Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia todistuksia saivat 2-luokkalaisenne?

Vierailija
05.06.2010 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kaikissa kohdissa se toiseksi paras neljästä rastista paitsi että lukemiseen liittyvissä oli parhaassa kohdassa ja tavaroista huolehtimisessa toiseksi huonoimmassa. Olemme tyytyväisiä todistukseen (paitsi siihen tavaroista huolehtimiseen).

Vierailija
22/25 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvosteluasteikko oli:

osaat erittäin hyvin, hyvin, melko hyvin, jonkin verran, vähän, et osaa riittävästi

Käyttäytyminen

Kohtelias ja ystävällinen melko hyvin

Sääntöjen noudattaminen hyvin

Työrauhan antaminen hyvin

Työskentelytaidot

Ohjeen mukaan toimiminen erittäin hyvin

Itsenäinen työskentely erittäin hyvin

Ryhmässä toimiminen erittäin hyvin

Koulutyöstä huolehtiminen erittäin hyvin

Äidinkieli ja kirjallisuus

Sujuva lukeminen erittäin hyvin

Luetun ymmärtäminen hyvin

Kirjoittamisen perustaidot hyvin

Matematiikka

Perustaidot erittäin hyvin

Soveltaminen erittäin hyvin

Olin suoraan sanottuan pettynyt käytökseen ja äidinkieleen. Oliko todistus selkeästi keskitasoa alle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulun kehityskeskustelussa opettaja sanoi, että hän ei keksi pojastamme mitään kehitettävää. No, ainoastaan sen, että joskus kirjoittaisi huolellisemmin.

Poika on saanut kaikista kokeista pisteitä tyyliin 22/24 tai 23/24. Siis niin äidinkielestä kuin matikasta.

Hän lukee kotona paljon, vaikka minkälaisia kirjoja.

Hän on sellainen rauhallinen proffa-tyyppi. Hän on hymypoika.

Todistus ei kuitenkaan ollut lähellekään tuota luokkaa, mitä yllä on mainittu.

Ainoastaan kirjoittaminen ja mekaaniset päässälaskut olivat parhaimmassa kohdassa "erinomaiset".

Sitten muut lukuaineet ja matikan muut osa-alueet olivat kohdassa "hyvä".

Suurin osa työskentelyy ja käyttäytymiseen liittyvät tekijät olivat "vaihtelevia".

Huonoimmassa ruudussa ei ollut yhtään ruksia.

Kaikista huippu oli, että lukemiskohdassa hänellä oli ruksi toiseksi huonoimmassa kohdassa "luet jo hieman omatoimisesti"...Hän lukee niin paljon, että ruksin olisi pitänyt olla parhaimmassa. No, mitäpä siinä, mistä se opettaja sen olisi tiennyt.

Anyway, olin yllättynyt hänen todistuksestaan. Sen perusteella mitä minä häntä tunnen, miten hän tekee läksynsä ja kokeensa ja sen perusteella, mitä opettaja hänestä aiemmin sanoi.

Vierailija
24/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.peda.net/veraja/vimpeli/aapiskuja/erit/3-4lk/allu

Näistä saa etukäteen vähän osviittaa. Meillä tehty myös ekalla luokalla.

Vierailija
25/25 |
06.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en opettajana hirveästi A-kohtaan jaellut, asettaa turhia paineita pienille koululaisille, varsinkin kun se B-kohta on myös kiitettävä.

Täällähän kaikki saa aina kiitettäviä ja kaikkien lapset oavt oppineet lukemaan 2 vuotiaana ja mikä parasta tulot aon suurimmalla osalla huippuluokkaa. Kaikki on mahdollista täällä ;)

Itse olen 2lk opettaja ja annoin koko luokkaan vain 4 A:ta ja ne meni kaikki eri oppilaille.