Miksi mulattilasten äidit ovat ylimielisiä?
Laivalla oli muutama tummapintaisen lapsosen äiti ja kovasti pitivät yhtä toistensa kanssa, olivat kovaäänisiä ja hyökkääviä.
Ja eivät edes katsoneet meikäläiseen, jolla tavallisia maitonaamalapsia. Rasistista käytöstä moinen..
Kommentit (10)
minä olen kyllä hiljainen ja huomaamaton! Pitäisikö opetella hieman ylimielisemmäksi? :D
Mua ärsyttää hirveesti kun näen näitä suomalaisäitejä,joilla on musta kakara..Mietin heti että mikä n**kerin ***** tossa taas on.Lähinnä ne äidit ärsyttää,lapset eivät vanhempiaan voi valita.Sori vaan,haukkukaa rasistiksi :D
Mua ärsyttää hirveesti kun näen näitä suomalaisäitejä,joilla on musta kakara..Mietin heti että mikä n**kerin ***** tossa taas on.Lähinnä ne äidit ärsyttää,lapset eivät vanhempiaan voi valita.Sori vaan,haukkukaa rasistiksi :D
totean vain, että taidat olla aika tyhmä. Mutta sen varmaan tiedät itsekin.
sinulla ap on niin huono itsetunto, että tulkitset muiden käytöksen ylimieliseksi? Mikset keskity omaan elämääsi ja anna muiden elää omaansa?
Sitten huvittaa kun niitä sekasikiöitä pidetään kauniina, paras esimerkki on ehkä se yksi muksu jolla on tuima ilme ja tuuheat kulmakarvat yhteenkasvaneet (tyttö); oii kuinka kaunis ihana prinsessa pusipusipusi...
kukaan ei joudu kärsimään sinun lapsena!!! Jos ei ole liian myöhäistä jo, älä hanki lapsia!!!!
mustamakkara on vissiin parempaa:DD
Tosin en kyllä ole kokeillutkaan muuta...onneksi ei ole tarvinnut!
sinulla ap on niin huono itsetunto, että tulkitset muiden käytöksen ylimieliseksi? Mikset keskity omaan elämääsi ja anna muiden elää omaansa?
Ja aika erikoista, että parin ihmisen perusteella taas leimataan KAIKKI mulattilasten äidit.
Eikä mulla ainakaan ole tapana tuijottaa/katsoa/kiinnittää huomiota jokaiseen vastaantulevaan ihmiseen, oli ihonväri, pukeutuminen, hiustyyli tms. ihan mitä tahansa! En myöskään katsele ihmisä sen perusteella, onko heillä lapsia vai ei.
Siksi koska mulattilapset on paljon kauniimpia kuin sinun lapsesi :)
kyllä, nyt kärsit kauhean vääryyden. Sellaisia ne mulattilasten äidit on. Seuraavalla kerralla laadi hieman huolellisempi provo, jookos!