Mitä pidätte kahvipussi-kasseista? Ompeletteko itse niitä tyhjistä pakkauksista?
Onko kukaan koittanut ommella käsilaukkua niistä?
Kommentit (28)
kaikista hirveimpiä on joistain halpiskahvipaketeista tehdyt kulta-katriina-kassit... jos on pakko tehdä nin tekisivät sitten edes juhla-mokka- tai presidentti-kassit!
kuin että ne heitettäisiin roskiin. Eihän ne edes maadu..
Siis järkevää minusta!
ei ikänä kehtais kävellä sellainen kahvipussikassi kädessäni ulkosalla
Olen käynyt " kahvikauppakassintekokurssin" . Käytän kassiani usein, koska se on todella kestävä. Kassi ommellaan ompelukoneella, vahvalla neulalla.
Tottahan toki voi myös muunlaisia väkerryksiä kahvipusseista tehdä mm. pannunalusia!
Terv: Junttien juntti :)
jotka kuskaa siinä kassissa sitten vaan vaikkapa lompakkoaan. Tyjää kassia pitää retuuttaa mukana, kun se on niin hiano???
Muuten aika kivoja nuo kassit tuossa linkissä!
...mitä junttia on kierrätyksessä!!!!!!!
Musta ihan upee idea.
Noitten kassien nimet oli suomalaiset. Hyvä hyvä, kassien tekijä on varmasti ap ilmaisen mainoksen toivossa.
Vierailija:
Saksalainen hokannut hyvän liikeidean.
Kahvikassi-idea on levinnyt myös Saksaan. Erica Mullerilla on www-sivut www.coffeebag.de, joilla hän esittelee eri puolilta maailmaa saamistaan kahvipusseista ommeltuja kahvila-, kylmä- ja rantakasseja sekä teatteri- ja iltalaukkuja. Erica on nimennyt kassit suomalaisten naisten nimen mukaan, koska hän on saanut idean kahvikasseihin Suomesta, Parikkalan Kiipolan työtuvasta.
Vierailija:
Noitten kassien nimet oli suomalaiset. Hyvä hyvä, kassien tekijä on varmasti ap ilmaisen mainoksen toivossa.Vierailija:
Ja Saludo, Euroshopper, Juhla Mokka, Presidentti.... Tosi kivan näkösiä.
Äh, nyt alko kahvituttaa. Poistun hetkeksi.
Eipä tarvi ostaa tylsiä muovipusseja kun kaupassa käy.
Kaukaa olen nähnyt, enkä oikein ymmärrä niiden ideaa. Ovatko kestäviä? Ommeltu koneella? Tuoksuuko kahvilta ostokset? Voiko pestä/pyyhkiä?