Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: ainoa paikallinen kesäkerho on kirkon, olemme ateisteja!

Vierailija
04.06.2010 |

Onko todellakin näin, että minun on jätettävä ekaluokkalainen (kohta tokaluokkalainen) yksin neljäksi viikoksi päivisin tai pistettävä se nielemään kirkollista huttua!

Meillä kirkonkerhossa lapsia aivopestään sylikeskusteluissa, että ne jotka eivät usko Jumalaan joutuu kuoleman jälkeen Helvettiin!

Asumme Helsingissä, joten luulisi vaihtoehtoja riittävän, mutta ei. Yksin se ei pärjää, aivopestäväksi siis.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuisto on avoin toimipiste lapsille ja perheille sekä eri yhteistyötahoille kohdata toisensa arjessa yhdessäolon ja eri teemoihin liittyvien tapahtumien merkeissä.

Ei siellä siis katsota perään!

Ihan turha huutaa provoa, kun meidän seurakunnassa ihan oikeasti on täti, joka puhuu lapsille saatanasta ja helvetistä. Siitä on valitettu useasti. Ei auta.

Joku sairas mieli haluaa pelastaa kiristämällä ja uhkailemalla lapsia.

ap

Vierailija
22/25 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just juu. Mä olen ollut jo 4 vuotta työelämässä ja rakentanut urani lähes alusta taas uudestaan. 320 eurolla ei saa kuukaudeksi minkään uskontokunnan hoitajaa.

Olen yksinhuoltaja. Mummulassa ei ole muita lapsia. 4 viikkoa puoli seniilin mummun kanssa ei ole hyvä idea.

Pikku rukous tai inanen virsi vielä menisi, mutta näitä saatanoita ja perkeleitä en jaksais.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu Jumalasta, maksu on 53 e/vrk. Saa oman huoneen tai pääsee meidän samanikäisen kanssa yhteiseen huoneeseen.

Vierailija
24/25 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos näkisit itsekin vähän vaivaa lapsesi eteen. Niin ja tuo 80 euroa ei ole mitään. Loputhan maksetaan meidän muiden maksamasta kirkollisverosta. Sinä vapaamatkusta kehtaat vielä valittaa.

Vierailija
25/25 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tarkoitettu niille, jotka kuuluvat

kirkkoon. Eli ei teidän perheelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan