Onko miehesi koskaan ottanut sinua mökin pihanurmella, doggy stylena?
Kommentit (17)
on mun mielestä tosi rahvaanomaista!
ne mökkelijät oli vähän hämillään... =0)
Meillä ei oo omaa mökkiä niin lainattiin jonkun muun mökin nurmea..
Ja naapurin 75-vuotias mummo näki :O
jälkikäteen mietin et näkiköhän mökkinaapurit...=)
meidän mökillä ei ole nurmikkoaon mun mielestä tosi rahvaanomaista!
Meillä ei ole mitään aitoja mökin ympärillä ja jostain puiden välistä saattaa naapurit nähdä, niin ollaan yhden ison pihakiven vierssä viltin päällä puksuteltu, kun odotettu että makkarat kypsyy grillissä.
Meillä ei ole mitään aitoja mökin ympärillä ja jostain puiden välistä saattaa naapurit nähdä, niin ollaan yhden ison pihakiven vierssä viltin päällä puksuteltu, kun odotettu että makkarat kypsyy grillissä.
olette viltin päällä jonkun sammalkiven vieressä ja kuuluu puks-puks-puks kuin höyryveturilla ja samalla kääntelet pallogrillin makkaraa.
olette viltin päällä jonkun sammalkiven vieressä ja kuuluu puks-puks-puks kuin höyryveturilla ja samalla kääntelet pallogrillin makkaraa.
Meidän mökillä piha on aika avoin ja naapureita näköetäisyydellä. Eipä olla siis uskallettu lempiä pihalla vaan kävellään läheiseen metsikköön päiväkävelylle joka joskus muuttuu päiväpanoksi.
Mun aloitteesta ja mies muistelee sitä muutaman vuoden takaista episodia vieläkin kaiholla... Nyt lapsia niin ei oikein oo aikaa, eikä mahdollisuuttakaan tuollaiseen pelleilyyn ;)
nurmikkoa mökillä joten ei. Mättäikköä vaan ja sen sellaista kasvistoa.
oli sellainen elokuinen loppukuun yö, kuutamo noisi juuri järven ylle ja olimme tulossa hieman humalaisina naapurin rapujuhlista.
Siinä maisemaa ihaillessamme aloimme halaamaan ja suutelemaan ja yksi asia johti toiseen.
Koska olimme muutenkin menossa pian nukkumaan, niin asetuin kontalleen nurmikolle ja mies nosti kesämekkoni helman ylös ja laski pikkuhousuni alas ja työntyi takaapäin sisääni.
Voi kuulkaa siskot, se tuntui hyvälle.
joskus ennen lapsia. Taisi olla keskellä kirkasta kesäpäivää nurtsilla ihan rannan vieressä. Mies veti minua kunnolla takaapäin ja yhtäkkiä lipsahti väärään aukkoon. Sattui niin perkeleesti, että piti huutaa kurkku suorana. Vastarannalla varmaan ihmeteltiin, että sikaako siellä tapetaan..
En voisi kuvitellakaan enää ryhtyväni moiseen, sillä mökille saattaa tulla minä hetkenä hyvänsä miehen sukulaisia, jotka asuvat siinä vieressä.
Nuorena näköjään kehtas.
ja terassilla oltiin kerran 69:ssä niin ja laiturilla!