Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä teidän 4-vuotiaat tytöt leikkivät? Synttärilahjaideoita?

Vierailija
06.06.2010 |

Mikä on pop 4-vee pikkuprinsessoilla. Mielellään ostaisin jonkun kunnon lelun, en välttämättä vaan kasaa sälää ja tilpehööriä (vaikka niistäkin ne varmaan tykkää). ;)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen prinsessasetti saattaisi olla mieleinen missä on mekko, kruunu, valtikka yms.

Meidän 4v leikkii kaikkein mieluiten roolileikkejä prinsessaa, äitiä, hoitotätiä. Vauvanuket ja vaunut on myös in.

Vierailija
2/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

duplot, Peppi Pitkätossu -kirjat tai yhteinen teatteriretki olisi hyvä lahja. Nämä ovat ainakin meillä pop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten juuri se tilpehööri, eli little pets shopit ja ne ihan pienet ponit yms...

Vierailija
4/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö muita?

Ap

Vierailija
5/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palapelit

askartelusetit

Vierailija
6/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän piirien pikkuneideillä. Omani on leikkinyt niillä jo 3vuotta, nyt ikää 7v. Niitä on kissoja, koiria, viidakkoeläimiä...olikohan muita

Vierailija
7/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello Kitty -vaatteet ja Kittyroina, kaikki prinsessoihin ja ballerinoihin liittyvä, tyttöjen pikkulegot, korut.

Vierailija
8/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomat suosikit ovat Littlest Pet Shop -hahmot ja Hello Kitty, mutta tykkää leikkiä myös autoille (Autot-elokuvan autot). Rakastaa aivan yli kaiken legoja, palapelien rakentamista, värittämistä ja piirtämistä.

Ikää 3 v 11 kk

Vierailija
9/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typy 4,5 v.

Vierailija
10/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nelivuotiaana muistipelit on pop, hello kitty tavara, yleensäkin pelit, prinsessajutut, luojan kiitos zhu zhu petseistä ei ole kuullutkaan... tietääkseni...

Vierailija
11/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little pet shop,my little ponyt ja baby born-nukke

Vierailija
12/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Little petshopeista meidän tyttö ei ole välittänyt vaikka niitäkin on kerääntynyt kasa.

Kannattaa kysyä äidiltä jos suinkin mahdollista millä lapsi leikkii tai mitä haluaa.

Vierailija
13/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shleiss eläinfikuurit, prinsessabarbiet, vauvanuket..

Vierailija
14/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun neljävuotiaani leikkii pikku legoilla, tykkää pelaamisesta (esimerkiksi Piikki Siili-peli, kimble, afrikan tähti, lotto, domino, muistipeli) ja rakastaa prinsessaleikkejä ja siihen liittyviä tavaroita. Lisäksi tykkää leikkiä kaikenlaisella pikku krääsällä, joka välkkyy ja kimaltelee.

Vierailija
15/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo rajansa kaikella: eli älä nyt vaan osta mitään pumpattavan barbaran näköisiä barbeja lapselle. aivan kamala lelu. "hieno roolimalli tytölle" eli en ikinä ostaisi kenellekään!!

Vierailija
16/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä.

Nelivuotiaat tytöt tykkäävät siellä kovasti leikkiä koiria, yksi on kouluttaja, muut koiria. Oman lelun päivänä tuovat pehmoleluja hoitoon, joita sitten hoitavat.

Myös roolileikit ovat suosittuja.

Lähinnä juuri leikkivät niitä prinsessoja ja keijuja, kotileikkinurkkauksessa. Ja rakastavat pukeutumista.

Majassa ja leikkimökissä leikkiminen on myös mieleistä.

Vierailija
17/17 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aika paljon tilpehööriähän se on, sekä lisäksi pukuleikkejä :)

Lisäksi tykkää kyllä leikkiä melkein kaikella mitä käsiinsä saa, koska mielikuvitus on tytöllä ihan mahdoton. Tänään päivällä, kun ruokaa laitoin, tyttö "keitteli" jääkaapin ovessa olevien magneettien, soppakauhan ja pienen kattilan avulla kuulemma "makaronia ja tonnikalaa" 1-vuotiaan pikkuveljen kanssa. Vähän myöhemmin, kun minä teippasin maalarinteipillä ovenkarmeja valmiiksi huomisen maalausurakkaa varten, tyttö kaivoi jostakin viisi tyhjää teippirullaa, ja pisti pikkuveljen kanssa "kilpa-ajot" pystyyn, eli kierittelivät pitkin asuntoa noita tyhjiä teippirullia :)

Ruuanlaittoon ja muutenkin kotitöihin liittyvät leikit tuntuvat tyttöä kiehtovan, lieneekö sitten syynä tämä kotihoidossa olo kun päivisin näkee mun noita kotihommia tekevän. Samaan sarjaan mennee myös "kotileikki", jossa tyttö leikkii olevansa äiti, ja hoitaa vauvanukkea sekä noin 10 pehmolelua, jotka ovat hänen lapsiaan. Lisäksi tykkää leikkiä kauppaa, kirjastoautoa ja kioskia, hyödyntää näissä joululahjaksi saamaansa kassakonetta. Hän tykkää myös lukea (kunhan ensin on uusi kirja/lehti/satu luettu pariin kertaan hänelle, hän osaa sen jo suurin piirtein ulkoa, ja "lukee" sitten itse satua, yleensä niille "lapsilleen"), piirtää ja värittää. Silloin 4v-syntymäpäivien lähettyvillä tyttö oli innostunut myös palapeleistä ja peleistä ylipäänsä, mutta nykyään ei jaksa niihin kovin paljon keskittyä, eikä siis juuri kiinnostukaan niistä.

Mä luulen, että kaikkein turvallisinta on keskittyä noihin prinsessajuttuihin, jos ei tiedä tarkemmin ko. lapsen mieltymyksistä. Käsittääkseni kuitenkin valtaosa 4-vuotiaista tytöistä rakastaa prinsessajuttuja. Mutta jos on mahdollista kysyä tytön äidiltä, kannattaa - voihan olla, että äiti ei todellakaan toivo enempää prinsessaroinaa, kun sitä jo kaapit ja nurkat pursuilee (nimim. itse toivoisin tytölle lahjaksi jotakin muuta kuin sitä ainaista prinsessahörhötystä...).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi