Voiko mies OIKEASTI pitää jennifer lopezin näköisestä naisesta, jolla on iso perse ja löllyreidet?
Kommentit (59)
koko nainen. Uudessa videossakin tosi timmi
Onhan sillä alakroppa suhteessa yläkroppaan vähän " isompi" mutta hänelle se sopii mainiosti.
Pikemminkin Jlolle 10 kiloa lisää...
Katsokaas mua ku mä löysin caps lockin koneesta. VOITTEKO oikeesti USKOA tätä IHMETTÄ?
Paljon kauniimpi kuin luikkuperseet.
PITÄÄ olla kunnon perse ja reidet.
kunnon perse ja reidethän tekee naisesta naisen.
Tiukka lihaksikas kunnon peppu ja lihaksikkaat reidet tekevät myös miehestä seksikkään !!
JLo tuskin vilkaisisikaan tikkukinttuista pallomahaheppua heh ehhh...
..kuvia kyseisestä naisesta uran alkuvaiheilta, kovin on muuttunut. Niin se kirurgia saa ihmeitä aikaan. Tiä minkälainen tästäki vaimosta tulis, jos pääsis pieneen muotoiluun.. :)
Ja sitten IRL käy ilmi, että monet miehet pitävätkin siitä " reitevästä ja persevästä" (lue: normaalipainoisesta ja kurvikkaasta) naisesta. Ei kai Jenny Lopezin tarvitse miellyttääkään kriittisen naiskatsojan silmää, jolle vain anorektinen lattaperse c-kupin rinnoin sekä kilometrin pituisin säärin varustettuna on " kaunis" . Musta tuntuu, että naiset sitä tiukkaa kauneusihannetta itse vaalivat, ihan varmuuden vuoksi kai.
Suuret rinnathan on täys turn off. Maidon täyttämät rinnat on kyllä ihanat, mutta lähinnä vain omalla vaimolla. Naisella tulee painopiste olla lantiossa!
Tanssijanainen, Newricolainen, voiko muuta mies toivoa.
Taitaa olla kateellisten pohjalaisten isoluisten naisten syytä
tämä keskustelu
itse olen nainen ja mun mielestä hän on hyvännäköinen nainen ja voin kyllä miehen puolesta sanoa,että sillä on sellainen pylly ja reidet mistä mies pitää...itsellä tuo takapuoli on samanlainen,reisissä sais olla enemmän lihasta.
löllyreidet tunteja päivässä treenaavalla naisella?? Joojoo, kateellisten panettelua tollanen! Valtaosa julkkisnaisista on liian laihoja. Voihan se jonkun silmää miellyttää, mutta ei mun ainakaan.
mutta nainen (Jennifer " J Ho" Lopez) on kuvotus
ei heilauta viisaria pätkän vertaa
Ja kaupan päälle vielä lyhyeksi kynityt punaiseksi tai tumman luumuiksi värjätyt kananperse- hiukset.