Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko synttäreillä suotavaa ,tarjota suolaista syötävää.

Vierailija
14.06.2010 |

Muistui vain mieleeni siskon 60 vuotia juhlat. NEolivat noin, 60 km päässä ja kutsu oli että tulkaa keskipäivällä. Siskoni kertoi,että ei leiponut mitään suolaista syötävää. Oli toinen toistaan imelämpiä osto herkkuja kuten juustokakkua ja muuta. Mieheni purnasi mulle ,olis siellä voinut olla jotain muutakin ,kuin imellyksiä. Meillä on tapana laittaa kaikkea pikkusuolaista, kun ne tekevät kauppansa enemmän. Erilaisia salaatteja, pasteijoita ja perinteisiä riisipiirakoit, lapset tykkää niistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin kyllä on tarjolla aina sekä suolaista että makeaa (yleensä suolaista jopa enemmän kuin makeaa) mutta tämä on sellainen juttu että varmaan jokainen saa päättää itse. :)

Vierailija
2/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mielestä myös kellonaika vaikuttaa asiaan. Jos kutsuu keskipäivällä eli klo 12, on se aikalailla lounas aika. Sama jos kutsuu illalla, on kyseessä päivällisaika, jolloin voisi ajatella, että tarjolla olisi myös jotain ruokaisaa. Iltapäivällä klo 14-15 voisi kutsua vain iltapäiväkahville ja makeille herkuille ja ajatella, että ihmiset syövät lounaan kotonaan ja menevät taas illaksi kotiin syömään. Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä,kun on juhlat yritän keksiä jotain uutta suolaista tarjottavaa. Ovat tottuneet ,että niitä meillä on. Nytkin oli tyttären pojan rippijuhlat mietittiin tarjottavaa tyttären kanssa.Juusto kinkku piirakka oli hyvää, samoin chilitonnikala purjo piirakka sai kehuja. Eihän se ole iso vaiva tehdä muutakin, kuin imeliä herkkuja, hyviä on nekin.

Vierailija
4/4 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin juuri lasteni kanssa kummitytön synttäreillä, matkaa suuntaansa liki 80km. Tarjolla kaupan hillopitko, josta riitti just ja just siivu per nenä ja sit kaupan keksejä samalla jaolla.

Onneks arveltiin jo kokemuksesta näin käyvän ja varattiin autoon eväät. =0) Mä en ole ikinä saanut tuossa paikassa suolapalaa synttäreillä vaikka jokainen, joka sinne menee, joutuu ajamaan pitkän matkan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi