Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko äitiyspakkauksesta voisi pyytää?

Vierailija
04.06.2010 |

Otin vuoden 2010 äitiyspakkauksen (siis se uusin), mutta koska olen saanut paljon vauvanvaatetta, paketti onkin tarpeeton. Mihin hintaan paketti mahdollisesti ostettaisiin? Kyseessä siis muuten nykäisemätön paketti, mutta on tarkistettu, että kaikki on ok kunnossa...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kukaan ei halua ostaa sitä koko pakkausta. Mä en ainakaan ostais (en tarvi sieltä läheskään kaikkia tavaroita) itellä siis on yks pakkaus, mutta jos tarvisin niin voisin ostaa joitain tavaroita/vaatteita mut en koko pakkausta.

Vierailija
22/34 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkosuomalaiset voivat tilata sen suoraan itselleen jos niiin sitä haluavat. Itse olen ulkosuomalainen ja en edes ajatellut sen tilaamista. Täällä on vauvan kutimia ihan tarpeeksi myytävänä.

Ehkä voit netin kautta saada ostajan jos hinta on 50% siitä mitä se maksaa jos sen suoraan itsenäisesti ostat.

älä kuuntele huhuja joiden mukaan pakkaus on 3 kertaa hintansa arvoinen. He ostavat tuotteensa suoraan tuottajalta ja saavat alennuksia kun niin suuria määriä ostavat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun AP olisi voinut ottaa sen rahana ja saanut 140€ rahaa. Mielestäni se on AP:lle maksanut tuon 140€. Vai annatko esim. lapsilisäsi pois, kun olet ne "ilmaiseksi" saanut?

AP myy pakettisi esim. huuto.netissä, siellä jotkut myyvät paketin kokonaisena ja toiset osissa ja ovat saaneet ihan kohtuu hintoja niistä.

Kuinka joku voi edes harkita myymistä, jos on ilmaiseksi saanut? Mä antaisin kirpparille tai Karjala-keräykseen tms., jos ei mulle kelpais.

Vierailija
24/34 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasin jo ketjuun aiemmin ja ymmärrän erittäin hyvin, että pakettia myydään. Minä tosiaan olen ostamassa pakettia sen takia että ulkomailla asuva suomalainen sisko ei sitä pakettia kelalta saa. Mielummin ostan sen täältä kuin maksan kelalle siitä summan. Eli jos olet edelleen kiinnostunut myymään, niin katso ostetaan -palstalta lastenvaatteet 45-80cm.

Vierailija
25/34 |
09.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tosiaan olen ostamassa pakettia sen takia että ulkomailla asuva suomalainen sisko ei sitä pakettia kelalta saa. Mielummin ostan sen täältä kuin maksan kelalle siitä summan.

voit ostaa sen suoraan kelalta ja pyytää heitä lähettämään se siskollesi postitse.

Jos siskosi asuu jossain kaukana niin ehkä hän mielummin ostaa paikallisia tuotteita, koska jos tuohon summaan lisää postikulut niin kyllä se aika kalliiksi tulee

Ja lisäksi jos siskosi asuu lämpimämmässä ilmastossa niin hän ei lopulta edes käytä kaikkia pakkauksessa olevia tuotteita

T:ulkosuomalainen

Vierailija
26/34 |
10.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaus ilmlestyy, voi olla monia jotka ottaisivat tämän sen sijasta. (värien tms suhteen)

Sitten myyt sen huutonetissä!140 on reilu hinta!

Vierailija
27/34 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaukseni Huutiksen kautta muistaakseni 120 eurolla.

Syynä (jota ostaja ei onneksi kysynyt) oli se, että vauvamme kuoli kohtuun kuukausi ennen syntymää.

En halunnut säilyttää pakkausta, sillä se olisi tehnyt liian kipeää.

pitäis varmaan pysyä erossa näistä av:n jutuissa. laskettuun aikaan kuukausi ja törmään näin surullisiin juttuihin. just kun miettii että pesiskö jo vauvan vaatteita yms.

Vierailija
28/34 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille ASIALLISTEN kommenttien lähettäjille :)!

Paketti on myyty ulkosuomalaiselle ostajalle kohtuuhintaan, hyvä, että vaatteet jne. pääsivät käyttöön.

Vierailija
29/34 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap oot pelle

...koeta kasvaa aikuiseksi... ;D

Vierailija
30/34 |
18.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minä en raskinut luopua äitiyspakkauksesta, vaikka vauva kuolikin synnytykseen...vaan säästin sen siinä toivossa, että joskus vielä eläväkin lapsi saataisiin kotiin asti niitä vaatteita käyttämään. Ja nyt ne on sitten käytössä.

Vierailija
31/34 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kohtuuhintaan ostaa, sillä en ulkosuomalaisena ole siihen oikeutettu!

Vierailija
32/34 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä möin (puoleksi)käytetyn 2008 vuoden pakkauksen Huuto.netissä muistaakseni 42 €:lla. Pyyhe, makuupussi, jotkut vaatteet oli käyttämättömiä. Muut todella siistissä kuosissa.

Vierailija
33/34 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helistin.fi, sieltä löytyy monta ostajaa!

Vierailija
34/34 |
17.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkaukseni Huutiksen kautta muistaakseni 120 eurolla.

Syynä (jota ostaja ei onneksi kysynyt) oli se, että vauvamme kuoli kohtuun kuukausi ennen syntymää.

En halunnut säilyttää pakkausta, sillä se olisi tehnyt liian kipeää.