä joidenkin kirjoittajien (mukaanluettuna ap) aggressiivista suhtautumista lapsettomiin ihmisiin.

Vierailija
10/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä nuorehkojen naisten päässä pyörii, miten he suhtautuvat yhteiskunnallisiin kysymyksiin, kulttuuriin, seksiin, perhe-elämään jne.

Vierailija
11/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailevat niin ahkeraan, joten missä välissä sitä kerkeäisi lisääntymään?

Vierailija
12/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs mä sille voin, etten ole vielä lapsia saanut. Toivottavasti joskus saan. Ja miten muka lapsettomat eivät voi olla kiinnostuneita lapsista?

Valitettavasti AP sä et voi estää minua tai muitakaan lapsettomia käymästä täällä. Perusta oma suljettu keskustelupalsta jos haluat jutella ihan perheellisten kesken.

Vierailija
13/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni lapseton vierailee varmasti siellä ja samalla aihe vapaalla.

Täytyy olla aika debiili, jos ei tätä tajua.

Vierailija
14/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyy muuhun kuin lapsiin. Eli eiköhän lapsetonkin täältä löydä luettavaa ja keskusteltavaa

Vierailija
15/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä. Mietipä sitä.

Vierailija
16/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemme ihmisiä joilla on oikeasti IHMISARVO. Me tuomme tänne sitä perspektiiviä jotta te oppisitte ja pystyisitte toimimaan lapsettomien siis niiden kamalien ja itsekkäiden ihmisten kanssa. Meitä kun on täällä vähän muitakin ihmisiä kuin lapselliset ja jutunaiheita on tosiaan maailmassa muitakin kuin lasten paskavaipat ja parisuhteen ongelmat ja miehen erektion puute. Ja mielestäni täällä ei missään lue, että "kielletty lapsettomilta naisilta".

Vierailija
17/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta toisten lapsiin liittyvät asiat kovin paljoa, jos ei itsellä ole just sama tilanne.

Mulla on lapsi, mutta 90 % jutuista joita täällä luen liittyy muuhun kuin lapsiin. Eli eiköhän lapsetonkin täältä löydä luettavaa ja keskusteltavaa

Vierailija
18/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D joo-o... saa kivittää ;) olen lapseton, mutta yritetään, josko tilanteeseen tulisi piakkoin muutos.

tämä on todella mielenkiintoinen palsta, jossa

aiheet ovat aika lailla laidasta laitaan. Saa tosi hyvän kuvan, millaisia eri ajatusmaailmoja on olemassa niin lasten kasvatukseen kuin muuhun elämänalueisiin liittyen. Ja välillä täältä on saanut ihan hyviä vinkkejäkin, kun osaa poimia parhaat palat täältä hhhmmm... vähemmän fiksujen aloitusten seasta...

Vierailija
19/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on keskittynyt aika tiukasti näköjään lapsiliitännäisiin ketjuihin. Reilusti riittää muitakin aiheita täällä kuin lapsiin suoraan liittyviä.

Vierailija
20/33 |
08.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat täällä sen vuoksi, että keskustelu on aika vilkasta verrattuna moniin muihin keskustelupalstoihin. av-palstahan on kaikille avoin, eikä tarvitse keskustella lapsista tai mistään lapsiin liittyvästä. Jos sinua häiritsee, niin voithan itse keskustella kirjautumista vaativilla alueilla, tuskin lapsettomat sinne vaivautuvat. Suuri osa av:n jutuista ei liity millään tavalla lapsiin ja monet keskustelut ovat huvittavia, ihan kivahan lapsettomien on käydä lukemassa tätä vitsipalstaa vaikka työpäivän aikaan kahvitauoilla (tai jos muuten vain sattuu olemaan tylsää).

Minua ei haittaa yhtään, että on lapsettomat ja lapselliset sekaisin, mielenkiintoisempaa luettavaa kun on erilaisia näkökulmia asioihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän