G:Mitä Jeesus merkitsee sinulle?
Kommentit (21)
Ei siihen oikein sanoja löydä. Sen verran olen saanut tunteistani auki, että Jeesus kärsi puolestamme ja sekin/hänen uskollisuutensa isäänsä kohtaan/viisautensa jne. on jotain niin suurta etten sitä osaa käsittää. Enkä kiitollisuuttani koskaan riittävästi esiin tuoda.
Tarkemmin se aitous ja rakkaus, jota hän koitti levittää tähän maailmaan. 10% ihmisistä on valmiiksi valittuja eli ne hyvät ihmiset, näin voisi ajatella. Vaikka tekisi pahaakin, voi pahoin, mutta sydän on hyvä, Sen sijaan ikuiset materialistit sun muut eivät koskaan saavuta mitään onnea, vaikka kuinka koittaisivat. Siksi kaikilla julkisuuteenkin haluavilla henkilöillä menee niin huonosti.
Esim. BB:n Kätlin ei halunnut mitään julkisuutta, eikä tule koskaan haluamaan, koska oli/on aidosti hyvä ihminen. Hyväkin ihminen saa pukeutua kauniisti ja meikata, kunhan se ei ole elämän pääasia!
Naiseutta saa uskossakin oleva korostaa toki!
Minulla on ikuinen elämä taivaassa Jeesuksen takia.
En jatka tätä keskustelua täällä, koska tämä on aivan turha foorumi tällaiseen älylliseen keskusteluun. Täällä kaikki hyökkäävät päälle ilman mitään perusteluita.
Ei siihen oikein sanoja löydä. Sen verran olen saanut tunteistani auki, että Jeesus kärsi puolestamme ja sekin/hänen uskollisuutensa isäänsä kohtaan/viisautensa jne. on jotain niin suurta etten sitä osaa käsittää. Enkä kiitollisuuttani koskaan riittävästi esiin tuoda.
Etsikkoaika, mikä sinulla ilmeisesti on meneillään tulee vain niille, joilla on toivoa!
Minulla on ikuinen elämä taivaassa Jeesuksen takia. En jatka tätä keskustelua täällä, koska tämä on aivan turha foorumi tällaiseen älylliseen keskusteluun. Täällä kaikki hyökkäävät päälle ilman mitään perusteluita.
Eli olen samaa mieltä kanssasi, missä voisi keskustella, jos on aivan uusi näissä asioissa?
Olen siis itsekin vasta ymmärtänyt asian muutama vuosi sitten, mutta en kuulu mihinkään seurakuntaan. Mitä pitäisi tehdä? Olen tosissani ihan ja aika yksin asian kanssa.
jos ei kuulu mihinkään seurakuntaan, mutta on TV7 seuraamalla tajunnut?
Jeesus on johtaja ja vapahtaja, Jumalan poika ja Pyhän Hengen levittäjä.
Jos Jeesus eläisi olisi maailmassa kaikki paljon paremmin kuin nyt onkaan.
Jos Jeesus eläisi saisi hän rakastella lukemattomia naisia ja miehiä, koska Jeesus On Kaikki.
missä netissä voi keskustella uskon asioista näin "vihreänäkin" =). Tv7 olen silloin tällöin katsonut ja on ok.
Tämä vanha puhelintolpissa ollut fraasi, mitä en itsekään lapsena tajunnut...niin mulle ei kotona opetettu Jeesuksen Kristuksen merkitystä ja pelästyin, että tulee joku maailmanloppu, jos Jeesus tulee....nyt vasta aikuisena ja kysyneenä tajuan, mistä on kyse ja se on todellakin ilosanoma!
Ilosanoma kaikille, joita maallinen mammona ei tyydytä, kaikille, joille Hyvyys, Rakkaus, Anteeksiantaminen, Suvaitsevaisuus ja toisista välittämisen arvot ovat tärkeitä!
Miten ihmiset vaan katselee onnessaan jotain Sinkkuelämää- leffoja, kuvittelevat, että mitä suurempi ja hienompi taulutv tai auto on kuin naapurilla niin tekee muka onnelliseksi. Ja sitten sen jälkeen huomataankin kohta, ettei olla edes rakkaudesta menty naimisiin ja saatu lapsia, vaan taloudellisperusteisista syistä, että kaikki näyttäisi niin hyvältä ulospäin!
Ja samaan aikaan tulee ilmi, että suuri osa johtajista,jotka pärjäävät ja tekevät tulosta, ovat narsistisia muista piittaamattomia ihmisiä, jotka haluavat vain kohottaa omaa egoaan.
Ei ihme, ettei kukaan voi hyvin enää, vai voiko?
Ehkä me Jeesukseen uskovat voimme hyvin niissä puitteissa ja niitä elänarvoja kunnioittaen, jotka on Raamatussa annettu ja oikeasti ainoat oikeat, jotta ihminen voisi oikeasti hyvin!
Siksi juuri tuloinkin uskoon aika vanhana, koska oivalsin tämän asian. Ne, jotka palvovat mammonaa, palvovat saatanaa ja siksi niin paljon eroja, mikään ei riitä, lapset voivat pahoin jne..
Ilmoituksia voit seurata paikkakuntasi lehdestä.Mene tutustumaan ja kyselemään.Osallistu tilaisuuksiin rohkeasti.
Kynnys hirmu korkea lähteä tuosta noin vaan johonkin, jos ei oikeasti tunne sitä seurakuntaa ollenkaan, eikä kettään.
..mutta kuitenkin se on asia, josta en halua puhua, en tiedä mitä tunnen. En edes halua sekoittaa päätäni uskonnollisilla asioilla. Äitini teki sen aikanaan puolestani.
Voin vakuuttaa sinulle, että myös lukemattomat uskonnottomat voivat oikein hyvin. Uskonnoton humanismi tarjoaa hienon arvopohjan, johon ei tarvita Jeesusta tai muita jumalia. Ihmisarvon ja ihmisoikeuksien tulee kuulua jokaiselle. Ihmisillä tulee olla vapaus ajatella ja keskustella, pyritään oikeudenmukaiseen ja entistä inhimillisempään yhteiskuntaan, tehdään globaalia rauhantyötä, nähdään ihminen osana luontoa...
Vaihtoehtoina ei ole vain Jeesuksen tai mammonan palvonta. Monet uskonnottomat elävät ekologisesti ja muita kunnioittaen.
Ei ihme, ettei kukaan voi hyvin enää, vai voiko?Ehkä me Jeesukseen uskovat voimme hyvin niissä puitteissa ja niitä elänarvoja kunnioittaen, jotka on Raamatussa annettu ja oikeasti ainoat oikeat, jotta ihminen voisi oikeasti hyvin!
Siksi juuri tuloinkin uskoon aika vanhana, koska oivalsin tämän asian. Ne, jotka palvovat mammonaa, palvovat saatanaa ja siksi niin paljon eroja, mikään ei riitä, lapset voivat pahoin jne..
Niin kertokaa nyt te uskikset, mikä on ujolle helpoin tapa päästä mukaan?
olla hiljaa ja kuunnella. Siellä tosin voi tuntea olonsa yksinäiseksi. Suositeltavampaa on mennä rohkeasti vaikka Raamattupiiriin tai mihin vain kristillisiin tilaisuuksiin ja esittäytyä itse muille tyyliin, olen Liisa, olen uusi täällä. Haluaisin tutustua muihin uskoviin.
Tarkemmin se aitous ja rakkaus, jota hän koitti levittää tähän maailmaan. 10% ihmisistä on valmiiksi valittuja eli ne hyvät ihmiset, näin voisi ajatella. Vaikka tekisi pahaakin, voi pahoin, mutta sydän on hyvä, Sen sijaan ikuiset materialistit sun muut eivät koskaan saavuta mitään onnea, vaikka kuinka koittaisivat. Siksi kaikilla julkisuuteenkin haluavilla henkilöillä menee niin huonosti.
Esim. BB:n Kätlin ei halunnut mitään julkisuutta, eikä tule koskaan haluamaan, koska oli/on aidosti hyvä ihminen. Hyväkin ihminen saa pukeutua kauniisti ja meikata, kunhan se ei ole elämän pääasia!
Naiseutta saa uskossakin oleva korostaa toki!
Sun tekstistäs ei ainakaan rakkaus leviä...
jolla on pljon hyviäkin ajatuksia.