Nolottaa vieläkin kun annettiin opettajalle joululahja kun 2 muuta meidän lisäksi vain antoi
Olisi pitänyt jättää antamatta, tuli olo että jotenkin mielisteltiin. Lahja oli 5 euron arvoinen
Kommentit (7)
olisimme antaneet 5 euron arvoisen lahjan...(Mieluummin vaikka lapsen itsetekemä kortti).
ja aina vietiin opettajalle lahja. Jouluna ja keväänä. Siksi minä teen niin vieläkin.
Onko tämä muuten paikkakuntasidonnainen tapa? Minä siis olen helsinkiläinen. Ja opettajan pöytä on aina täynnä lahjoja.
Olen vienyt aina 10-15 e arvoisen lahjan. Nyt kun opettaja vaihtuu, niin vien 20 e:n lahjan. Kiitokseksi siitä, että on jaksanut lastani :-).
olisimme antaneet 5 euron arvoisen lahjan...(Mieluummin vaikka lapsen itsetekemä kortti).
että oikeasti haluaa opettajaa muistaa ja kiittää. Mutta en tiennyt että tällä paikkakunnalla ei moisa tapaa ole.
Noloa heille, jotka ei edes korttia vaivaudu viemään! ja 5€ saa jo jonku kivan kukkasen :)
lapseni vie opelle vasta la, kun todistustenjako yms.. harva vie vielä aiemmin, kun viimpvänä...
tämä menee samaan sarjaan kun synttäreiden vastalahjat ja kilpailu missä hienoimmat bartyt.