Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi verkostomarkkinointipyramidihuijauspska!

Vierailija
07.06.2010 |

Onko mitään tehtävissä? Puoliso on ihan tuollaisen klassisen pyramidihuijauksen pauloissa. Rahaa on sinne työntänyt jo 1500-2000 euroa ja mitään ei ole saanut takaisinpäin. Eikä mene jakeluun, että on ihan huijausta koko juttu. Sitäpaitsi puolisolla ei ole edes tuollaiseen aikaa! Samoilla "johtoportaan" tyypeillä on ollut aiemminkin samanlaista rahastushuijausta. Sekään ei saa puolisoa uskomaan, että jokin haiskahtaa.

Sanoin jo alunperin, että mokasi, kun tuollaiseen meni liittymään, mutta ei usko millään. Todella ärsyttävää.

Yritänkö vaan olla ajattelematta koko asiaa ts. unohdan asian vai yritän nostaa (taas) kissan pöydälle?? Faktoja olen aiemminkin lyönyt pöytään, mutta ei ole vaikutusta.

MILLÄ saan tuon pässin pään käännettyä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon verkostomarkkinointiin liittyen. Asiaa voi perustella esim. sillä, että yksityisyrittäjän on huolehdittava siitä, että pääsee työllään omilleen ja tekee siihen päälle sitä voittoakin. Siksi pitää pitää kirjaa ostoista ja myynneistä.

Vierailija
2/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet oikeassa.

Kyllä se varmaan tajuaa jo mokanneensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24-palstalla on paljon juttua verkostomarkkinoinnista, käykää lukemassa.

Vierailija
4/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on siis tyhmä kuin saapas - olet pahassa pulassa noin laajemminkin ajatellen. Oletteko naimisissa? Kai sullakin on oikeus osallistua päätöksiin rahankäytöstänne?

Vierailija
5/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin pitäisikö laittaa linkki miehelle. Vaikkakin, se ei varmaankaan edes lukisi koko ketjua. Argh!

Jep, harmittelin kyllä vähän itsekin, kun ei ole naimisiinmenostakaan kovin kauan aikaa! (julmaa sanoa näin, mutta totta se nyt vaan on prkl)

Vierailija
6/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on, niin äkkiä eroon siitä.

Vierailija
7/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamari soikoon. Linkkejä olisi vaikka millä mitalla, että voisi puolisolle näyttää, mutta eihän se saamari mene jakeluun. Ai, että kun ärsyttää entistä enemmän vaan.

Viimeksi, kun asiasta puhuin, oli kuulemma vaan mun mielipide ja että olen ihan väärässä. Ei jumankauta! Onhan se mun mielipide, mutta väitän olevani oikeassa. Toivon, että ko. firma haukkaa kohta vettä, tuskinpa noita paria tonnia on enää mitenkään pelastettavissa. Saisi tulla iso juttu iltikseen tai jollekin puolison kuuntelemalle radiokanavalle, niitä se uskoo - HUOH!

Minä pidän kyllä pääni tämän asian kanssa, enkä jousta pätkän vertaa. Tässä on vaan pelkona se, että ääliömieheni alkaa jättää kertomatta ko. firman menonsa. Joka ketuttaa minua sitten tietysti entistä enemmän.

Ap

Vierailija
8/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero

Vierailija
9/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

firma Move/Better Life/Wellnutrition.

Olet aivan oikeassa epäillessäsi tuota homma, fakta on se, ettei kukaan muu siinä hommassa rikastu kuin firman vetäjät. Ja kun homma alkaa pissiä, niin perustetaan uusi vastaavanlainen firma, ja höyneytetään uudet hyväuskoiset hommaan mukaan.

Vierailija
10/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies sijoitti tuohon moveen joskus ennen kun mentiin naimisiin ja sit avioliiton alkutaipaleella katui aika katkerasti sijoitustaan, mä vaan totesin, että pääseenhän siitä eroon. Ja rahat on menneet, niitä on turha enää itkeä..

Mutta eipä oo muihin vastaaviin lähteny, ku mä oon sellainen jarru.. ei edes oo puhunu mun kuullen enää sellaisista ja ku rahat on yhteisiä, huomaisin kyllä jos alkais isosti sijoittelee niitä..

Vierailija
11/11 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200e on jo menetetty, mutta jos ei enää heittäisi rahaa hukkaan event-lippuihin. Löysin niitäkin taas 3kpl eli sinne on mennyt sitten varmaankin n. 3*40e. En tajua miksi se yleensäkään nuokin on taas mennyt ostamaan, kun viimeksikään ei ONNEKSI mennyt edes koko huuhaa-tapahtumaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi