Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustatko olevasi tällainen ihminen?

Vierailija
04.06.2010 |

Mulla on kaksi kaveria joilla ei tunnu olevan muuta asiaa kuin toisten pilkkaaminen ja selän takana puhuminen(Kumpikaan ei tunne toistaan). Joka kerta kun olen nähnyt jommankumman niin minulle tulee tapaamisen jälkeen oikein paha mieli kun alan miettimään miten paljon siellä taas jauhettiin paskaa. Tämä "se teki nyt sitä ja arvaa kuule miten se syöttää sen vauvaa" alkaa samalla sekunnilla kun kaverin näen. Parasta tässä on vielä se, että usein kun minulle haukutaan jotain ihmistä en edes tunne niitä henkilökohtaisesti. Hyvä siihen sitten kommentoida jotain. Tiedän pitäisi sanoa suoraan näille kavereille, muttei se ole kauhean helppoa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten puhutaan tollasia, koska se on sitä omaa elämää..

Miksi ei voi miettiä toisen kanssa miten joku mamma vauvaansa syöttää, vaikkei tuntisi? Eli siis sinäkin haukut tuttuja vai lähdetkö puolustamaan vaan tuttuja?

Sen tajuan ettei tuntemattomattomasta voi itse aloittaa keskustelua mutta voihan kommentoida miten joku toimii?

Jos sun kaverilla on pienet piirit tässä elämänvaiheessa niin koita ymmärtää.

Minä en tajua miksi pitäisi olla samaa mieltä kasvotusten ja sanoa vasta selän takana mitä oikeasti ajattelee. Ei silloin voi koskaan tuntea toista jos aina valehtelee ja vaan myöntäilee.

Kunnon kaveri voi sanoa ajatuksensa.

Vierailija
2/4 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi miettiä tollasia asioita, mitäpä muutakaan mutta se kun aletaan KOKO ajan puhumaan vain muiden tavoista. Arvostellaan sitä miten joku ei käy katsomassa vauvaansa sairaalassa tai HAUKUTAAN oikeasti haukutaan jotain minulle täysin tuntematonta ihmistä.

Lähinnä nyt se tässä taka-ajatuksena että nämä ihmiset puhuvat sellaisia asioita joita ei pystyisi puhumaan näille ihmisille päin naamaa tai todella luottamuksellisia asioita.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmistyypin ja on niin rasittavaa seuraa tuommonen. Itellä aina huono fiilis tuommosten kyläreissujen jälkeen ja en mielellää tapaa tällaisia ihmisiä. Ymmärrän ap mitä tarkoitat.

Vierailija
4/4 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaisia tunnen monta. Niiden seurassa tulee huono olo ja saa liikaa negatiivista energiaa.