Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pienluokalla oleva tuleva kakkosen kertaaja sai

Vierailija
05.06.2010 |

kirjan koska on innokas lukija. Ja hienolta tuntuu.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että lapsi on arvokas omana itsenään.

Vierailija
2/5 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksellisempää kuin ilman todellisia ponnisteluja saadut priimusten tunnustukset ;)- viittaan tuolla muualla vilahtaneisiin keskusteluihin, kuinka tunnustuksia on sadellut ilman yrittämisen vaivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkityksellisempää kuin ilman todellisia ponnisteluja saadut priimusten tunnustukset ;)- viittaan tuolla muualla vilahtaneisiin keskusteluihin, kuinka tunnustuksia on sadellut ilman yrittämisen vaivaa.

Takuulla jokainen täällä pitää toivottavampana kympin koululaista kuin pienluokalla kertaamaan joutuvaa ilmeisesti erityislasta.

Vierailija
4/5 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein niillä joilla on ollut vastoinkäymisiä, se sisin on kauniimpi ja kultaisempi kuin niillä jotka ovat saaneet kaiken vailla ponnisteluja!

Hienoa ap ja ap:n lapsi!

Takuulla jokainen täällä pitää toivottavampana kympin koululaista kuin pienluokalla kertaamaan joutuvaa ilmeisesti erityislasta.

Vierailija
5/5 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kuin heidän saavutuksensa eivät olisi minkään arvoisia. Mulla on kympin tyttö ja sellainen olin igsekin, nyt kaksi akateemista tutkintoa, ja hyväpalkkainen työ. Vähättely loppui vasta yliopistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän