Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten usein teillä imuroidaan ja pestään lattiat?

Vierailija
04.06.2010 |

Meillä imuroidaan ja pestään lattiat kahdesti viikossa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imuroin matot ja pyyhin lattiat tomuliinalla. Aina tarvittaessa pyyhin tahrat ja lakaisen irtoroskia harjalla ja rikkalapiolla.

Vierailija
22/24 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa hän on lomalla. Voi ei...joudun itse siivoamaan varmaan kerran, pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole lemmikkejä eikä allergioita, sairaspäiviä meillä vanhemmilla ja 5 v lapsella jokaisella ehkä 7 vuodessa. mies on syönyt antibioottikuurin viimeksi armeijassa (on nyt 30), mä olen syönyt yhden viimeisten 20 v aikana ja lapsi ei koskaan. Kenelläkään ei ole koskaan ollut mitään ruokamyrkytystä tms. vaikka matkustellessa ruoka ei varmaan ole aina täyttänyt suomalaisia hygieniamääräyksiä ;)

Aika harvoin näyttää usealla tuo siivousinto nostavan päätään. Kerran kuussa lattianpesu kuulostaa hmm aika epähygieniseltä. Jokainenhan tyylillään.

Vierailija
24/24 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin tuli lapsia. Sitä ennen pesin lattiat aina ennen joulua ja keväällä kevätsiivouksen yhteydessä. Keittiön lattioita ja eteistä vähän useammin mutta periaate oli se, että jos jotain tippui, se pyyhittiin heti. Ja aika harvoin tippui kahden aikuisen taloudessa. Vieraat ottivat kengät pois eteisessä, joten en käsittänyt, miten se lika niihin lattioihin voisi pinttyä.

Sitten tuli lapsia... Nyt pestään kerran viikossa, kun en useammin ehdi. Ja sekin on liian harvoin, näkyy kaiken maailman jälkiä vähän väliä lattioissa! Imuroidaan yleensä 1-2 kertaa viikossa, mutta nyt ei olla löydetty meidän kyläkaupasta meille sopivaa imuripussia, joten viikko on jo hurahtanut ja pölyt kurkkii nurkista ja muruset pöydän alta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi