Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PARTYLITE

Vierailija
04.06.2010 |

Otin lähes vuosi sitten kutsut parylitelta ja sen jälkeen olen moneen kertaan todennut miten huijausta koko touhu on. Minulla on vieläkin saamatta jotain emännän lahjoista ja kutsuistani on jo tosiaan 8kk. Esittelijä on keksinyt jos jonkinlaisia syitä siihen miksei tuotteet ole tulleet.. Oli ahtaajien lakkoa ja partylitellä koneet sekaisin tms.. Olen jutellut asiasta muiden Partyliteä emmänöiden ihmisten kanssa ja niillä on ihan samanlaisia kokemuksia.. Tuotteita jäänyt saamatta ja tullut vääriä kynttilöitä ja esittelijä ei toimita tuotteita.. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuhastellut PartyLite tuotteiden parissa emäntänä ja vieraana pari-kolme vuotta, ja aina on kaikki tullut ajallaan. Jos on jotain viivästyksiä toimituksissa joskus ollut, konsultti on niistä ilmoittanut hyvissä ajoin, joskus jo tilausvaiheessa. Ja saamatta ei ole tietenkään koskaan mitään jäänyt. Nehän hyvänen aika maksetaan heti, joten tosi outoa, jos jo maksetut tuoteet ei tule. Miten paljon mahtaa olla konsultilla vaikutusta asiaan? Meidän konsultti on melko perfektionistinen tyyppi, joten se ehkä vaikuttaa ainakin infon kulkuun.

Vierailija
2/10 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuhastellut PartyLite tuotteiden parissa emäntänä ja vieraana pari-kolme vuotta, ja aina on kaikki tullut ajallaan. Jos on jotain viivästyksiä toimituksissa joskus ollut, konsultti on niistä ilmoittanut hyvissä ajoin, joskus jo tilausvaiheessa. Ja saamatta ei ole tietenkään koskaan mitään jäänyt. Nehän hyvänen aika maksetaan heti, joten tosi outoa, jos jo maksetut tuoteet ei tule. Miten paljon mahtaa olla konsultilla vaikutusta asiaan? Meidän konsultti on melko perfektionistinen tyyppi, joten se ehkä vaikuttaa ainakin infon kulkuun.

Joo itse olen ollut kutsuilla paljon ja aina olen saanut kaikki tuotteeni. Nyt kun itse pidin niin konsultti oli uusi tuttavuus minuklle.. Ja hän ei tosiaan hoida homaansa niinkuin pitää. Minun kutsuilta tuli neljät jatkot ja niistä jatkoista tuli jatkoja ja tietenkin minä kierteen aloittajana olin lähes joka kutsuilla.. Nyt kun olen puhunut näiden emäntien kanssa on kaikki takunnut konsultin kanssa. Ja meidän tästä porukasta on monella saamatta vielä tuotteita jotka on siis jo maksettu tilaushetkellä. Olen yrittänyt ottaa yhteyttä häneen, mutta ei vastaa puhelimeen.. Kertoilee vaan sitten kun hänet näen jossain niin ihmeellisiä tarinoita siitä miksi ne ei ole vielä tullut..

Ja muutenkin Partylite on mielestäni kallistunut ihan liikaa siihen nähden että melkein joka kipon pohjassa lukee made in china.. Ainoa mikä minua siinä enää viehättää on se, että ne kynttilät on ihanan tuoksuisia (mutta KAMALAN kalliita). Tosin lapseni 4v. valittaa jos polttaa liian kauan että häneen päähän menee haju..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ne on ihan täyttä humpuukia.. Ystävät puolipakolla käsketään ja tuputetaan ylihintaisia kippoja joita puoletkaan ei oikeasti kaupasta ikipäivänä ostais. Oon joskus ollut kutsuilla ja meinasin pyörtyä kun tuikut maksoi 10€ kun kaupasta ostaa niitä muovirasioissa olevia tuikkuja 2€ ja saman asian ajaa.. Jos kaupassa näette kynttilän joka on 7cm korkea ja maksaa 15€ te olisitte varmoja että siitä puuttuu pilkku välistä, partliten kuvastosta te ostatte sen ajatellen "ei tää nyt niin kallis ole" ON SE

Vierailija
4/10 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä vaikka valitus jollekkin ylemmälle taholle. Itse en ole ikinä jäänyt paitsi mistään, mitä olen tilannut.

Vierailija
5/10 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on käynyt lähes samalla tavalla kun emännöin kutsuja. Sain odottaa tuotteita PALJON kauemmin mitä esittelijä lupaili.. Ainakin 3kk meni ennenkun vieraani sai tuotteet. Eikä konsultti vastannut ikinä puhelimeensa kun yritti kysyä koska ne tulee.. Itselläni oli kutsut joulun aikaan ja konsultti sanoi että ehtii hyvin ennen joulua, mutta meni kyllä helmikuuhun ennenkuin tuli tavarat!

Vierailija
6/10 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeppä vaikka valitus jollekkin ylemmälle taholle. Itse en ole ikinä jäänyt paitsi mistään, mitä olen tilannut.

Tekisin heti valituksen jos löytäisin jostakin numeron tai jonkun palaute jutun.. Mutta partyliten sivuilla on vaan jokapaikassa "ota yhteyttä konsultiisi" enkä haluaisi päin naama tälle konsultille sanoa asiasta...

Vierailija
7/10 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri järjesteli kutsuja, ja kävi ovelta asti hakemassa, kun ei ollut tullut tarpeeksi vieraia. En pidä todellakaan pakkomyynistä en mistään tuoteista.

Vierailija
8/10 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyramidihuijaus on Suomessa LAITONTA. Ei kannata ostaa mitään partyliteltä. Käyttävät hyväksi viattomia ja tietämättömiä ihmisiä hyväksi ja niin on teillekin käynyt jos olette antaneet rahaa tuotteisiin. Miksi muuten ostaminen olisi niin vaikeaa ja kallista?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyramidihuijaus

Vierailija
9/10 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 2 vuoden aikana ollut pari kertaa emäntänä ja monissa esittelyissä vieraana. Lähes kaikista olen tilannut jotain. Tuotteet on aina tulleet ajallaan. Jos jonkin tuotteen saanti on viivästynyt, on se ollut tiedossa jo tilatessa ja senkin olen saanut korkeintaan 3 viikkoa myöhemmin kuin muut tavarat.

Veikkaan että konsultilla ei ole puhtaat jauhot pussissa jos jatkuvasti hänen kanssaan ongelmia.

Vierailija
10/10 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavaroiden saaminen kestää kuukausia niin vika on silloin ikävä kyllä konsultissa, ei yhtiössä. Yhtiö ei anna asiakkaiden odottaa tuotteita noin kauan. Jos joku tuote on tilapäisesti tai lopullisesti myyntikiellossa ja se on jo ehditty tilata, niin asiakas saa lahjakortin,joka vastaa tuotteen arvoa. Toimitukseen voi tulla viivytyksiä rahdista ja postista johtuen, mutta eivät nekään kuukausia kestä. Tilauksiin voi pakkausvaiheessa ikävä kyllä tulla inhimillisiä virheitä,mutta jos niitä tulee, niin ne korjataan saman tien. Tämä on oma kokemukseni ko.firmasta, että hyvin koitetaan asiakkaita palvella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän