Pelottavaa...Madonnan kasvot ilman kuvankäsittelyä (ei herkille)
Kommentit (46)
kerrassaan karmea. Hyi sentään. Kyllä me av-maammat näytämme 51-vuotiaina varmasti tosi paljon paremmilta, ja kroppakaan ei ole samanlainen hyllyvä läskivuori kuin Madonnalla. Rahaakin varmasti löytyy enemmän. Eikä meidän tyttärillä ole viiksiä.
Miltä hänen sitten pitäisi näyttää? AInut juttu mihin kiinnitin huomiota, oli tuo nukka. Onkohan kyse alipainon aiheuttamasta lanugosta vai mistä.
Tiiraappas läheltä 5-kymppisten naisten naamaa...
tuo iho vanhenemisesta tuolta näytä vaan paksun meikin käytön jäljiltä ihohuokoset tukossa. Tuollaisen voi onnistua saamaan jo nuorempanakin. Kamala.
Miettikää miltä tavisihminen näyttää tuolla tavalla otetussa kuvassa ihan 30-vuotiaanakin!
luonnostaan, joten helpostikin voisi olla vaan hyvin karvainen luontojaan.
Miltä hänen sitten pitäisi näyttää? AInut juttu mihin kiinnitin huomiota, oli tuo nukka. Onkohan kyse alipainon aiheuttamasta lanugosta vai mistä.
ikäisekseen erittäin hyvältä! Odotin avauksen perusteella jotain todella karmeaa, mutta tuohan on kaunis! Siis todella!
luonnostaan, joten helpostikin voisi olla vaan hyvin karvainen luontojaan.
mutta tuo on vaaleaa nukkaa. No, olkoon mitä on, eihän se oikeastaan mulle kuulu!
botoxit, mini liftit, poski-implantit JA silti näyttää vanhemmalta kuin 51v!! Pelottavaa..
-ap
botoxit, mini liftit, poski-implantit JA silti näyttää vanhemmalta kuin 51v!! Pelottavaa..
-ap
Monet mun tuttavista on vamhemman näköisiä jo 40+ ikäisinä
ikäisekseen siis ihan ok, mitäs kamalaa tuossa?
tuota naamaa on sentään leikelty ja pistelty, katso kuvia uran aikana, näytti puolet vanhemmaltakin tuossa yhdessä vaiheessa. näyttää ihan fine ikäisekseen, ilman operaatioita ja ruiskeita voisi kyllä olla kauhea näky..
Itse olen 42 ja juonteita ja ryppyjä on jo suht saman verran.
Enkä mielestäni näytä viisikymppiseltä vaan ihan ikäiseltäni.
Paitsi jos ihminen(nainen) ei saa vanheta vaan pitää näyttää ikuisesti 20-vuotiaalta..
Johtunee hormonitoiminnan muutoksista vaihdevuosissa. Olen saman ikäinen kuin Madonna ja näytän kyllä todellakin aivan toiselta. Minulla on muun muassa isot silmäpussit, paljon ryppyjä silmien ympärillä, bulldog-rypyt suupielistä leukaan ja veltto leuanalus.
ja olen kyllä pahempia kuviakin Madonnasta nähnyt, jotain niitä poski-implanttikuvia tai mitä lie. Oikeastaan yllättävänkin luonnolliselta näytti. Ja ikäiseltään tai hieman nuoremmalta. Vain nuo suuret ihohuokoset pisti silmään.
Kroppahan Madonnalla sitten on ihan oma lukunsa, hakkaa varmasti monen 20-vuotiaankin mennen tullen.
-ap
Ihminen vanhenee, kaikista tököteistä ja hoidoista huolimatta. Ikuista nuoruuttaa lupaavat mainosmiehet ja kuvankäsittelijät ovat ainoita, jotka sen pystyvät antamaan.
sanoa, että on paremmassa kunnossa kuin meidän äiti, joka on samanikäinen. Ehken ole sit herkkä :)