Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mulattilasten äidit ovat ylimielisiä?

Vierailija
07.06.2010 |

Laivalla oli muutama tummapintaisen lapsosen äiti ja kovasti pitivät yhtä toistensa kanssa, olivat kovaäänisiä ja hyökkääviä.

Ja eivät edes katsoneet meikäläiseen, jolla tavallisia maitonaamalapsia. Rasistista käytöstä moinen..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, nyt kärsit kauhean vääryyden. Sellaisia ne mulattilasten äidit on. Seuraavalla kerralla laadi hieman huolellisempi provo, jookos!

Vierailija
2/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen kyllä hiljainen ja huomaamaton! Pitäisikö opetella hieman ylimielisemmäksi? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hirveesti kun näen näitä suomalaisäitejä,joilla on musta kakara..Mietin heti että mikä n**kerin ***** tossa taas on.Lähinnä ne äidit ärsyttää,lapset eivät vanhempiaan voi valita.Sori vaan,haukkukaa rasistiksi :D

Vierailija
4/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää hirveesti kun näen näitä suomalaisäitejä,joilla on musta kakara..Mietin heti että mikä n**kerin ***** tossa taas on.Lähinnä ne äidit ärsyttää,lapset eivät vanhempiaan voi valita.Sori vaan,haukkukaa rasistiksi :D

totean vain, että taidat olla aika tyhmä. Mutta sen varmaan tiedät itsekin.

Vierailija
5/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ap on niin huono itsetunto, että tulkitset muiden käytöksen ylimieliseksi? Mikset keskity omaan elämääsi ja anna muiden elää omaansa?

Vierailija
6/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten huvittaa kun niitä sekasikiöitä pidetään kauniina, paras esimerkki on ehkä se yksi muksu jolla on tuima ilme ja tuuheat kulmakarvat yhteenkasvaneet (tyttö); oii kuinka kaunis ihana prinsessa pusipusipusi...

Vierailija
7/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei joudu kärsimään sinun lapsena!!! Jos ei ole liian myöhäistä jo, älä hanki lapsia!!!!

Vierailija
8/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustamakkara on vissiin parempaa:DD

Tosin en kyllä ole kokeillutkaan muuta...onneksi ei ole tarvinnut!

Vierailija
9/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla ap on niin huono itsetunto, että tulkitset muiden käytöksen ylimieliseksi? Mikset keskity omaan elämääsi ja anna muiden elää omaansa?

Ja aika erikoista, että parin ihmisen perusteella taas leimataan KAIKKI mulattilasten äidit.

Eikä mulla ainakaan ole tapana tuijottaa/katsoa/kiinnittää huomiota jokaiseen vastaantulevaan ihmiseen, oli ihonväri, pukeutuminen, hiustyyli tms. ihan mitä tahansa! En myöskään katsele ihmisä sen perusteella, onko heillä lapsia vai ei.

Vierailija
10/10 |
07.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska mulattilapset on paljon kauniimpia kuin sinun lapsesi :)