Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratsastus

Vierailija
04.06.2010 |

Miksi mieheltä meinaa tulla heti, kun ratsastan. Luulisi, että kun itse vaan makaa ja ei joudu tekemään ns. pumppaavaa liikettä / olemaan ohjaksissa, homma kestäisi vähän pidempään.

Tätä iloa ei oikein voi selvinpäin tehdä, mutta alkoholin vaikutuksen alaisena tietenkin onnistuu ;)

Onko näky liian kihottava? Tuntuuko ratsastaminen miehestä älyttömän hyvältä? Vai mistä johtuu....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti niin kiihottava näky ja saa samalla puristella tissejä :) ratsastaessa pääsee myös liikkumaan niin monella erilailla että sen aina huomaa kun mies meinaa "räjähtää". Sitte vähän hidastan tahtia. Välillä pyöritän lantiota (tekee miehen hulluksi), välillä kouristan selän ihan taakse (vähän hiljaisempaa tahtia) ja välillä taas suutelua ja samalla ees taas liikkumista. On aika kivaa oikeastaan se vallantunne mikä tulee kun saa itse määrätä vauhdin :) Jos koko ajan ratsastaa" täysillä niin meinaa tulla kyllä todella nopeesti. Välillä vetästään tosin pikapanot niin koska pikaset onnistuu parhaiten ratsastaessa.

Vierailija
2/2 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ittelläni on just päinvastoin. Kun daami ratsastaa päällä, niin mä kestän yleensä kauemmin. Mikä toki mukavaa. Se tuntuu olevan daamille aika hyvä asento silleenkin, että hää makaa mun päällä ja mä pääsen nussiin sitä niin, että painan persettä joka työnnöllä alaspäin. Toki siinä kivaa sekin, että saa imutella tissejä ja voi työntää sormen sen peppureikään.. Persettä on muutenkin mukava kähmiä siinä. Ja sekin näyttää muuten hyvältä, että daami ratsastaa selin muhun. Perse kun on niin kaunis näky kun oma kalu uppoaa sen kätköihin ;-)

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän