Minkä ihmeen takia jotkut juntit laittavat mukulansa
kauppareissulla sinne ostoskärryyn koriin istumaan?!?!? Siis sinne mihin kuuluisi laittaa niitä ostoksia? Vi**u että mulla kiehuu kun junttiääliöt antavat kakaroidensa liata ne kärryt ihan paskasiks kengillään! Eipä taida niillä vanhemmilla paljoa päässä mitään liikkua. Ja kertoo sellanen käytös paljon että millasta kyseisillä henkilöillä on kotona: rapaa. likaa ja hiki haisee!!
Kommentit (34)
Minä ainakin provosoiduin sen verran, että tungen tästä lähtien ne kaikki kolme lastani sinne kärryihin siinä toivossa että ap tai joku hänen kaltainen tyyppi näkee ja pääsen pilaamaan hänen päivänsä ...IHANAA!!!!
5-hengen perheenäitinä olen käynyt vallan helkkarin monta kertaa kaupassa, eikä ole vielä koskaan osunut kuraiset kärryt eteen. Miksi?
jo vähän iso mutta eiköhän se pysty vaikka seisomaan.Kiitos ideasta!
Mustelmilla on onneksi yleensä selvitty.
T: Kaupan täti
Miksi oma mielipiteensä on niin vaikeaa ilmaista asiallisesti?
Vierailija:
Niitä varten kärryissä on oma istuin ja sellaiset lapset jotka siihen eivät mahdu kävelevät. Kärryt on tarkoitettu RUUALLE. Mielestäni vanhemmat jotka lapsensa sinne kärryyn laittavat ovat sivistymättömiä moukkia mutta ehkä heillä lapset istuvat kengät jalassa myös keittiön ruokapöydällä!
eikä meillä sentään ruokapöydällä istuta, vaikka kauppakärryissä lapsi välillä istuukin.
Kun lapsia on kaksi, toinen 1 v ja toinen 3 v, niin tartteehan sen toisenkin voida jonnekkin istuttaa, etenkin jos isoon kauppaan (tavarataloon) menee.
Ja kun ei mahdu siihen vauvojen istuimeen, niin sitten sinne isompaan, ja kyllä menee sinne ihan survomattakin =)
ja onko sun mielestäsi mukavampi kuunnella, kun meidän isompi vinkuu ja huutaa kun tahtoo kanssa kärryn kyytiin. Yksin ei paljon kaksia kärryjä lykätä.
Kyllä mulla ainaki on ne tavarat niissä pusseissa ja purnukoissa jääkaapissaki!!!!! Ja pesen myös jääkaapin välillä! Ja jos jossain purkissa on jotain likaa niinkyllä mä sen pyyhin pois ennen kaappiin laittoa. enkä kaappiin laittaessa mieti: " nyt on kyllä jonku typerän aikuisen pöljät pennut taas ollu kärryissä kun mun ketsuppipurkki oli likainen" .
Jyväskylässä ei ole kärryjä, joihin saisi kaksi taaperoa muuten tungettua. Tai itse asiassa Seppälän Prismassa ja citymarketissa on, mutta YHDET!
Kun käy Oulussa, on vaikka minkänäköistä kärryviritelmää, koska lestojen takia on huutava pula tupla, triplakärryistä.
Siksi.
taitaa olla ainakin kesällä niin että linnuthan ne sinne paskoo ja sotkee..Luulette vaan että ne on puhtaita. Tuskin lapsen vaatteet niiiin likaiset on. Ja ainakin itse en kuraisilla kengillä laita, puhtailla kylläkin. :o)
" ne ruuathan on pakkauksissa" . Joo, niin on, mutta ne koirapaskasissakärryissä olleet ruokapaketit menee sun jääkaappiin. Hyvää ruokahalua!
kun ei sovi enää siihen istuinjuttuun ja kuitenkin on kaupassa sen verran vallaton että koko kauppareissu menisi vituiks kun saisi sen perässä juosta pitkin kauppaa..
eli käytännön sanelema pakko...
yh-isä
ensi kerralla mennään koko perhe kärryyn istumaan. Mies saa meloa perässä ja minä tähystän keulassa, lapset nököttävät siinä välissä. Hii!