Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsalaisten pukeutuminen - onko todella tällaista?

Vierailija
06.06.2010 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä Suomessakin monissa "piireissä" osataan pukeutua muuhunkin kuin tuulipukuun. Ei se silti tarkoita sitä, että koko Suomi/Ruotsi pukeutuisi hyvin.

Vierailija
2/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko muiden mielestä tyylikästä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Karmeit roitei!

Vierailija
4/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki floppejakin oli.

Vierailija
5/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä suomalaiset pukeutuu kauniimmin. t siellä asunut

Vierailija
6/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten silmään pisti,et kirjaimellisesti jokatoisella naisella oli se nyt niin muodikas musta lyhyt nahkatakki :) Ja sit noi kaapista kaivetut isot 80-luvun laukut... Itse olen omani muinoin nakkonut roskiin ja vannonut etten osta vastaavia enää ikinä ja se pitää!

Vierailija
7/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä katsonut Suomen www.hel-looks.com sivua? En tuon sivun kuvien perusteella sanois että suomaiset pukeutuu niin, vaikka monet ulkomaalaiset ovat tuntuneet ottavan omaksuneet ajatukset että Suomessa pukeudutaan niin. Todellisuudessahan kuvat ovat Helsingissä liikkuvista ihmisistä jotka jotenkin ovat pukeutumisellaan herättäneet kuvaajan mielenkiinnon. Veikkaan että tuossa on vähän sama juttu. Eli kuvattu vaan tiettyä tyyliä...

Vierailija
8/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku ihme halu päästä Hel-looksiin, en tiedä mistä tää kumpuaa. Oikeasti inhoan olla valokuvattavana, enkä todella hingu minkäänlaista julkisuutta. Ajattelen lähinnä, että olis hauskaa kavereille nähdä mun kuva sieltä, siis niille jotka seuraavat sitä, kuten minäkin.

Muutin pois Helsingistä jo 1,5 vuotta sitten, joten tsäänssit ovat pienet. Panostan kyllä pukeutumiseen aina kun menen Helsinkiin, koska on ihanaa, kun saa välillä pukeutua hyvin. Täällä perähikiällä pkäytössä on usein pihatyövaatteet eli esim. farkut (muuten en farkkuja käytä) ja hupparit.

Vierailija
9/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan tuli nuori tyttö, jolla oli haaremihousut ja lyhyt nahkatakki. Ihmettelin tuota tytölle, niin tytär sanoi ,eetä jokaisella nuorella on Ruotsissa tuommoiset.

Vierailija
10/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan tuli nuori tyttö, jolla oli haaremihousut ja lyhyt nahkatakki. Ihmettelin tuota tytölle, niin tytär sanoi ,eetä jokaisella nuorella on Ruotsissa tuommoiset.

Ei se meinaan kovin harvinainen näky ole täällä eteläsuomessakaan (Helsinki/Vantaa/Kerava/Järvenpää etc.)

Vierailija
11/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ihan samanlaista vaatetusta Hesassakin. Myös haaremihousuja (tosin ne alkavat olla jo hiukan two years ago).

Vierailija
12/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskimäärin siistimmin/muodikkaammin pukeudutaan, kuin Suomessa. Kuten noistakin kuvista näki, naiset käyttävät paljon asusteita esim. näyttäviä laukkuja ja huiveja. Tosin en nyt ihan aina ymmärrä, pitääkö sitä joka paikkaan pynttäytyä viimesen päälle. Hiekkalaatikolla meidän muksu on tasan ainut, jolla on käytössä "rönttävaatteet" ja eipä siellä paljon muita äitejä verkkahousuissa nää, kuin minut.

Vierailija
13/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa oli? Ihan normaalisti pukeutuneita ihmisiä. Mutta mä asunkin Keski-Euroopassa.

Vierailija
14/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä outoa tuossa oli? Ihan normaalisti pukeutuneita ihmisiä. Mutta mä asunkin Keski-Euroopassa.

Vierailija
15/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhlan oli järjestänyt modinåkerlind (= en livsstilsprofilerad kommunikationsbyrå med inriktning på mode, konst, design och välgörenhet.)

Enemmän olisin hämmästynyt, jos vieraat olisivat pukeutuneet toisella tavalla.

Vierailija
16/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei taida tietää ketä nämä kuvissa esiintyjät edes ovat..

Vierailija
17/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt tajua koko aihetta. Oliko noissa tyyleissä jotain erityisen hienoa tai huomioitavaa vai oliko ne erityisen kauheita? Eikös ihmiset kutakuinkin noin pukeudu melkein kaikkialla maailmassa? Mä taidan olla vähän pihalla näistä muotijutuista.

Vierailija
18/18 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jokainen kokoon/ikään katsomatta voisi edes pukeutua nätisti, jos ei ole rahaa niin kirppisshoppailessa joskus tekee just itselle sopivia vaatteita.

Ja kirppiksiltä löytyy nykyään myös isojakin kokoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi