Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

av palstasta on tullut niin kamala oikeasti miksi ette

Vierailija
07.06.2010 |

tee tästä samalla white power sivustoa, niitä ei ikinä taida olla riittävästi! Ihan tuntuu kurjalta kun aina täällä haukutaan ulkomaalaisia ja somaleita!( kyllä olen somalialainen) Tiedän että meidän käytöstavat eivät ole sieltä parhaimmista päästä mutta silti, tuntuu että saa kohdata joka vitun puolelta sitä rasistisuutta.Jep uskokaa kyllä mä menisin takaisin Somaliaan jos siellä olis rauha. Joo hyvää päivän jatkoa kaikille.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika löytyy aina muualta kuin siitä omasta yhteisöstä. Ja kakarat hokee "rasisti"-mantraa, kun joku vaikka oikaisee hiekkalaatikolla naperoa, kun vanhempia ei koskaan näy mailla ei halmeilla. Se onkin varmaan eka sana, minkä somalitaaperot oppivat.

Miksi tässäkin tapauksessa lähteä heti haukkumaan suomalaisia rasisteiksi - mikset arvostele niitä somaleja, jotka eivät käyttäytyneet Lintsillä asainmukaisesti. Eikös nämä somalimimmitkin olleet alkaneet haukkua järjestysmiehiä rasisteiksi, kun olivat estäneet heidän kiilauksensa?

Vierailija
22/23 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä somalimimmitkin olleet alkaneet haukkua järjestysmiehiä rasisteiksi, kun olivat estäneet heidän kiilauksensa?

Miksi ap ei itse häpeä mutta tyrkyttää kollektiivista häpeäntunnetta sen sijaan meille muille? Olisiko aihetta itsesi vähän katsoa peiliin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttäytymään ja opettakaa se myös lapsillenne. Älkää joka asiassa vetäkö rasisti korttia esiin. Muitakin voi ajatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme