Siis hyi!!! (ja jälleen herkät kiertäköön tämän aloituksen!)
Mitäs turhaan sitä hanuria paperilla pyyhkimään kun se pyyhkiytyy niiiiin kätevästi saunan laudeliinaankin.
Näköjään... Hyi s**tana taas miehen touhuja!
http://www.aijaa.com/v.php?i=6284639.jpg
Kommentit (27)
viitsi takapuolta kauheesti hinkkailla ennen saunaan/suihkuun menoa. Pesen sen sit suihkussa kunnolla.
Mut siis ihmettelen enemmän kuvan ottajaa ja ap:ta kuin saunassa pieraisijaa...
mut ap:n takia nauran täällä kyyneleet silmissä ääneen! :DDD
Juuriko tuollaisia kuvaajia maailmassa on!!! :DDDDDDD
nimim. jännityksellä odotan, milloin kalsareitten vauhtiraidat on koko kansan pällisteltävänä. :D Miesparka. :D
jonka takia kaikki kakka ei sit siihen paperiin tartu vaan niihin karvoihin takapuolessa
jonka takia kaikki kakka ei sit siihen paperiin tartu vaan niihin karvoihin takapuolessa
mutta laamin paperilla aina niin pitkään että varmasti ei jää haaleatakaan jälkeä papruun.
Mies ottaa 2 palaa, käärii ne hassusti ja töpäyttää. Sitten toisen kerran.
Siinäpä se pyyhintä. Hän ei edes katso, että vieläkö irtoaisi.
t: ap
mä olen monesti häneltä kysynyt, että etkö pyyhi takapuoltasi, tai kuinka huonosti sen oikein teet.. ei mun alkkareissa mitään paskaraitoja koskaan ole!
ja en mä niitä alkkareita tutki, mutta pyykätessä huomaa pakostakin (mielelläni olisin kyllä huomaamatta)
ja mä kun oon syyttänyt tosta lapsia :(
Toivottavasti teillä ei käy kovin usein saunavieraita :/
Ettet vaan tainnu itse pyyhkiä ;D
kun ap on tohkeissaan kulkenut kakkaisen pefletin kanssa etsien ensin kameraa, sit asetellut liinan lattialle, ottanut kuvan, ladannut kuvan nettiin, linkittänyt tänne... Voi että, mitähän siinä on ap:n mielessä mahtanut liikkua? "Hei tää on pakko näyttää AV-kavereille kans!"
perse.Sit sen boxerit on aina iha paskassa,ja perse haisee jollekki iha kauheelle ku niihin karvoihin jää paskaa vaikka se kuin pyyhkis.
Joskus on käyny niin et ku oon ottanu siltä suihin,niin on meinannu laatta lentää ku haisee niin karsee paska :DDD HYI!!!!!!!
Juu,ja yks päivä sil oli vaaleat kesähousut jalassa,ja voi vitsi että mua säälitti ku niis housuissa oli persvaon kohdalla semmonen tummempi hikiläiskä...siis ku perse hikoilee ja sit niist karvoista irtoaa sitä paskaa ja jää housuihin.
No mä lupasin sille et leikkaan siltä ne perskarvat,ku voin vaan kuvitella kuin inhottavaa hänestä on olla niin karvainen....ja ennenkaikkea tukalaa...
jonka
takia kaikki kakka ei sit siihen paperiin tartu vaan niihin karvoihin takapuolessamutta laamin paperilla aina niin pitkään että varmasti ei jää haaleatakaan jälkeä papruun. Mies ottaa 2 palaa, käärii ne hassusti ja töpäyttää. Sitten toisen kerran. Siinäpä se pyyhintä. Hän ei edes katso, että vieläkö irtoaisi. t: ap
Yksi tarkkailee miten toinen pyyhkii pyllynsä. Tämä jos jokin on romantiikkaa!
tulin tänään eka kertaa näille sivuille ja kylläpä kannatti!
Mies ottaa 2 palaa, käärii ne hassusti ja töpäyttää. Sitten toisen kerran.
Siinäpä se pyyhintä. Hän ei edes katso, että vieläkö irtoaisi.
t: ap
Me ollaan miehen kans oltu kimpassa jo 20 vuotta enkä edelleenkään tiedä miten monta paperinpalaa ottaa kun pyyhkii, töpöttelee tai miten sit putsaakaan pyllyvaon. Jotain rajaa ap :D
siis oikein asettelit kakkaisen laudeliinan matolle ottaaksesi siitä kuvan? Kaikkee sitä... =DDD