Lue keskustelun säännöt.
inglesina ekspresso
Kommentit (2)
niinhän se taitaa olla Inglesina Espresso.
Pidän kyllä eniten tavallisesta Juhla Mokka -kahvista-
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänniinhän se taitaa olla Inglesina Espresso.
Pidän kyllä eniten tavallisesta Juhla Mokka -kahvista-
ekspresso? Kutsutko sä sitä kahviakin ekspressoksi?
Se on espresso, kuten nuo rattaatkin. Meillä oli jotkut Inglesinat ja hyvät oli.