Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 65kg liikaa 170cm naiselle?

Vierailija
04.06.2010 |

Siis jos pudottaisin painoa vaikka 3kg niin näyttäisinkö hoikemmalta. Vai kuinka paljon pitäs laihduttaa. Liikun kyllä mutta läskiä on vatsassa ja reisissä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan ei ole.

Vierailija
2/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat kiinteytyä niin lisää liikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. Huolestunut

Vierailija
4/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saman pituinen ja painan 72 kg. Ihan ok tämäkin vielä on. En tunne itseäni ollenkaan lihavaksi, jos nyt en hoikkakaan ole. Ennen raskautta painoin 68 kg ja se on tavoitteeni.

Vierailija
5/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toki se 62kg on parempi bikineissä :)

T: 170cm, joka ollut aikuiselämänsä varrella painoissa 54-72kg

Vierailija
6/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painan n. 67 -68 kiloa ja minua sanotaan hoikaksi, jopa anorektikoksi. Olen 168 cm pitkä.

Vierailija
7/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just ton ennen raskauttani.

Vierailija
8/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi. Tuon painoisena joutuisin pitämään 40-koon housuja ja yläosa olisi silti 34, ei hyvä.

Jos paino jakautuu tasaisemmin ja olet suht kiinteä sekä "roteva" niin sitten tuo paino on ihan hyvä. Itse olen todella hentoinen ruumiinrakenteeltani ja kaikki paino kertyy peppuun ja reisiin, joten pakko pysyä tosi hoikkana jos en halua näyttää keilalta.

Kerran pääsin lihomaan lähelle tuota lukua, ja yläosaan ei tullut yhtään lisää! Kaikki kertyi alas

Vierailija
9/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainoisista naisista, joilla on rinnat ja jotain muuta kuin luut pepunkin tilalla:)Jos halut huippumalliksi ja luurangon kuvaksi niin?

Vierailija
10/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi. Tuon painoisena joutuisin pitämään 40-koon housuja ja yläosa olisi silti 34, ei hyvä. Jos paino jakautuu tasaisemmin ja olet suht kiinteä sekä "roteva" niin sitten tuo paino on ihan hyvä. Itse olen todella hentoinen ruumiinrakenteeltani ja kaikki paino kertyy peppuun ja reisiin, joten pakko pysyä tosi hoikkana jos en halua näyttää keilalta. Kerran pääsin lihomaan lähelle tuota lukua, ja yläosaan ei tullut yhtään lisää! Kaikki kertyi alas

Mutta kun eihän susta jää sitten ees sitä peppua, mikä kiihottais ketään? Luurangot tuskin ketään kiinnostaa, paisti homoja vaatesuunnittelijoita.

Toiset miehet on peppumiehiä ja toiset tykkää tisseistä. Karkotat ne peppumiehetkin, jos laihdutat!

Vierailija
11/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo enemmän kuin vaaka.

Vierailija
12/12 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka on sanonut ettei jää peppua? Minulla on aina ollut mukavan pyöreä peppu, suhteessa isompi kuin muu kroppani. Enkä todellakaan ole luuranko vaikka olenkin hoikka, johtuen siitä että olen hentoinen ruumiinrakenteeltani. Rotevampi ihminen näyttäisi liian laihalta samanpainoisena kuin minä, mutta jos näkisit minut, et pitäisi liian laihana sillä en ole yhtään luiseva vaikka olenkin hoikka.

p.s mieheni on peppumies, ja ihan hulluna peppuuni :)

Mutta kun eihän susta jää sitten ees sitä peppua, mikä kiihottais ketään? Luurangot tuskin ketään kiinnostaa, paisti homoja vaatesuunnittelijoita.

Toiset miehet on peppumiehiä ja toiset tykkää tisseistä. Karkotat ne peppumiehetkin, jos laihdutat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän