Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi koskaan ottanut sinua mökin pihanurmella, doggy stylena?

Vierailija
04.06.2010 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja terassilla oltiin kerran 69:ssä niin ja laiturilla!

Vierailija
2/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä tosi rahvaanomaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne mökkelijät oli vähän hämillään... =0)

Meillä ei oo omaa mökkiä niin lainattiin jonkun muun mökin nurmea..

Vierailija
4/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naapurin 75-vuotias mummo näki :O

Vierailija
5/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkikäteen mietin et näkiköhän mökkinaapurit...=)

Vierailija
6/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän mökillä ei ole nurmikkoaon mun mielestä tosi rahvaanomaista!

Vierailija
7/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään aitoja mökin ympärillä ja jostain puiden välistä saattaa naapurit nähdä, niin ollaan yhden ison pihakiven vierssä viltin päällä puksuteltu, kun odotettu että makkarat kypsyy grillissä.

Vierailija
8/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen ikävä kyllä single.

Vierailija
9/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään aitoja mökin ympärillä ja jostain puiden välistä saattaa naapurit nähdä, niin ollaan yhden ison pihakiven vierssä viltin päällä puksuteltu, kun odotettu että makkarat kypsyy grillissä.

olette viltin päällä jonkun sammalkiven vieressä ja kuuluu puks-puks-puks kuin höyryveturilla ja samalla kääntelet pallogrillin makkaraa.

Vierailija
10/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette viltin päällä jonkun sammalkiven vieressä ja kuuluu puks-puks-puks kuin höyryveturilla ja samalla kääntelet pallogrillin makkaraa.

Vierailija
11/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mökillä piha on aika avoin ja naapureita näköetäisyydellä. Eipä olla siis uskallettu lempiä pihalla vaan kävellään läheiseen metsikköön päiväkävelylle joka joskus muuttuu päiväpanoksi.

Vierailija
12/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aloitteesta ja mies muistelee sitä muutaman vuoden takaista episodia vieläkin kaiholla... Nyt lapsia niin ei oikein oo aikaa, eikä mahdollisuuttakaan tuollaiseen pelleilyyn ;)

Vierailija
13/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nurmikkoa mökillä joten ei. Mättäikköä vaan ja sen sellaista kasvistoa.

Vierailija
14/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se yllä perkele.

Vierailija
15/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terasilla ainoastaan=(

Vierailija
16/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sellainen elokuinen loppukuun yö, kuutamo noisi juuri järven ylle ja olimme tulossa hieman humalaisina naapurin rapujuhlista.

Siinä maisemaa ihaillessamme aloimme halaamaan ja suutelemaan ja yksi asia johti toiseen.

Koska olimme muutenkin menossa pian nukkumaan, niin asetuin kontalleen nurmikolle ja mies nosti kesämekkoni helman ylös ja laski pikkuhousuni alas ja työntyi takaapäin sisääni.

Voi kuulkaa siskot, se tuntui hyvälle.

Vierailija
17/17 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus ennen lapsia. Taisi olla keskellä kirkasta kesäpäivää nurtsilla ihan rannan vieressä. Mies veti minua kunnolla takaapäin ja yhtäkkiä lipsahti väärään aukkoon. Sattui niin perkeleesti, että piti huutaa kurkku suorana. Vastarannalla varmaan ihmeteltiin, että sikaako siellä tapetaan..

En voisi kuvitellakaan enää ryhtyväni moiseen, sillä mökille saattaa tulla minä hetkenä hyvänsä miehen sukulaisia, jotka asuvat siinä vieressä.

Nuorena näköjään kehtas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi