Löysin kuvan miehestäni ja jostain blondista!!!
Teen täällä siivousta ja ajattelin siivota mieheni vaatehyllyt myös kun siivosin omanikin. no, sieltäpä tippua tupsahti housupinkan alta varmaanikin, valokuva jossa päiväys viime marraskuulta ja kuva on otettu ilmiselvästi jossain baarissa! Siinä he kaulakkain istuvat ja suukkoa antavat! Helvetin helvetti!!! Tässäkö ne pitkäksi venähtäneet pikkujoulut nyt sitten ovatkin, meni mukamas kaverinsa luokse yöski kun ei saanut taksia!
Kommentit (18)
Jos on niin ukolle kunnon puhuttelu!!!
Ei ole provo vaan ihan minulla on se valokuva aikuisten oikeasti tuossa ja en osaa muuta tehdä kun tuijottaa sitä muijaa että mikä lutka se mahtaa olla!
Kyllä varmana joutuu mies puristimeen kunhan tulee kotiin!
Niin taidan tehdäkin!
Tai jos laittais lasinalustaks kun syödään kumminkin kun tulee kotiin
ap
Joo laita näkösälle ja yritä olla kysymättä mitään, kato mitä selittää. Sul on varmaan ihan vitun karmea olo! VOIMIA!
Kerro sit miten kävi.
Sitten jos mies ei sitä huomaa, kysy pitäisköhän tää laittaa perhealbumiin... *tsih*
Mun exällä oli kämmenmikrossaan toisen naisen vauvankuvia... eli olivat yhteistä vauvaa miettineet ja mies salaa sitä kuvaa katsellut ja haaveillut vauvasta toisen kanssa. Oiskohan teillä muillakin ex...
Mutta ehkäpä se on Porvoossa ihan normaali käytäntö.
Vierailija:
Niin taidan tehdäkin!
Tai jos laittais lasinalustaks kun syödään kumminkin kun tulee kotiinap
mut se ämmä näkyy, sit arvostellaan sitä yhdessä!!!!!
vaikka mies pettää. Nainen ei välttämättä edes tiedä miehen olevan varattu. Mieshän tässä huorin tekee.
Siinä oli maininta motellihuonelaskusta. Ensin oli raivona, että miks auon hänen postiaan. Muistutin kuitenkin että kyseinen tiliote oli lojunut pöydällä avaamattomana pari viikkoa; niinpä sitten tsekkasin että voiko sen heivata roskiin va täytyykö säästää (silloin ei vielä ollut verkkopankkia).
Mä vedin yli korostustussilla kyseisen tilitapahtuman ja laitoin keittiön pöydälle äijän näkösälle että osuu silmiin heti kun tuli kotiin. Itse en ollut paikalla kun löysi tiliotteen.
Mun mielestä on ihan ok " penkoa" toisen tavaroita silloin kun kyseessä on oma siippa. Jos pitää olla salaisuuksia niin miksi ylipäätään pitää olla yhdessä. Mä aina tsekkaan nykyisen mieheni kännykän ja poistan turhat viestit kun sillä on muuten koko ajan viestitila täynnä. Eipä oo ainakaan vielä tullut sanomista.
Voimia sulle ap! Kokemuksesta tiedän, että on rankat ajat edessä.
oltiin seurusteltu kolmisen vuotta ja olin suht viimeisilläni raskaana,ja sitten päätin järjestää oman vaatekaappini uudestaan..sen tehtyäni olin täynnä energiaa ja päätin järjestää miehenkin kaapin.
sieltä paljastui sitten rasia missä oli kuvia ex-tyttöystävästä vaatteiden kanssa ja ilman. myöskin kaikki reiät oli kuvattu:(
melkein oksennus tuli kun katoin niitä. ja pahinta oli se että mies väitti vihaavansa exää ja sanoi monesti ettei halua olla sen huoran kanssa missään tekemisissä.
kun kerroin löydöstäni miehelleni,hän alkoi myös ensiksi huutaa ja raivota penkomisesta. mutta lopulta myönsi minulle ettei ollut raaskinut heittää kuvia pois...meni muutama viikko eteenpäin ja mieheni muutti exänsä luokse ja siitä viikko syntyi ihana poikamme...että kyllä näitä tapahtuu,todellakin valitettavasti.
ja kysy mitä se tekee sun miehen vaatekaapissa
ja kysy mitä se tekee sun miehen vaatekaapissa
väkisin se tietty on ukkos kampittanu...
ap