Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei köyhän duunarisuvun akka Kontulasta!

Vierailija
06.06.2010 |

Mulla on varallisuutta ja kuulun arvostettuun suomalaiseen teollisuussukuun. Mieheni on myös arvovaltaiseen johtajasukuun kuuluva.

Mutta kai roskaväelläkin on omat juoppokaverinsa Kontulan hissittömän metroaseman spurgukatoksessa. Ajapa velka-autollasi sinne, niin saat hyväksyntää.

Me liidämme mieheni kanssa Helsingin jet set-piireissä taksilla ja ihastelemme yksityiskokoelmia. Öljyvärimaalauksia tunnetuilta tekijöiltä ja patsaita ja muita taideaaareita. Niihin pippaloihin sinua ei ole kutsuttu.

Siellä on vain kaupungin kerma.

Lisäksi vingutan Stockalla pankkikorttiani ja Stockan exclusive-asiakas korttia niin paljon kuin jaksan. Miehelläni on myös se.

Ruokasi voit hakea Myllypuron leipäjonosta, me syömme gourmet-ruokaa joka päivä, äskenkin enterecotea. :P

Nainen Westendistä.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille lisää AP!

Sattui vain kirjoitusvirhe kiireessä, kun lasta piti hoitaa samalla. Käymme myös Oopperatalolla nauttimassa kulttuurista ja Ateneumissa ihastelemassa mieheni sukuun kuuluvan taidemaaalarin töitä.

ap

Vierailija
22/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille lisää AP!

Sattui vain kirjoitusvirhe kiireessä, kun lasta piti hoitaa samalla. Käymme myös Oopperatalolla nauttimassa kulttuurista ja Ateneumissa ihastelemassa mieheni sukuun kuuluvan taidemaaalarin töitä. ap

Paha paha virhe!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille lisää AP!

Sattui vain kirjoitusvirhe kiireessä, kun lasta piti hoitaa samalla. Käymme myös Oopperatalolla nauttimassa kulttuurista ja Ateneumissa ihastelemassa mieheni sukuun kuuluvan taidemaaalarin töitä.

ap

Vituttaako muuten kun tavallisetkin ihmiset (esim. minä) käyvät oopperassa? Pitäiskö sun mielestä oopperassa käyvien tulot tarkistaa?

Vierailija
24/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sun ukkos painanu jotain kontulalaista akkaa kun niin katkeraan sävyyn täällä kirjoittelet.

Lisäksi en usko että kirjoittamasi jutut pitävät paikkaansa sillä yleensä ihmisillä joilla on kiinnostusta taiteeseen ym. kulttuuriin on myös sivistystä käytöksessä. Etenkin ulosannissa.

Terveisin naapurisi!

Vierailija
25/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole lastenhoitajaa?

Niin päästään kahdestaan konsertteihin kuuntelmaan klassista ja taidenäyttelyihin ihastelemaan taideteoksia.

Mieheni musiikin koulunumero oli muuten 10 ja minun kuvaamataidon numeroni taas 10. Kävinkin Kallion ilmaisutaidon lukion, koska olen niin lahjakas.

Mieheni kirjoitti laudaturin paperit tavallisesta lukiosta.

ap

Vierailija
26/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuvataidelukio olisi ollut sopivampi?

Mieheni musiikin koulunumero oli muuten 10 ja minun kuvaamataidon numeroni taas 10. Kävinkin Kallion ilmaisutaidon lukion, koska olen niin lahjakas.

Mieheni kirjoitti laudaturin paperit tavallisesta lukiosta.

ap

Vierailija
27/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kertoa, mikä tämän aloituksen pointti oli? Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä tms?

Piristystä kotiäidin arkeen. Mulla on niin paljon rahaa, että mun ei tarvitse mennä koskaan elämäni aikana töihin. Ystävänikin halveksivat työssä käyviä ihmisiä. Joten tapan aikaani täällä runoillen. Olen taiteellisesti erittäin lahjakas, tutkitusti.

ap

esim. sivistys. Kirjallisesti tuskin ole tlahjakas, koska tekstisi tyylillisesti aiheutti närästystä. Oikeinkirjoitus falskaa, esim.

se "enterecotea" aloitusviestissä.

Työtätekevien halveksiminen osoittaa puutteellista kansantaloustieteen ja elämän tuntemista.

Näiden seikkojen perusteella päättelisin, että seurassasi olisi ikävä olla. Enkä kyllä edes usko, että olet se, joka mainitset olevasi.

Vierailija
28/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuvataidelukio olisi ollut sopivampi?

Mieheni musiikin koulunumero oli muuten 10 ja minun kuvaamataidon numeroni taas 10. Kävinkin Kallion ilmaisutaidon lukion, koska olen niin lahjakas. Mieheni kirjoitti laudaturin paperit tavallisesta lukiosta. ap

Hassua kuinka toi muisti tekee iän mukana. tepposet. Kirjoittamisesta on jo 18 vuotta. Mutta harrastan öljyvärimaalausta edelleen ja teen tauluja aina kun ehdin.

ap

Vierailija
29/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Kontulan akasta.Lisäksi olet huomattavasti vähemmän rakastettava ihmisenä. Ja runollinen puolesi ei valjastu mihinkään muuhun haaskuuseen,kun olet noin köyhä luonteeltasi ja persoonana.Sääli, että todistetusti taiteellinen lahjakkuutesi menee ihan harakoille kun ne on juuri osuneet sinuun.Hehheh.Tämä huttuiluhan on hauskaa,sinähän sen tiedät, ap:D

ps.Jos pitäsi valita kumman seurassa iltani viettäisin,sinun vai Kontulan akan,niin kaltaisesi tylsimys,jota elämä ei kosketa,olisi vihoviimeistä seuraa.

Vierailija
30/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko kertoa, mikä tämän aloituksen pointti oli? Pidätkö itseäsi jotenkin parempana ihmisenä tms?

Piristystä kotiäidin arkeen. Mulla on niin paljon rahaa, että mun ei tarvitse mennä koskaan elämäni aikana töihin. Ystävänikin halveksivat työssä käyviä ihmisiä. Joten tapan aikaani täällä runoillen. Olen taiteellisesti erittäin lahjakas, tutkitusti. ap

esim. sivistys. Kirjallisesti tuskin ole tlahjakas, koska tekstisi tyylillisesti aiheutti närästystä. Oikeinkirjoitus falskaa, esim. se "enterecotea" aloitusviestissä. Työtätekevien halveksiminen osoittaa puutteellista kansantaloustieteen ja elämän tuntemista. Näiden seikkojen perusteella päättelisin, että seurassasi olisi ikävä olla. Enkä kyllä edes usko, että olet se, joka mainitset olevasi.

Mitä tarkoittaa tlahjakas? En itse halveksi työtätekeviä, vaan ystäväni ja sukulaiseni.

Vierailija
31/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enterecotea. :P

Nainen Westendistä.

Se kirjoitetaan entrecôte, ei entere.... Olisit kirjoittanut vain että syötte härän ulkofilettä.

Vierailija
32/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varallisuutta ja kuulun arvostettuun suomalaiseen teollisuussukuun. Mieheni on myös arvovaltaiseen johtajasukuun kuuluva. Mutta kai roskaväelläkin on omat juoppokaverinsa Kontulan hissittömän metroaseman spurgukatoksessa. Ajapa velka-autollasi sinne, niin saat hyväksyntää. Me liidämme mieheni kanssa Helsingin jet set-piireissä taksilla ja ihastelemme yksityiskokoelmia. Öljyvärimaalauksia tunnetuilta tekijöiltä ja patsaita ja muita taideaaareita. Niihin pippaloihin sinua ei ole kutsuttu. Siellä on vain kaupungin kerma. Lisäksi vingutan Stockalla pankkikorttiani ja Stockan exclusive-asiakas korttia niin paljon kuin jaksan. Miehelläni on myös se. Ruokasi voit hakea Myllypuron leipäjonosta, me syömme gourmet-ruokaa joka päivä, äskenkin enterecotea. :P Nainen Westendistä.

Vai keräileekö westendin akka pulloja? Kyllä stella oli paras. Tule takaisin Stella! Lisäksi Stellalla oli hyvä sosiaalinen omatunto, kun taas westendin akalta se puuttuu täysin.

Vierailija
33/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enterecotea. :P Nainen Westendistä.

Se kirjoitetaan entrecôte, ei entere.... Olisit kirjoittanut vain että syötte härän ulkofilettä.

130 on Mensan raja. Ja miehelläni on laudaturin paperit lukiosta. Rahalla saa kaikkea mitä haluaa ja taksilla pääsee. Vaikka sinne Westendiin moikkaamaan tuttuja, kun ei ole muutakaan tekemistä eikä miehenkään tarvitse käydä töissä. Rahasta ei ole pulaa. Nykyään asun Ullanlinnassa kolmiossa.

ap

Vierailija
34/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enterecotea. :P Nainen Westendistä.

130 on Mensan raja. Ja miehelläni on laudaturin paperit lukiosta. Rahalla saa kaikkea mitä haluaa ja taksilla pääsee. Vaikka sinne Westendiin moikkaamaan tuttuja, kun ei ole muutakaan tekemistä eikä miehenkään tarvitse käydä töissä. Rahasta ei ole pulaa. Nykyään asun Ullanlinnassa kolmiossa. ap

Vierailija
35/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudaturin paperit on joka toisella Kontulan duunarisuvusta olevillakin.

Vierailija
36/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä viestissä Westendissä ja myöhemmin Ullanlinnassa.

Vierailija
37/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinulla ei.

Vierailija
38/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laudaturin paperit on joka toisella Kontulan duunarisuvusta olevillakin.

jos kerran joka toisella kontulalaisella on laudaturin paperit taskussa? Ja ovat kaltaistansa seuraa etsiessään Tallinnanaukiolle metrolla matkustavia luusereita.

ap

Vierailija
39/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut että se kontulan akka saattaa olla paljon onnellisempi kuin sinä ja sen akan mies saattaa olla hurja peto sängyssä. Kontulan akka saa joka päivä 2 kertaa orgasmin. Ekan kun mies nuolee aamulla ja toisen vaginaorgasmin illalla.

Heillä on paljon kavereita ja lapsilla myös. Naapurustossa vallitsee yhteisöllisyys eikä harrasteta mitään "mä oon parempi kuin sä" tai kipavarustelujuttuja. Kaikilla on yhtä ruma auto parkkipaikalla niin ei kukaan kadehdi ketään. Elämä on rehellistä, ystävällistä ja aitoa.

Välillä grillaillaan pihalla ja vahditaan naapureiden kesken lapsia vuorotellen. Luulen että Kontulan akka valitsis ennemmin oman elämänsä kuin sun elämän jos sais valita. Viestistäsi nimittäin paistaa pyhä yksinäisyys ja päteminen. Ei vissiin se omaisuus tee onnelliseksi. Kannattais ruveta tekemään töitä niin sais elämään normaalia sisältöä.

Vierailija
40/57 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sun ammattis on? Sulla luuserilla ei taida olla edes koulutusta?